בננות - בלוגים / / אוטה ואוטו
הבלוג של מירי
  • מירי פליישר

    אמנית חומר ופורצלן  וכותבת. 5 תערוכות יחיד והרבה אחרות קבוצתיות. אמא לשלושה צעירים גדולים, אשה לבעל, מורה לתלמידים, סבתא לנכדים :) מאמרים  ב"מארב"  וב"ערב רב" מגזינים מקוונים על אמנות וחברה. מאמרים על אמנות ואמנות הקרמיקה. דימויים שהתפרסמו בכמה מגזינים לשירה "נתיבים" לאחרונה בלוג עבודות  מעודכן     http://mirifleisher.blogspot.com /  טלפון להתקשרות:  03-5494799 כתובת אי מייל:   בית: רחוב יהושוע טהון 8, רמת השרון 47268

אוטה ואוטו

 

 

הי מירי,

לפני כשבוע וחצי חילצנו שכניי ואני
בשני ימים עוקבים שני חתלתולים מקסימים משני כלי רכב שונים שחנו ברחובינו הצר.
לפי שעה הם נמצאים אצלי ואני מחפש להם בית.
רצוי לשניהם יחד. עד כה פרסמתי את דברם רק לקרובים וחברים, ולפני שאני מפיץ את הידיעה לעולם באמצעים פומביים יותר הייתי מבקש לשאול אצלך ואצל ליבך. חתול הקבע שלי 'פלוס' דורש בלעדיות על מרחב חייו ולהשאיר אפילו אחד מהם אינו בגדר האפשר.
היי בטוחה כי לו הייתי יכול לצרף למייל זה צילום של 'אוטה' ו'אוטו' היית מגדירה את חיבתך לחתולים לפני ואחרי פתיחת הקובץ המצורף. שלחי לי כתובת אליה אוכל לשלוח קובץ תמונה ואם אצלך מלאה הגינה אנא עשי נפשות ליתומים אצל מכירייך, יקירייך ושאר בני האדם.

שבת שלום ותודה מראש לכל סיוע. יורם

יורם לצערי מלאה מכסתי ב4 חתולים . הרגע חיסל אחד מהם עששית עתיקה . והם אסופים אצלינו באין ברירה ,אבל אשמח לפרסם את קריאתך אצלינו בבלוגייה חובבת החתולים -הבננות  בלוגס  . אם בא לך לשלוח תמונה יגבר הלחץ על נפשות הקוראים. כמו כן אפרסם גם בפורום הקרמיקה אותו אני מנהלת .
בהצלחה
מירי

מירי רב תודות
מאוד אשמח אם תפרסמי בבלוג שלך
בשלב זה הוסיפי רק את שמי והאימייל שלי
ואת העובדה כי אני גר במרכז תל אביב
ואת זה שהמנומרת היא אוטה
והכתמתם הוא האח
 
נסחי את ההודעה כרצונך
ותזכי למצוות
 
שבת שלום
 
יורם

יורם פירסמתי נראה אם פרט להתמוגגות מהתמונה המדהימה יימצא להם בית . אנא הודיעני . עיניהם ילוו אותי עכשיו עד למציאת בית עבורם.
(מכתב אחרון זה אני מפרסמת עם קריצה לאיזה תהליך ריאליטי כזה-מפרסמת שמפרסמת ומפרסמת . ממש מדע בדיוני . או טירוף . או הוירטואלי והאמיתי מתערבבים . יאללה חתולים!)  

פשוט הבאתי את ההתכתבות
ועכשיו התמונה . לב מי לא יימס?????????

 

המעוניינים ייפנו ל:
יורם בלומנקרנץ
דואר אלקטרוני: yoramoz@hotmail.com

 

 

27 תגובות

  1. יעל ישראל

    אוח, אני אוכלת אותם!!!!!!! כמה קסם!!!! אני אעביר הלאה.

    אכל עששית עתיקה? אכל עששית עתיקה?! איזה מן פראי אדם יש אצלך מירינקה? אצלי הם אוכלים הבנדיטים רק נעליים. טוב, לא ממש אוכלים. היותר צעיר מלקק נעלי נשים, גם גרבי נשים, בהנאה עצומה, פטיש כזה. חשבתי כבר לצלם אותו עושה את זה ולפרסם ביו טיוב, לטובת הגברים בעלי הפטיש רגלי נשים!

    • לא אכל שבר!
      לאבישי יש אוסף נדיר של עששיות על הארון ושם בדיוק מאחורי הזכוכיות אוהבת מימי המתוקה השחורה והעדינה להתחבא . היום ירדה בכבדות הולכת ומתקדמת מגג הארון יחד עם העששית.
      עכשיו יש לה יותר מקום 🙂

  2. רונית בר-לביא

    וואי וואי, לי אין פטיש לחתולים, נהפוכו.
    יש לי חרדה מהם.

    אבל פרסמת במקום הנכון, מירוש.

    ולחברך בלומנקרנץ, שישמע דקלון..

  3. תמונה מדהימה!

  4. רונית בר-לביא

    יש לי סלוגן בשבילם:

    "כבר לא רוצה אותה, כבר לא רוצה אותו ?
    זה הזמן לגוון,
    עם אוטה ואוטו תחליפו המוטו,
    חייכם (והריפוד של האוטו)יתמלאו בפרווה חמימה"

    • מירי פליישר

      גדול רונית עוד תהפכי פה למשוררת משהו כמו החברה ששירה מתרגמת לנו. פה בבלוגייה או שאת משוררת או שאת חובבת חתולים או שניהם .

  5. אוי, כמה מתיקות. אני מלאה! הלוואי ויכולתי. אבל תעדכני… מקווה שימצאו בית חם ומפנק.

  6. מירי, הם באמת מתוקים אבל יש לי שני כלבים ולא נראה לי שזה יסתדר. אנסה למצוא מי כן מוכן..

  7. מתוקים שלא מהעולם הזה. בטוחה שימצאו בית חם.

    • My dog wants them! Apparently that silly dog loves cats. He licks them soacking wet. However, you will have to mail them to MN, USA.

      • מירי פליישר

        לS.F.G.
        קודם אשלח לך את החתולים הישנים.שאקסל ילקק אותם . ב ט ח באני תיתן לו . מימי היתה מתחברת בטוח. ואם היית פה היינו כבר עושים קומבינציה על המתוקים שוברי הלב האלה…

  8. עדנה גור אריה

    הי מירי,
    אתעניין. אצלי כפי שאת יודעת להיכנס בנוסף לניקיטה ונטשה בלתי אפשרי.
    איזו תמונה נהדרת.

    • והחתולים עדיין מחכים לגואלם

      • היום בישר לי יורם שהחתולים מצאו להם בית אוהב. לשאלתי איך הגיעו האנשים סיפר שמודעה בחנות חיות .
        עכשיו ברור איך ואיפה אפשר להציל חיות מחמד . מוזר . דרך חנויות למכירת חיות…

        • לא, ממש לא מכירת חיות מחמד
          אלא רק בחנויות לממכר אוכל ואביזרים. אבל חשוב היה להבהיר לכן טוב שכתבת. שבת שלום.

          • שלום ליורם, זהבה ולשאר חברי מועדון אוהבי אוטו ואוטה,
            הגורים המקסימים אצלנו, בבית חם ואוהב וגדול בלב תל אביב, איתי ועם בני המקסים בן השש, גל. ככה זה קרה: לפני כמה חודשים נעלם מביתנו פלוטו, חתול זכר בן תשע, שגדל איתי מאז שהיה בן שלושה חודשים. באחד הימים הוא יצא מהבית ולא שב: אני חושש שהוא נדרס, אבל בני גל מאמין שהוא פשוט "מצא לו חברה חדשה כי הוא היה בודד". הלוואי. כך או כך, לאחר האבל על היעלמות פלוטו החלטנו לאמץ שני חתולים, כדי שיוכלו לבלות יחד בזמן שאנחנו לא בבית. דרך חברה שראתה מודעה בחנות לממכר מזון לבעלי חיים הגענו אל אוטו ואוטה, ומיד פשוט
            ה-ת-א-ה-ב-נ-ו. הם חיכו לנו בבית של זהבה, אשה מקסימה שטיפלה בהם במסירות רבה אחרי שיורם נאלץ להיפרד מהם. היא חיסנה אותם חיסון ראשון, טיפלה בפרעושים ואפילו שלחה אותנו הביתה עם אוכל לגורים, חול, סוודר עם ריחות שהגורים מוכרים, צעצועים ומה לא. אשה מקסימה שמגדלת שישה חתולים בבית… אני שמח לספר לכם שהגורים מתאקלמים נפלא בביתם החדש. אחרי כמה שעות כבר יצאו ממחבואם, אכלו, שתו, עשו צרכים ובעיקר – שיחקו אחד עם השני וגם איתנו, כמו שרק גורים יכולים לשחק. והנה, אוטו עכשיו עולה על המקדלת…וגם אוטה… מה שמביא אותי לעדכון בעניין השמות: הבן שלי גל, שהוא המטפל העיקרי בחתולים (מנקה את ארגז הצרכים כל בוקר, מאכיל אותם, ובעיקר משחק איתם כל היום, ללא הפסקה)ביקש לתת להם שמות חדשים, והסכמתי, גם כדי שהוא ירגיש סבבה וכך גם הם ירגישו סבבה, וגם משום שהם עדיין לא ממש הכירו את השמות הקודמים. אוטו הג"ינג"י נקרא מאתמול "אורז", כי יופיו ומתיקותו הזכירו לגל מנה של אורז פרסי מיוחד עם גזר, שהכנתי בליל הסדר. אוטה נקראת מאתמול "שמש", בזכות פסי הפרווה הכתומים-בהירים השזורים מעט בפרוותה האפורה, וקורנים על הסביבה כקרני שמש.
            השמחה כאן רבה, הגורים מ-ה-מ-מ-י-ם, הם נראים מרוצים מאוד מהחיים, פעילים ומתרוצצים בבית הגדול שלנו כמו כספית, ומביאים הרבה שמחה.
            אז תודה ליורם ששיכן אותם בבית זמן-מה בהתחלה, ותודה מיוחדת לזהבה שטיפלה בהם במסירות עד בואנו. וחג שמח לכולם, מאורן וגל

          • אורן וגל תודה ודרישת שלום למצילי אורז ושמש. מה צריך יותר הבן אדם , אורז ושמש . ומה צריכים אורז ושמש?
            מזל. מישהם רצו שניים !
            תודה על הדיווח המםורט. כל המציל נפשות חתולים כאילו הציל נפשות אנשים .

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות למירי פליישר