בננות - בלוגים / / ספר ילדים על אימהות ראויה 3
הפוך קטן ודי
  • אומי לייסנר

    בקשר לכתיבה משלי בבלוג זה -- כל הזכויות שמורות לאומי (נעמי) לייסנר

ספר ילדים על אימהות ראויה 3

כבר אמרתי שאני מבלה שעה וחצי כל בוקר טובעת בים מלא כריכים. זוגתי משתגע מזה לפעמים ואפילו אני שואלת את עצמי מדי פעם – למה? הנה כמה תשובות:

 

1. יש הרבה אימהות שמבטאות את האהבה שלהן דרך הבישולים. הבעיה שלי היא שכלל אינני יודעת לבשל. עם סנדוויצ'ים, לעומת זאת, אני מרגישה יחסית ממוקמת בליגה המתאימה….

 

2. אם אני אחראית ארוחות בבקרים, אבי המשפחה אחראי ביגוד. נו, ברור שהאוכל עדיף.

 

3. עצם הרעיון של ארוחות לבית הספר מפתה מבחינה בריאותית. כי יש לי תיאוריה כזאת שדווקא כשהילדים מחוץ לבית, זה הזמן לתת להם אוכל בריא ולו מן הסיבה הפשוטה שאין להם אלטרנטיבה. אז קשה לי. קשה לי לא להכניס לתיק האוכל לפחות מאכל אחד בריא (אפילו כשאני יודעת שיש סיכוי גדול שהוא יחזור אלי אחה"צ ו/או שהילד שיאכל אותו הוא כלל לא שלי!)

 

4.  לאחרונה, זוגתי ממש משתדל לקחת על עצמו את הפיזור של כולם. (אל דאגה, גם הוא יוצא עם ארוחת עשר.) בנסיבות אלה, אני יודעת שמן השעה שש עד השעה שבע וחצי, זה קודש לכריכים. אחר-כך, לפחות עד שתיים (שעת האיסוף בגן), אני יכולה לעבוד.

 

5. לא ניתן להתעלם מן האמת המרה — יש בסנדוויצ'ים אלמנט תחרותי. עוד אספר לכם, ולעולם לא אשכח זאת, שפעם פלטה אחת הבנות משהו כמו, "האימהות שלא עובדות וממש משקיעות באוכל של הילדים…" ותאמינו לי, זה לא שאני מרגישה בתחרות עם אף אמא. הבעיה היא שאת לא רוצה שהילד שלך ירגיש מקופח. בקיצור, לא בכדי מפשפש לנו הספר (נשוא הפוסטים הקודמים) בפיתה.

 

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות לאומי לייסנר