בננות - בלוגים / / הצגה ולאחריה פאנל בנושא נשים ומיניות אחרי גיל 50
המומלצים של נטלי
  • נטלי הכהן

    כתבת תרבות. אוהבת לעדכן בכל מה שחם בעיר, הקרנות סרטים, מופעים, אירועים, פסטיבלים, ועוד. בעברי עיתונאית במגזין "את", פרסמתי שירה, מאמרי דיעה ומסה בכתבי עת מובילים וספרים. בין לבין מנסה להיגמל מההרגל המגונה הזה של להאזין לשיחות עוברים ושבים מחלון חדרי.

הצגה ולאחריה פאנל בנושא נשים ומיניות אחרי גיל 50

חגיגה של פריחה נשית ומינית אחרי 50

פריחה מינית בגיל 50 נשמעת כמו דבר והיפוכו. החשק לא מה שהיה, וגם הגוף. אבל מסתבר שיש נשים שאצלם זה הפוך . כמה נשים כאלו יתכנסו על גג הסמטה לחלוק את הסוד שלהן עם הקהל

הסיבה למסיבה: חגיגות השנה להצגה "גבר בסלון שלי" – קומדיה שחורה על אישה לקראת גיל 60 והגבר שהביאה לסלון שלה למין לא שגרתי. לא נפרט, כדי שלא לפגוע בשלל ההפתעות שהקומדיה "הצרפתית" הזו מזמנת. כתבה ומשחקת ציפור אייזן. לצידה השחקנית הצעירה לי שבתאי- בהצגה היא אישה צעירה בהריון שלישי שמין הוא הדבר האחרון שמעניין אותה. "כל השנים אני משחקת ועמית כותב, בגיל 56 כתבתי את המחזה הראשון שלי, הפתעתי גם את עצמי״, ציפור מספרת.  עמית, תסריטאי עסוק ויו"ר איגוד התסריטאים משתתף בתפקיד קטן ומביים.
ציפור ועמית הם זוג ותיק, שלא נותן לשנים יחד, ולחיי המאבק שמנהלים אמנים במדינה, לפגוע בזוגיות וברומנטיות שלהם.
לאחר ההצגה הם יארחו על הבמה ולאחר מכן בהפנינג על גג הסמטה 5 נשים מסקרנות שיספרו על מין ופריחה אחרי גיל 50 .

גל ברקן (50) סופרת ומרצה, גילתה את המין אחרי גיל 40 – ובעלה זכה באישה חדשה. היא החלה לחקור אהבה ולכתוב ארוטיקה. היא תספר על קצה המזלג על התיאוריה החדשה שלה על אהבה, התאהבות וסקס, הנשענת על מאות מקרים שבחנה ותסביר למה אפשר להיות מאוהבים לנצח, בכל גיל.

רוית ליפשיץ ציון (54).
החלה לכתוב מספר חודשים לפני שעזבה קריירה מצליחה בה הרגישה כמו בכלוב של זהב. הגיבורה שלה, אמה קליין, נקלעת להרפתקה סוערת. האם תקבל הזדמנות שנייה לאהבה ולתשוקה? האם תכיר מחדש ביכולותיה? כאישה מאופקת ולא ספונטנית, המכונה "הליידי האנגלייה" עברה רוית בארבע השנים מהפך מאז החשיפה לז'אנר הרומנטי. כששאלו אותה מדוע הגיבורה בת 50 ולא 40, תשובתה הייתה: "חמישים גיל חיי ונושם ובועט, בו אפשר לחלום ולהגשים, להשתנות ולמצוא זמן לאושר."

אורנה גטניו. (62) עיתונאית ועורכת. בשנים האחרונות מתמקדת בעיצוב וסגנון. בגיל 60 נענתה לפנייה של מותג ישראלי להגיע לאודישן לקמפיין פרסומי המורכב מלקוחות. ומרגע שהמצלמה כוונה אליה, הרגישה היא במקום הנכון וכך התחילה קריירה חדשה כדוגמנית. כיום היא רשומה לסוכנות דוגמנות לונדונית לנשים בגילה. "לצערי בישראל הסוכנויות מתמקדות בדוגמניות צעירות וחבל, כי הלקוחות לפעמים מעדיפים פרזנטורית שהיא כמוהן"", היא אומרת.

אירית דגמי (כמעט 70)
השילה לקראת גיל חמישים 30 קילוגרם (הם היו מאסת ההכחשות של חיי), עזבה את הבית, הכירה את בן זוגה דויד, מאז חלפו עשרים שנה. הפיקה מופע קומי על חייה עם ביתה. בנוסף יוצרת עגילים ייחודיים.
כשיצאו מההצגה – ניתן יהיה להתכבד בקוקטיילים, לדבר עם המציגות ולהפגש עם הספרים של רווית וגל ועם התכשיטים של אירית ושל עוד יוצרת ייחודית דליה גלהר (60+)  שיצאה לפנסיה ממעבדה של חקר תרופות לחיים של יצירה: ציור, פיסול, עיצוב תכשיטים ועוד… "אמנות או נמות", היא אומרת.

גבר בסלון שלי

 מחזה מאת: ציפור אייזין לאור, בימוי: עמית ליאור
שחקנים: ציפור אייזין ליאור, לי שבתאי, עמית ליאור
ייעוץ אמנותי: פרופ' דודו מזח
עיצוב תלבושות: בתיה רוזנטל וחניש

מוזיקה: איתמר איזק, עיצוב תאורה: נזאר ח'מרה' , תמונה: יוסי צבקר

דליה קידר, אישה קרייריסטית יוצאת לפנסיה מוקדמת ומוצאת את עצמה מול האינטרנט ומול חשקיה ומאווייה שמתפרצים פתאום. בעודה גולשת ברשת, היא מכירה בחור צעיר שמציע לה להיכנס להרפתקה מינית סוערת. דליה, שאינה מכירה את העולם הווירטואלי, חושבת שמדובר ברומן – ואכן נסחפת, קצת יותר מדי, ללילה בלתי נשכח שיוצא לגמרי משליטה. קומדיה שחורה נשכנית ובועטת.

תיאטרון הסמטה, מזל דגים 8 יפו

יום ה' 30.0519 בשעה 20:30

כרטיסים 80 ₪. הנחות לזכאים.   03-6812126

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות לנטלי הכהן