בננות - בלוגים / / פסטיבל שנותן בראש
המומלצים של נטלי
  • נטלי הכהן

    כתבת תרבות. אוהבת לעדכן בכל מה שחם בעיר, הקרנות סרטים, מופעים, אירועים, פסטיבלים, ועוד. בעברי עיתונאית במגזין "את", פרסמתי שירה, מאמרי דיעה ומסה בכתבי עת מובילים וספרים. בין לבין מנסה להיגמל מההרגל המגונה הזה של להאזין לשיחות עוברים ושבים מחלון חדרי.

פסטיבל שנותן בראש

פסטיבל shuffle שהתקיים לא מכבר, בהאנגר 11 תל אביב ושודר בזמן אמת בגלי צה"ל היווה חגיגה לכל אוהבי מוזיקת אינדי, אותה מוזיקה עצמאית עם סגנונות מוזיקליים ייחודיים. הפסטיבל שמשך אליו קהל רב, והעמיד על במה אחת את מיטב האמנים בארץ שחלקם גם מצליחים בעולם כמו רביד כחלני ושי בן צור, היה ערב בלתי נשכח, אחד המופעים הטובים שהייתי בהם. על במה אחת להקת הרוק המסך הלבן אירחה את אסף אמדורסקי, שי צברי שאירח את חברו רביד כחלני איש של גרוב תימני ומוזיקת עולם, ההרכב טייני פינגרז יחד עם שי בן צור שהוציא אלבום עם ג'וני גרינווד מרדיוהד, וקותימאן שאירח את אקו מסצנת ההיפ הופ, והילה רוח, אגדת רוק בפני עצמה שאירחה את שלומי שבן. את הערב ליווה עטר מיינר, אמן צעיר שזכה לביקורות טובות לרגל אלבומו, שהופיע בסט פתיחה ואירוח של דור 3.

הערב שארך מספר שעות, עם אנרגיה מטורפת, קהל שרוקד כאילו אין מחר, ערב מכושף עם חיבורים מוזיקליים שיצרו חוויה חד פעמית. אומנם ההמתנה בין כל אמן לאמן היתה מייגעת מעט, אבל גם היתה זו הזדמנות להתרענן מעט בחוץ, לעשן סיגריה ולהרגיש את הוייב של הקהל הרב שהגיע ונתן כבוד. מרתון של מוזיקה אלטרנטיבית, קהל מדליק והמון כישרון על במה אחת.

מחכה לפסטיבל הבא

 

הנה טעימה:

 

 

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות לנטלי הכהן