בננות - בלוגים / / "מכאן ומשם" הזמנה לקונצרט, ושמחה
חיה אסתר
  • חיה אסתר

     נולדתי בירושלים ואני מתגוררת בירושלים, אוהבת את החיים, חיה את החיים, רוקדת את ההוויה, בשמחה, באהבה, בנסיקה לגבהים וצלילה לתהומות. משוררת, סופרת, ציירת ואמנית מיצב. ספרי השבעה עשר, "מראה חלום" יצא לאור השנה. שלושה מספרי תורגמו לצרפתית, סיפורי תורגמו למספר שפות. שירי פורסמו באנתולוגיות שונות. הצגתי בתערוכות יחיד רבות. השתתפתי במספר רב של תערוכות קבוצתיות. שהיתי בסיטה דז ארט בפריז חמש פעמים, שָׁם יָצַרְתִּי אהבתי רקדתי בלי גבולות בלי מעצורים. שהיתי בירינטון מנור- אוקספורד, במשך חצי שנה של שיכרון, יצירה, ואהבה.

"מכאן ומשם" הזמנה לקונצרט, ושמחה

הזמנה לקונצרט  בו מבוצעת גם יצירה של בתי עדיה .
השבוע התארחה עדיה ברדיו ב"קול המוסיקה", בתוכנית, בימת יחיד. שנמשכה שעה הושמעו  יצירות שהיא הלחינה. ובחלקן גם ניגנה. כשעדיה הופיעה במסגרת חג המוסיקה הישראלית  ביצירה שהיא הלחינה- יצירה לשבעה נגנים וזמרת, ובנגינה בנבל, במוזיאון תל אביב, לא שתפתי את חברי וידידי במטע הקסום,  הפעם אני לא מתאפקת ומחלקת אתכם את שמחתי. שבת שלום חיה אסתר

5 תגובות

  1. איזה יופי!! שמחה בשמחתך. גאוה ונחת…
    שבת שלום
    נורית

    • תודה לך נורית יקרה. חיבוק ושבת שלום. חיה אסתר

      • והנה הרחבה
        חברים וחברות יקרים ויקרות,
        מצורפת הזמנה ופרטים על קונצרט מיוחד לדואו חלילניות.
        [ההזמנה של ענבר סולומון ,אחת החלילניות.]
        בקונצרט תושמע בבכורה גם יצירה חדשה שלי שנקראת "דואו".
        מוזמנים\ות!
        זהו קונצרט מגוון ומעניין.
        שנה אזרחית טובה!
        עדיה

        חברים יקרים,

        אני שמחה להזמינכם לפרויקט מיוחד עליו עבדתי זה כשנה בשיתוף פעולה עם אמניות ויוצרות מהארץ ומחו"ל, והנה הוא סוף סוף יוצא לפועל!

        הפרויקט נקרא "מכאן ומשם"- דו שיח בין מוסיקה מישראל למוסיקה מגרמניה, בין מוסיקת הבארוק למוסיקה בת זמננו, בין יצירה גברית ונשית.
        בתוכנית תשתתף נגנית החלילית הגרמניה קרולין האוזן, המגיעה ארצה למספר קונצרטים והדרכת כיתות אמן.
        זוהי הופעת הבכורה שלנו עם תוכנית זו, שבמרכזה שלוש יצירות ישראליות בהשמעת בכורה שנכתבו במיוחד עבורנו מאת המלחינות הגר קדימה, אלונה אפשטיין ועדיה גודלבסקי.
        בנוסף, אבצע את יצירתה של הילה טמיר אוסטרובר, "רעד", לחלילית בס סולו, וקרולין תבצע יצירות בנות זמננו של המלחינים הגרמניים רולף ריהם ואנט שלונץ.
        לצד היצירות הללו נשמיע עיבודים מקוריים למיטב ה"להיטים" של העת העתיקה: "לה פוליה" של ויואלדי, "שרוולים ירוקים", וכן יצירות נפלאות מאת באך וטלמן.
        נשמח לראותכם בקונצרט מיוחד זה!

  2. איזה יופי יישר כוח לבתך שיהיה תמיד רק חג

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות לחיה אסתר