בננות - בלוגים / / סקס והעיר על גלולה
מילים, תמונות ומנגינות
  • שירי פריאנט

    נעים מאוד, אני שירי, נשואה +3, עיתונאית, עורכת ספרותית, צלמת, משוררת, אומנית, בעלת תשוקה עזה למילים ואף תשוקה גדולה יותר לפחמימות. כותבת על נשים מעוררות השראה, על מהות האימהות והנשיות, על התאווה לאהבה ובעיקרון על כל מה שמציף אותי ברגש. מקווה שאצליח להציף גם אתכם. שמחה שאתם כאן.

סקס והעיר על גלולה

 

 

מה עושה בחורה רווקה בדרום תל אביב כשהיא מתעוררת בבוקר שבת אביבי? מתנערת מן הבחור הזר שמוטל במיטתה, אותו אספה אמש לסטוץ רב שימושי, פותחת בקבוק היינקן צונן, על מנת לטשטש את צלילותה, ומדליקה עוד ג'וינט כדי להקהות את חושיה.

כן, אלו הם חייה של נערה צעירה וטיפשה שחיה בעיר הגדולה. תל אביב – עיר ללא הפסקה, ללא בושה, ללא טיפת הגיון, נטולת רגש ומלאת יגון. מישהו היה צריך לנער אותי היטב ולהכין אותי לאשליה שנחקקה במוחי כמו על אבן. אבל אלה החיים. כל יום לומדים דבר חדש, חווים על בשרנו מה זה להיכוות שוב ושוב, נופלים וקמים על הרגליים כמו חתול מיוחם, ובעיקר, לא לומדים מטעויות.

אז חיי מלאי חרטות. על דברים שעשיתי, דברים שהחמצתי ודברים שבחרתי להתעלם מהם. אבל הרי אין דבר כזה – חרטות. כל מה שצריך לקרות קורה בסופו של יום. בני אדם מורכבים משלל טעויות שבחרו לעשות וממגוון דרכים שבחרו לצעוד בהן. זה הדבר היחידי שמבדיל אותנו משאר הגוויות המהלכות בעולמנו ללא שום משמעות או תוכן. אותם אנשים שתקועים בנורמה, בקיים, ברציונל. תתעוררו, אנשים! נצלו את החיים עד תום ונסו לשמור על ניצוץ קטן של ילדות קסומה.

אני מניחה שבמהלך שנותיי כבחורה רווקה ומתהוללת רכשתי תואר או שניים במדעי הרחוב ודיפלומה בהתנהגות הגבר האולטימטיבי. הגעתי למסקנה שכל הדברים שמנסים ללמד אותנו בבית הספר לא יכולים להכין אותנו לחיים האמיתיים שם בחוץ. קשה להודות בזה, אבל העולם האמיתי הוא עולם קר, מנוכר, שבו כל איש לעצמו. התכוננו לקלישאה, אבל כל מה שאדם צריך זה אהבה. בני אדם לא נועדו לחיות בבדידות. שום סטוץ לא יכול לחמם אותי בלילות קרים ולתת לי להרגיש מדהימה בזכות עצמי. גברים באו והלכו ממיטתי, אבל רק אחד נכנס לי ללב. ובזכותו אני קיימת, ועל זה אין שום חרטה.

חג מתוק משירין עיצובים מתוקים
www.shirinSD.co.il

 

 

6 תגובות

  1. כתבת יפהפה !

    שנה טובה שתהיה לך !

  2. נראה לי שגברים ונשים זה פשוט לא אותו הדבר. נשים לוקחות סיטואציות כאלה יותר קשה מגברים.

    זו טעות לנסות להדמות להם.

    האמת, שכאם אני מסבירה שפשוט לא כדאי.

    מי צריך להצטלק בחיים האלה.

    גמר חתימה טובה שירוש.

    אוהבת את האמת שלך.

  3. הסטוצים האלה הם מתכון לריקנות ומפח נפש ,הבוקר שאחרי מדגיש את הכלומנס(מהמילה כלום)
    אשה המכבדת את עצמה ואת גופה צריכה להתיחס ברצינות לאהבה
    אחרת המושג הזה נשחק בגלל הזילות
    גמר חתימה טובה לך, שירי

    • היי חנה,
      על זה בדיוק הטקסט מדבר.
      הריקנות והבדידות הזו שמובילה לאהבה גדולה. לפעמים צריך להגיע לתחתית בשביל לטפס גבוה.

      גמר חתימה טובה.

© כל הזכויות שמורות לשירי פריאנט