הפוך קטן ודי
  • אומי לייסנר

    בקשר לכתיבה משלי בבלוג זה -- כל הזכויות שמורות לאומי (נעמי) לייסנר

אנחת העור

 

לאורך שנות לימודיי בביה"ס, רק פעם אחת נכנס המנהל לתת לנו שיעור. הנושא היה פרסומות ובין השאר הוא הסביר לנו כי אחת הטכניקות הידועות בתחום היא ההכרזה על איזו תוספת חדישה למוצר הנבחר שעשויה לחולל פלאים עלי אדמות. אני חושבת על השיעור הזה בכל פעם שאני נתקלת בפרסומת לקרם לחוט אלא שנראה כי במאבק עתיק היומין מול סימני הגיל כבר אין סיכוי להכריז על המצאות חדשות ובנסיבות אלה, עבר מיקוד המאבק אל ההמצאה של שם מגניב ומושך לתכשיר. התוצאות הן מרהיבות — הנה דוגמאות ספורות שאספתי בינתיים:

Regenerist Micro-Sculpting Cream

Absolute Night Treatment

Hydramax

Biore Dual Fusion

Anew Ultimate Age Repair Day Cream

Magix Illuminating Face Perfector

Rich Moisture Comforting Nourishing Cream

Timeless Skin Collagen Elastin Facial Moisturizer

Complete

Moisture Surge Extended Thirst Relief

A Movin' On Facial Cream

Day Wear Plus

Skin Brightening Daily Inormation

Strobe Cream Hydratant Lumineux

  Visible Difference Refining Moisture Cream Complex

Skin Caviar Luxe Cream

Intelligent Nutrients Certified Organic Anti-Aging Moisture

Benefit

Professional Pro-X Age Repair Lotion

The Cure Sheer Cream

Nutritioniste Skin Renew Awakening Face Massager Facial Treatment

Repair Youth-activating Night Cream

Ageless Intensives Tone Correcting Concentrated Night Serum

Drink-up intensive Overnight Mask

וזה רק קצה הקרחון. באשר לעצמי, וככל שנכנסתי למלחמה הזאת, הגעתי למסקנה שיש רק פתרון אחד מובטח למניעת סימני הגיל – מוות. Death — שם אידיאלי לקרם פנים, לא?  

 

תגובה אחת

  1. רבקה ירון

    נוּ. אז יש לך קרמים מ/של ה-Dead Sea.
    לא רחוק כל כך :)).

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

© כל הזכויות שמורות לאומי לייסנר