בננות - בלוגים / / הריבאונד גירל
להיות neta פלג
  • נטע פלג

    29 - זה גילי הביולוגי. אני גרה בחיפה כל חיי ועדיין מנסה להבין למה. 18 זה הגיל המנטלי, ויש שהיו מורידים ממנו כמה שנים טובות. 22 קילו הורדתי בסביבות גיל 22.  4 מהם עליתי, כולם מאז מלחמת לבנון השנייה 6 שנים אני כותבת באופן רשמי, לפחות 20 באופן פרטי על גבי 3 עיתונים ופורטל אינטרנט אחד הופץ שמי ברבים. העיתונים מקומיים, האתר אינטרנט עולמי. 15 שנות לימוד יש באמתחתי, ב12 הראשונות הייתי בערפול חושים כמעט טוטאלי,3האחרונות הכוללות תואר ראשון בחינוך וסוציולוגיה מיותרות לחלוטין בעיני.  לפחות8 עבודות החלפתי עד היום. את רובן לא סבלתי.  70 דייטים, זה המספר המוערך של הגברים איתם יצאתי עד היום לפגישה אחת עד שלוש. את רובם לא סבלתי. המשך יבוא

הריבאונד גירל

עיין ערך ריבאונד: מהלך בכדורסל שהתעדכן בשנים האחרונות לכדי מצב זוגי לא בעליל שהמילה זוגיות מיטיבה איתו ומשדרגת אותו. ריבאונד זה כשאתה מנוצל לצרכים הרגשיים הלא ברורים של בן הזוג שלך. הוא רוצה לשכוח מהאהובה המיתולוגית שלו אז הוא לוקח אותך ואת סתם כדור הרגעה, מעין שיכחון זמני בשביל שהוא לא יחשוב כמה אהב אותה פעם ואיך הייתה עושה לו ארוחות שלא תעשי לו אף פעם לא כי את לא יודעת לבשל אלא כי זה לא בראש שלך, אגואיסטית שכמוך. והם אהבו אהבה מטורפת , כך נאמר בשיחות פלאפון נשכחות אבל היא לא מתאימה לו. הם לא מתאימים מה לעשות. אז עכשיו יש לו אותך ואת מתאימה בול לתדמית החברה האידיאלית שיש לו בראש. יפה חכמה יש לך דעה משל עצמך , לא כמו הרכיכה הזו. ואת כוסית ויודעת להתלבש אבל מה לעשות הוא פשוט לא אוהב אותך. את שולית בעיניו, צדדית כמו מחק של עיפרון. אין לו מקום בלב בשבילך.

וזה לא שהוא לא רוצה. דווקא מאוד. רוצה להתאהב מחדש. בך, בבחורה הנכונה האיט גרל של 2007 עבורו. אולי את אפילו טובה מספיק בשביל להיות כלה כי יש לך את כל הרשימת מכולת שאנשים מחפשים בקופידון כולל גובה מעל 170 ותואר אקדמאי. יש רק בעיה אחת קטנה: את לא עושה לו את האש הזו מבפנים.

לא חייבת להיות מדורת הלב, יכול להיות גם סתם זיק בעיניים, ניצוץ נעלם וחיובי שכמו משאיר מאחוריו תקוות רבות ולב מפרפר מאושר. זה המבט המאוהב, זה שתוקע בך מי שרוצה אותך. אם יש לך מספיק מזל למצוא אחד כזה. המבט הזה. שנים שלא הרגשתי אותו. רק מהצד השלילי. לעיתים נוטים לבלבל את המבט המאוהב עם המבט החרמן וזו טעות ממש גדולה. מישהו שרוצה אותך ועשית לו את זה במובן  הכי פשטני שיש.  כל כך פשוט ויחד עם זאת תמים מלא אור ושמחה. כי מה אנחנו כבר צריכים בחיים? עוד בגד של מעצב? גם התארים הכי גבוהים הגוף הכי חטוב ואפילו שיער מלא ברק ואישיות שנונה לא בהכרח מביאים עימם את המבט הזה, הזיק בעיניים שמשתקף לך בנשמה. קוראים לזה אהבה, כך נדמה לי.

 

תגובה אחת

  1. וידויה (האחרון) של הגולדי, עכשיו אצלה בבלוג – המסכה יורדת – אל תחמיצו!

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות לנטע פלג