בננות - בלוגים / / הוא והיא
הפוך קטן ודי
  • אומי לייסנר

    בקשר לכתיבה משלי בבלוג זה -- כל הזכויות שמורות לאומי (נעמי) לייסנר

הוא והיא

 

 

אתמול פרץ ויכוח מה באוטו. הוא אמר כי נהגים גרועים הם בדרך כלל נשים. היא קפצה כמובן למשמע הדברים וטענה כי אם יוצא לך ללכת ברחוב שקט ורגוע ולראות פתאום מכונית שדוהרת לקראתך במהירות של טיל, תוכל להיות בטוח שגבר יושב מאחורי ההגה. הוא הסכים, זאת אומרת, בכל אשר קשור לנהיגה פרועה אך לא לגבי נהיגה גרועה. וכבר במעמד זה הסכמתי שאם ניקח אותי לדוגמא יכול להיות שהוא צודק. אבל היום, אני אפילו את עצמי עברתי. זה קרה בשעת צהריים. והרי בימי ראשון בצהריים נופל לגורלי לאסוף את ילדנו מן העיר העתיקה. עכשיו, להיכנס לעיר העתיקה עם מכונית זה לא כמו להיכנס אל מרחב צר גדוש בהולכי רגל המתעקשים להאמין בכך שמדובר בכלל במדרחוב. זה בדיוק זה. והנה הצלחתי איכשהו לשחות דרך ההמון ולמצוא את עצמי בצד השני מחכה. ובלא מקום חניה בנמצא, לקחתי על עצמי לחסום את הכניסה לחניה הציבורית שם, הרי בין כה נשארתי באוטו ויכולתי להזיזו לפי דרישה. ואכן, בדיוק לאחר שנכנסו הילדים לאוטו צעק בעל החניה אלי ואילו אני לא הצלחתי להוציא משם את המכונית. חוץ מכמה קפיצות היא פשוט סירבה בתוקף לנסוע. הייתי בטוחה שהגלגלים האחוריים תקועים באיזה בור או משהו כזה. הגרון התחיל להתמלא בפאניקה. על אחת כמה וכמה כל פעם שראיתי דרך זכוכית החלון את בעל החנייה עם כל התנועות והפרצופים שלו. לבסוף, כשכבר לא נשאר לי דבר אחר לנסותו, פתחתי את החלון ושמעתי אותו צועק, "ההנד-ברייקס גברת ההנד-ברייקס." אז הורדתי את ההנד-ברייקס ונמלטתי משם במהירות של טיל.

 

19 תגובות

  1. מצויינת אומי מצויינת
    :)))))))

    • As we say back in the homeland, "a lost case!" xoxo.

      • מיכל ברגמן

        כמה צחקתי. הגברים נוהגים בפראות ובחוסר אחריות. נשים נוהגות כמו עגלון עם סוס ועגלה. יותר נכון כמו הסוס שמכוונים לו את העיניים קדימה. אין צדדים, אין אחורה. כלום.
        זה לא שובינזם זו מציאות.

  2. אומי, הצלחת להצחיק אותי.הכנות שלך גובלת בחוצפה! אם תגידי הכל, מה יהיה? לא יישאר לנו מה להגיד. אני חושב שצריך לאמץ את האסטרטגיה הזאת.

    • מצחיק-עצוב. סטטיסטית גברים הם אלה שמעורבים לרוב בתאונות קטלניות, למרות הזלזול התמוה ביכולתן של נשים על הכביש. נשים מעורבות הרבה פחות בתאונות קשות, מפני שהן זהירות, קשובות ולא אגרסיביות כ"כ בנהיגתן.

  3. יופי של סיפור אומי.

    רק אל תתרגשי מאף אחד כי בארץ ברוך ה" חסרי סבלנות זה לא משחסר.

    • ותאמיני שזה קורה גם לגברים. אלה רגעים שבו אנחנו מרגישים מטופשים, מכים בעצמנו או צוחקים, תלוי במצב הרוח.

      • לא חשבתי על זה. לעולם לא יודו בכך, אם כן!

        • תלוי מי, ישנם גברים שאינם מצ"ואיסטים, וידעים להכיר בחולשותיהם, בדיוק כמונו, שי בינינו כאלה שיודעות וכאלה שלא.אולי אצלנו הרוב יודעות, חינכו אותנו כך להודות בטיפשותנו ולפעמים זו חוכמה גדולה לתת לאחרים לחשוב שאתה טיפש, זה מוריד מעל גבך את האחר שחושב שהוא נורא חכם,

    • היי יעל. את צודקת. יום טוב. א.

  4. עדנה גור אריה

    מה לומר לך? את נהדרת.
    עדנה

  5. מוניקה והילדים

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות לאומי לייסנר