בננות - בלוגים / / ג'ולי אנדריוז אהובתי לעולמים – 2
יוסי וקסמן
  • יוסי וקסמן

    נולד ביפו, גדל בירושלים ושירת במודיעין שדה בסיני. לאחר שהשתחרר מצה"ל למד פילוסופיה ותולדות האמנות באוניברסיטה העברית, והוא בוגר המחלקות לעיצוב גרפי וּוידיאו-ארט באקדמיה בצלאל. היום הוא מתגורר עם בן-זוגו, אבי קדמי, בכפר האמנים עין הוד, ומטפח את ביתו ואת שלושת הכלבים שלו, סופי, גולי ומימי. הוא בעל משרד לעיצוב בארץ ובחו"ל. ספרו ליבשן זכה בפרס אקו"ם ליצירה המוגשת בעילום שם. וקסמן זכה גם במענק מאת הקרן לקולנוע ישראלי לפיתוח תסריט על-פי ספרו ליבשן. יוסי וקסמן בלקסיקון הספרות העברית החדשה. יוסי וקסמן באתר הרשמי של אמני עין הוד יוסי וקסמן בוויקיפדיה

ג'ולי אנדריוז אהובתי לעולמים – 2

7 תגובות

  1. הו, הנה דיק מותק. איזה מותק הוא היה, אה?

    • יוסי יקר,
      כתבתי לך בפוסט ג"ולי אנדריוז הקודם, שהיא גם האומנת האהובה עלי, בעיקר כמרי פופינס. (משום-מה זה יצא ללא שמי) אני כותבת זאת שוב. גם ילדי ראו את הסרט מאות פעמים, דיק-ואן-דייק- מנקה הארובות שחלמתי עליו, וברגעי הצער- סופר-קאלי-פרג"י-ליסטיק-אקספיאלידושס!!

  2. יוסי וקסמן

    תודה ליעל ולאסתי.
    מאחר שאני בתקופת שתיקה (כתיבה אינטנסיבית זאת אומרת), איני משחרר טקסטים אלא רק דברים שאני מוצא על המכתבה שלי; ציורים, הדפסים, מודעות של סרטים אהובים, קטעי עיתונות וכו". והנה, גם העין הרואה נהנית, ולא רק העין הקוראת. אבל, עדיין אצלנו בבלוג, ואצלנו בארץ בכלל, האנשים מתחברים טוב יותר לטקסטים מאשר לתמונות… נו, יהודים. אני שוקל לשחרר בפוסט הבא איזה מרשם של תרופה, או הוראות הפעלה של מדפסת, אקרא להן "שיר" או "פרוזה", ונראה מה יקרה. להוכחת צדקתי – ראו את נפילת מניותי בבורסה של הבלוג… אבל מי מתלונן… ושנהיה בריאים.

    • יוסי היקר, ג"ולי תמיד תתקבל בנשיקות,
      אבל באמת זרוק איזה איזה מרשם וקסמני ליהודים…

      • יוסי וקסמן

        אמירצ"וק, אתה בסדר, אתה! בניגוד לכל מיני "נפשי" אתה משורר אמיתי. הרוס עליך, ובמיוחד על השיר האחרון שפירסמת, ההוא עם המראה – לא עוזב אותי כל הסופ"ש… כמו סרט. כמו מסיבה. כמו סטוץ. שתהיה לי בריא. הרוס עליך!

  3. יוסי, אתה כל כך מתוק ומזכיר נשכחות נעימות, מקווה שהזרוע החלימה לחלוטין ושנשוב וניפגש יום אחד (אולי ביומולדת הבא של נ"). ענת

© כל הזכויות שמורות ליוסי וקסמן