בננות - בלוגים / / זה עבד בשבילי, זה יכול לעבוד בשביל כל אחת! / רוני ארז
"העצמת המיניות הנשית"
  • רוני ארז

    במשך שנים רבות עסקתי בספורט ובכושר גופני. האמנתי ש"נפש בריאה בגוף בריא", ולפיכך צריך להקדיש את עצמך לטיפוח הגוף. למדתי אירובי, אימון אישי, trx, פילאטיס, core, וחיזוק רצפת האגן, ועבדתי בתור מאמנת כושר. עם הזמן הבנתי שלנפש צרכים משלה וגוף בריא הינו רק אחד הצרכים שלה. השילוב והאיזון בין הגוף והנפש, הינם הדבר החשוב והנכון לעשות. למדתי nlp, דמיון מודרך, מדיטציה, תטא הילינג, אינטואיציה, אורטופדיה ריגשית ו – bars. כיום אני משלבת בעבודתי בין הגוף והנפש בנושא העצמה מינית נשית. אל התחום הזה הגעתי בעקבות תהליך אישי שעברתי. תכיפות השתן שלי התגברה עם הזמן, ומצאתי את עצמי רצה לשירותים הרבה פעמים ביום כולל כמה פעמים במהלך קיום יחסי מין. כל מי שדיברתי איתו אמר לי שאני צריכה לחזק את שרירי רצפת האגן.. והרי זה מה שעשיתי כל חיי.. אבל החלטתי לקחת את עצמי בידיים ברצינות כי זה מאוד הפריע לי בתפקוד היום יומי. התחלתי בתרגילים הרגילים שהיו אמורים לעזור ולגרום לי ללכת פחות פעמים לשירותים. מהר מאוד הרגשתי שאני נהנית מזה מאוד בצורה מינית. התחלתי לשאול את עצמי כל מיני שאלות לגבי מה שאני מרגישה, ואיך זה משפיע עלי. אבל המשכתי בתרגול שהבנתי שמסב לי הנאה גדולה, והעניין הלך והשתבח.. הנוכחות והמודעות שלי לתחושות שהרגשתי בנוסף לשחרור המחשבתי שהתלווה לכך הביא אותי למצב שבו הרגשתי שאני נהנית מהתהליך במובן מיני. שחררתי את המחשבות והתרכזתי בהנאה המינית ובתרגול התנועה שגורמת לכך. כיום, בעקבות התרגול, הגעתי למצב שאני שולטת באופן מלא ומושלם באורגזמות שלי. החיים שלי השתנו ממצב שבו האורגזמות שלי היו מגיעות רק דרך הדגדגן ולאחר עבודה לא פשוטה.. למצב שבו אני גומרת בכל צורה ככל שארצה. במקביל גם תכיפות השתן שלי פחתה מאוד, כך שהרגשתי שאני מרוויחה גם במובן הבריאותי גופני, וגם במובן המיני. הידיעה שהיכולת הזאת קיימת בי ושהצלחתי להביא את עצמי למצב זה, גרמה לי להבין שאם אני יכולתי לעבור תהליך זה.. כל אישה יכולה לעבור את אותו התהליך, וכיום אני מלמדת נשים להבין טוב יותר את הגוף שלהם. אני מלמדת נשים להביא את עצמם לאורגזמה שהולכת ומתעצמת. כמובן שהדבר אינו פוגע ביחסי המין הזוגיים אלא רק מעצים את הרצון בהם ומשדרג אותם. אני מזמינה כל אחת ואחת שמרגישה שהיתה רוצה להיות במקום טוב יותר מהמקום בו היא נמצאת, להגיע אלי לשני מפגשים. הטוטאליות והמוטיבציה לשינוי הם הדברים החשובים והמהותיים שיכולים להביא לשינוי מדהים בחיים ולא רק בתחום המיני.

זה עבד בשבילי, זה יכול לעבוד בשביל כל אחת! / רוני ארז

8G3A1824 (2)

כל הזמן אני נשאלת על ידי נשים איך אני עושה את זה? איך אני מצליחה ללמד נשים לשלוט על האורגזמות שלהן? 
התשובה שלי אליהן היא שאני לא זאת שמצליחה. הן אלו שמצליחות. 
בעבר לא ידעתי איך לשלוט על האורגזמות שלי. הן שלטו בי.. כדי לגמור, הייתי צריכה להשקיע זמן..
בעלי היה מכנה אותי "תיאטרון האורגזמות של סוף השבוע..", כי באמצע השבוע לא הייתי מוצאת את השקט הנפשי לגמור. הייתי עושה סקס ונהנית מזה, אבל לא גומרת. אלו חייהן של נשים שלא מצליחות לגמור מחדירה, והן גומרות רק דרך גירוי על הדגדגן. 
וכמה רצינו שאהיה מסוגלת לגמור מחדירה. ידענו שיש כאלו שכן מצליחות. למה הן כן ואני לא..?
מי חשב על לשלוט על האורגזמות? רק רצינו להיות במקום שבו האורגזמה בשבילי לא תהיה עול, או עבודה קשה כדי לחוות אותה.
אמרנו לעצמנו שאם יש מה שהוא שצריך ללמוד בענייני מיניות כדי להגיע אל היעד הנכסף, נלך ללמוד. קראנו מאמרים, מחקרים, והעמקנו את ידיעותינו בתחום. המדע יודע להסביר מה בדיוק קורה לאישה בזמן האורגזמה.. המדע אפילו מכיר בחשיבותה של האורגזמה עבור האישה.. הוא רק לא יודע למה זה קורה כך ולא אחרת..
למדנו טנטרה, ועל החשיבות שלה במארג הזוגי.. וזה הוסיף למיניות שלנו המון, אבל לא הביא אותנו למחוז חפצנו.
בסופו של דבר הגענו לסוף החיפוש. הבנתי, ופגשתי את עצמי. והיום, אני יודעת שלא חשוב מה היא הדרך שהלכתי בה. אני יודעת שמה שחשוב זה שהמשכתי ללכת. לא היינו מתנגדים אם הייתי פוגשת את עצמי כמה שנים מוקדם יותר.. למרות שאף פעם לא מאוחר..
ואחרי שמצאתי.. ופגשתי.. ושכללתי.. הבנתי שאני יכולה ללמד את זה נשים אחרות. ואני עושה את זה!
אני רוצה להזמין אתכן וללמד אתכן לפגוש את עצמכן כמוני, כדי שתהיו במקום שבו אני נמצאת.
אין שום סיבה שמה שעבד בשבילי לא יעבוד בשביל כל אחת.
תרצו מאוד שזה יקרה? זה יקרה. אני מלמדת את זה בשנה האחרונה, ונדמה לי כאילו עשיתי את זה תמיד.
רק שני מפגשים. והרבה רצון שזה יקרה. דרך שהולכת בשביל המיניות. יש דבר טוב מזה?
זה תהליך אישי, שמקרין על המיניות הזוגית באשר היא.
נשים רבות חיות היום אחרת. היתה להן את המוטיבציה לשפר את חייהן. אני מזמינה אתכן להתקשר אלי. בואו תהיו חלק מהן גם אתן.
0522434197

ronierez.co.il

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות לרוני ארז