בננות - בלוגים / / נפרדנו ואני הפכתי לוהטת (באופן מוזר)
להיות neta פלג
  • נטע פלג

    29 - זה גילי הביולוגי. אני גרה בחיפה כל חיי ועדיין מנסה להבין למה. 18 זה הגיל המנטלי, ויש שהיו מורידים ממנו כמה שנים טובות. 22 קילו הורדתי בסביבות גיל 22.  4 מהם עליתי, כולם מאז מלחמת לבנון השנייה 6 שנים אני כותבת באופן רשמי, לפחות 20 באופן פרטי על גבי 3 עיתונים ופורטל אינטרנט אחד הופץ שמי ברבים. העיתונים מקומיים, האתר אינטרנט עולמי. 15 שנות לימוד יש באמתחתי, ב12 הראשונות הייתי בערפול חושים כמעט טוטאלי,3האחרונות הכוללות תואר ראשון בחינוך וסוציולוגיה מיותרות לחלוטין בעיני.  לפחות8 עבודות החלפתי עד היום. את רובן לא סבלתי.  70 דייטים, זה המספר המוערך של הגברים איתם יצאתי עד היום לפגישה אחת עד שלוש. את רובם לא סבלתי. המשך יבוא

נפרדנו ואני הפכתי לוהטת (באופן מוזר)

לכאורה כמובן. הכל שאלה של הגדרה. 
לא אין זה אומר שגופי הפך עורו והפך לפתע לשכפול גופה של רותם סלע או אסתי גינזסבורג (אין שום סיבה לכך שבחרתי בהן, פשוט אלו השמות הראשונות של סלב כוסיות שעלו לי)
פשוט, המציאות לעיתים עולה על כל דמיון. בעוד אני מהלכת ברחוב עם שמחת חיים כשל נמלה, כתפיים שמוטות ושעמום וריקנות טוטאליים מהחיים, לא מפסיקים להגיע הצעות החיזור אלי. האם זו אני או שיש יותר מידי מחפשים לאחרונה שעם בוא חום יולי אוגוסט לא יכולים לסבול את העובדה שאין מי שתחלוק איתם את החום הכבוד
פרידתנו עדיין טריה למדי, למעשה בקושי מלאה שבוע ללידתה. לא אל תבקשו ממני כעת לפרט למה ואיך ומי ומה והאם נחזור. מוקדם לי מידי, פרטי מידי. אולי בפוסט שאכתוב מחר. כאן באתי לדבר היום על העובדה המוזרה כי מאז התחילו איתי לא פחות מארבעה בחורים . ועבר פחות משבוע , זה כנראה משהו באוויר. 
חוקי מרפי טוענים כי לא רק שאם נהרס משהו הכל כבר נהרס אלא כי בהקשר שלנו  – ברגע שאתה תפוס חזק בזוגיות לא מפסיקים להתחיל איתך. ובכן, כנראה משהו עובר על מרפי ידידנו כי פה הוא פישל לגמרי. כשהייתי בזוגיות שארכה קצת יותר מחצי שנה (הנה אני מתחילה לחשוף פרטים…אוי..) אף זכר לא הניד עפעף לעברי. היה זה כאילו התאדיתי מעל פני האדמה או לפחות מעל פני העיר חיפה עד כדי התעלמות די גורפת מקיומי הלוהט . ולא, זה לא שבחצי שנה שהייתי איתו התמלאתי כיעור ושומנים טוטאליים. יש האומרים כי האהבה או הזוגיות גורמים לנו לפרוח ולהראות זורחים מתמיד: עורנו סמוק מעודף סקס , גופנו זקוף, נמרץ ושטוף באנרגיות חיוביות ועינינו זוהרות באור תמידי. אם כך הוא הדבר למה אף אחד לא טרח לשים לכיווני?
ומאיזשהיא סיבה לא מובנת , מאז הפרידה מה אומר לכם, הצלחה גורפת. גרוש בן 50, רווק לוהט בן 30, בן דוד של חברה טובה שראה אותי בתמונה ופשוט חייב להכיר אותי, צעיר בן 22 שהתחיל איתי בקבלת קהל של משרד הרישוי (השם ירחם!) – בעוד אני מנסה לעכל מה עובר עלי ומה אני רוצה ובשום פנים ואופן לא חושבת על קצה קצהו של תחילת קשר או אף דייט אחד – כולם היו מחזריי!

4 תגובות

  1. מיכה שמחון

    תיהני מזה כל עוד את יכולה. הדבר המוזר הזה קורה כל פעם כשנפרדים ממישהי/ו וזה נמשך עד השניה בה אנחנו מוכנים לקשר חדש. ואז בדיוק זה נפסק. או שהדיכאון הולם אותנו או שפשוט לפי הטבע אנחנו אמורים כבר להיות בשלים לקשר הבא, ואנחנו לובשים שמלת פרומנים מושכת במיוחד. רק שאנחנו מרגישים חרא.
    תשאירי לך קצה חוט להמשך חיזור בזמן מתאים יותר. עוד תתגעגעי לשלל ההצעות האלה.

    • אבל למה שזה יפסק? ולא בטוח שהדכאון יהלום אותנו. זה מאוד תלוי בקשר ובבן אדם. אולי אני אופטימית או מדחיקה אבל אני לא רואה בהכרח דכאון בקרוב

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות לנטע פלג