בננות - בלוגים / / עלמא מתוקה שלנו
הבלוג של מיכה שמחון
  • מיכה שמחון

    רחוב השומר 15 חיפה   אחוזה, חיפה נוה שאנן, חיפה בי"ס בארי בי"ס עירוני ג' השומר הצעיר נוער הליכוד נח"ל מלחמת לבנון מר"צ גשור אירופה אוסטרליה ניו זילנד תאילנד  יפן ישראל ירושלים אוניברסיטה אגי הרבה הונגריה תעודת הוראה גימנסיה רחביה מ.א. סוציולוגיה ואנתרופולוגיה יוליה קצת רוסיה בי"ס לצילום מוסררה הודו פלורנטין, תל אביב בי"ס לצילום מוסררה בי"ס גבעת גונן בקטמונים ירושלים סיגלית יד אליהו מכללת ספיר בי"ס לצילום גיאוגרפי  תלמה ילין ובאמצע התחתנתי התגרשתי התחתנתי לתמיד ועכשיו אבא טרי לאימרי מלמד באוניברסיטה העברית תעודת הוראה בסוציולוגיה ופסיכולוגיה מלמד במכון הטכנולוגי בחולון ועכשיו אבא טרי לעלמא

עלמא מתוקה שלנו

 

 

 כל התמונות בפוסט זה הן של ליאן סילברמן – הצלמת הנפלאה שהיא גם חברה טובה שלנו.

 

מזמן לא כתבתי כאן כלום וזה בטח מעיד על כך שאין לי זמן לנשום. ככה זה כשיש לך שני ילדים ואתה מנסה לעשות הכל כרגיל… פשוט ישנים פחות ועייפים יותר…כל הזמן – ליתר דיוק.
אבל למה אני מתחיל לקטר ישר?

אני רוצה לספר על "עלמא ננו" או "עלמא לולה" – שני השמות שאימרי המתוק הדביק לאחותו הקטנה: עלמא.


עלמא היא ילדה מדהימה עם עינים קצת מלוכסנות וחיוך ממיס ומבט נוקב. ובקצרה: עלמא.
עלמא בת כמעט חמישה חודשים וזה אומר שהיא בשיא עשית הקולות של לוויתנים. אני בשמחה ודיצה מצטרף אליה ואנחנו שרים בדואט מדהים את שירת המעמקים של יונקי הים. 

היא מדהימה אמיתית וכולם אומרים שהיא נורא יפה. אני בטוח שהיא יפה, אבל אני משוחד במילא. עלמא אוחזת את אצבעותי בשתי ידיים שמנמנות ומחייכת היא מזיזה את ידי בידיה ומעלה אוקטבה ב"אוה" שלה ואני משיב בניסיון לחיקוי מדויק. הנטיות שלי משכבר הימים לחקות קולות של ציפורים עוזרות בהחלט. עלמא אוהבת להיות חלק מהמשפחה ומרגישה ממש זנוחה אם, למשל, אנחנו אוכלים ליד השולחן, סיגלית אימרי ואני, והיא שוכבת באוניברסיטה שלה. זה תמיד גורם לה לבכות עד שאנו לוקחים אותה משם והיא מאושרת מכך שהמניפולציה הקטנה שלה עבדה והנה היא ליד השולחן ואבא או אמא שוב צריכים לאכול לה מעל לראש ולהיזהר שלא יישפך. אבל מה לא עושים בשביל האושר של ייצור פלאי כזה (וכדי שעור התוף שלנו לא ייקרע מהדציבלים של חוסר שביעות הרצון של הלוויתנית)?


אבל מה שהופך אותי לאבא המאושר שאני הוא הקירבה המדהימה בין אימרי לבינה. הוא מנשק אותה נשיקת לילה טוב והוא מלטף אותה כשהיא קמה מהשינה – תמיד אחריו – והוא אוהב להחזיק לה את הידים הקטנות שלה וללטף לה את הפנים והראש.  והיא כבר התחילה ללטף את פניו. זה כל כך מתוק שלפעמים אני חושב שתיכף אני אבכה מחוסר ההיתכנות של זה.  אין ספק שאני אבא לשני היצורים הכי נפלאים בעולם. ואני יודע שאני פתטי ומגוחך, אבל זה מה שכיף בלהיות אבא – שאתה נעשה מאושר מפשוט לתת לילד שלך לשתות באמצע הלילה, כי הוא כל כך מתוק כשהוא מתעורר ואומר: "אבא" בקול חלוש וישנוני.

 

במהדורת החדשות של ערב שישי בערוץ 10 יראו כתבה על אבות שלקחו חופשת לידה ואני רואיינתי שם וגם עלמא לולה ואימרי המתוקים בגינת המשחקים שליד ביתנו. אתם מוזמנים לצפות.

 

 

11 תגובות

  1. רונית בר-לביא

    מיכה יקר.

    הם מתוקים בצורה יוצאת דופן !

    ואתה נשמע באמת כמו אבא מאושר ועם מודעות גבוהה.

    מדהימים אותי ההורים החדשים שמקיפים אותי – אני כשאני עייפה, לא מוכנה לכלום, עושה טובה שחיה.

  2. מירי פליישר

    קסום מקסים מרגש
    מיכה יקר וסיגלית המופלאה
    הורים נהדרים לילדים מיוחדים . אי אפשר אחרת.

  3. גדלה המתוקונות. שתיהנו מהגיל הכי מתוק בעולם.

  4. מיכה, באמת חמוד… איכשהו האינטראקציה של הילדים אחד עם השני היא במיוחד מתוקה. איכשהו הפשטות המופלאה שבה הם מסוגלים להביע הרגשות שלהם ממש ממיסה את הלב.

  5. איזה תמונות מדהימות! כבר בת חמישה חודשים? ועוד כמה ימים לאימרי יומולדת! המון בריאות ואושר! אוהבים ושמחים בשמחתכם.

  6. מקסים, מיכה , תחזיק בקסם המתוק הזה חזק
    כי הוא טעם החיים
    ואיזו נשמה היא עלמא המתוקה והזכה
    פוסט יפה
    תודה על כל האור הזה על הבוקר

  7. פוסט נהדר! הרבה נחת.

  8. איזו מקריות, גם אני מותשת, גם אני אמא לשני היצורים המופלאים בעולם, וגם אני מוקסמת בכל רגע ורגע מהאינטראקציה הייחודית של נעמה ו"מעייניק" או "נוני"- שני השמות שנעמה הדביקה למעיין.
    שתמיד נמשיך ליהנות מהפשטות הקסומה הזו.

  9. התמונה הראשונה פשוט…. עושה חשק. (מזל שבעלי לא עוקב אחרי הפוסטים…לא נראה לי שהוא היה מרגיש אותו דבר) מקסימים.אושר ובריאות, אמן.

  10. אשתדל לזכור לראות בשישי. אין מה להגיד שהם מהממים. ומקסים אך ברור שאתה "מתנמס", כמו שביתי הייתה אומרת.
    אנחנו הופכים לרכיכות חסרות חוליות…אני החזקתי את הילדים על הידיים או במנשא חודשים. כל פעם הייתה סיבה אחרת לאי נוחות, והפרה רוצה להניק יותר משהעגל…וכו' ושלמה (בעלי) היה מתדלק ומסניף אותם שעות…

    • זה הכי כיף להתמוסס אל מול המתיקות הזו. לי אין ספק שזוהי מטרת הבריאה. זה ברור שאנו המצאנו עוד מטרות, אבל יכול להיות שהיינו מאושרים הרבה יותר אם היינו מסתפקים בזה

© כל הזכויות שמורות למיכה שמחון