ארכיון חודש: ספטמבר 2013

על ניחומים, "קיבוץ" תל גנים ושאר פלאות

ע' ואני נסענו אמש לנחם את ה' המקסימה, מנחת הדוקטורט שלי מהתוכנית ללימודי מגדר, שאמה נפטרה במפתיע. מסיבות לוגיסטיות שונות, התבקשו המנחמים להגיע בתשע ושלושים בערב ואילך. עד כאן העובדות. ה' ומשפחתה מתגוררים בסמטה שקטה, מהלך קילומטר ומשהו מהאחוריים של קניון גבעתיים. ע' ואני, שלרוב נעים באופניים, הגענו לקניון באוטובוס ומשם התחלנו לנווט. ע', כדרכם של גברים, יודע ה-כ-ו-ל, ומעדיף ...

קרא עוד »

חמישה ימים וארבעה לילות

חמישה ימים וארבעה לילות. זה פרק הזמן שהקדשנו להתוודעות ראשונה לברלין. לא חיפשנו (ולכן גם לא מצאנו) את הרובע ה"מגניב" ביותר; את גיל המועדונים עברנו מזמן, וכשהחלטתי להימנע מחבילות הנופש הסטנדרטיות, העדפתי חדר במלון  Hampton  הילטון סיטי ווסט הסולידי, שנמצא דקותיים הליכה מהזואולוגי'קל גארדנס מחד, ומרחוב קאנט וכיכר סאביני היפה מאידך. הודות לסמיכות לצירי תחבורה מרכזיים, הגענו לכל מקום שרצינו ...

חופשה בברלין

מחדרנו שבאולנדשטראסה (פינת רחוב קאנט), נשמעות בדממת הערב רכבות חולפות. הבנאליה של חלון פתוח או דומיה, מתעקרת במפתיע ממופרכותה (המטפורית. רק מטפורית).

קרא עוד »

חיבור ושקט—–טט

איור מקסים שנתקלתי בו באתר 'בודהיזם בישראל'. כל מי שיוגגה אי פעם, תתחבר. ההתרגעות ב'תנוחת הגוויה' (שוואסנה) בסוף התרגול, השקטת ההכרה. אלא שלפעמים אנו חוות/ים את התחושות הבאות:  כמה זמן לוקח להעלות קישור? 🙁  https://www.facebook.com/ronit.libermensh כותרת האיור: I LOVE YOGA