בננות - בלוגים / מירי פליישר / שני ראיונות איתי…
הבלוג של מירי
  • מירי פליישר

    אמנית חומר ופורצלן  וכותבת 5 תערוכות יחיד והרבה אחרות קבוצתיות .   אמא לשלושה צעירים גדולים ,  אשה לבעל,  מורה לתלמידים ,  סבתא לנכדים :)  מאמרים  ב"מארב"  וב"ערב רב" מגזינים מקוונים על אמנות וחברה. מאמרים על  אמנות ואמנות הקרמיקה.   דימויים שהתפרסמו בכמה מגזינים לשירה "נתיבים" לאחרונה בלוג עבודות  מעודכן     http://mirifleisher.blogspot.com /  טלפון להתקשרות:  03-5494799 כתובת אי מייל:     mirifleisher@bezeqint.net בית: רחוב יהושוע טהון 8, רמת השרון 47268 ;;;;;;

שני ראיונות איתי…

 

 

הראשון בטח 2-3 דקות מתוך סרט שנקרא "נוזל החיים" , בימוי פיני שץ ויוקרן בפסטיבל  הסרטים חיפה.
ראיינו וצילמו אותי בסטודיו יום שלם והרגשתי כמו כוכבת מבוקשת , על אודות עבודותי שיש בהם גלזורה אדומה דמויית דם. 
(כמו בפוסט הזה  http://blogs.bananot.co.il/showPost.php?itemID=4552&blogID=36)  והזה  http://blogs.bananot.co.il/showPost.php?itemID=1180&blogID=36  )
הסרט שלא ראיתי , הוא על הדם כנוזל החיים. ההקרנה בחיפה היא ב17 באוטקטובר ובתל אביב ב30. לשם אבוא.
הנה ההזמנה לחיפה ומי שמעוניין לבוא להקרנה צריך ליצור קשר בקישור הזה
nozelhahaim@gmail.com

 הראיון השני בבלוג של כריס מקורמיק שמראיין קרמיקאים בבלוג האמריקאי שלו ומצא אותי בפייסבוק . אני לא קרמיקאית אני אמנית כפי שתראו אפילו בראיון זה אבל אהבתי הראשונה נתונה לחמר ומייצגו הפורצלן (אצלי) ואני לא יכולה לוותר על הזדמנות לעורר קצת בלבול אצל כולם…:)))))))

והקישור
 http://www.socalpotters.com/

ועכשיו אחרי העידכון הזה אני רוצה לשלוח ברכת גמר חתימה טובה, שנה טובה, וידידות
לכל חברי הבלוגייה.  אני שמחה שכמה וכמה בלוגיסטים העלו פוסטים שקשורים ביהדות ומבקשת עוד, פלוס מילון מונחים שקשורים ביום כיפור . אני לא יודעת אם זה הזכרון שנדפק או אף פעם לא ידעתי , יש בו משהו ב"חג" הזה שמוציא אותי משלוות החילוניות שלי. תודה מראש.

 

 

57 תגובות

  1. כל הכבוד על הראיונות.אקרא גם את זה באנגלית. נראה רציני ומקצועי. העבודות "דמים" מדהימות. איזה אדום !
    חתימה טובה גם לך מירי, הרבה בריאות שתאפשר לנו הרבה יצירה.

  2. איזה יפי מירי, תקופה לחוצה ואני מרפרפת על הבלוגים ומקווה להתעמק יותר בתוכן אולי מחר בשעת חלון, אשתדל להענות לבקשתך המקסימה.ואם פגעתי אז..סליחה!
    גמר חתימה טובה!

    • הי אביטל תודה מראש וגם סליחה :) , אבל בעצם בררנו כבר הכל מזמן … שתינו. ושלא תחשבי שזה שאת מעלה נושאים שקשורים באמונה מרגיז את החילוניים שפה . כולנו קצת דתיים . קצת

  3. מירי, נהדר. אהיה בפסטיבל הסרטים בחיפה ומקווה לראות את הסרט.
    מבינה בדיוק מה את אומרת לגבי יום כיפור ויהדות.
    גמר חתימה טובה!

  4. מירי, קראתי את הכתבה ושמחתי שאמרת שאת מושפעת משירה.
    *קללה אהובה: "לעזעזל" וואי וואי כמה אני משתמשת בה אבל אני אומרת: אתם תשארו, אני אלך לעזעזל…:))
    מירי לחיפה לא אגיע אבל שיהיה בהצלחה.
    איזה תענוג לראות שוב את העבודות שלך בכתבה…
    גמר חתימה טובה לך יקירה.

  5. מירי יקירה, איזה יופי, כל הכבוד. העבודות שלך באמת משהו, כמה שאת מוכשרת! תענוג. ובלינק לבלוג אפילו ראיתי את העבודה שכל כך אהבתי והזכירה לי גזול בוקע. אגב, לעזאזאל זו הקללה הכי קשה שלך? את עדינה מאד מירי :). שמחה בשבילך, אחלה פתיחה לשנה החדשה ושתהיה לך חתימה טובה

    • הי נעמי. כריס "התחיל" איתי בגלל הגוזל הזה…
      באמת התחלה יפה לשנה
      חייבת לך עוד ביקור בפוסט האחרון שלך על שימבה . את הביקורת האוהדת כבר ראיתי בספרים
      תודה על חום ליבך

  6. מירי! יישר כח
    זו ברכה יהודית:)
    נפלא שאת בפסטיבל.
    קראתי את הראיון ומאד אהבתי אותו לעזאזל:)

    יום הכיפור בארמית נקרא "יומא" שזה היום בה" הידיעה. פעם הוא לא היה רק עינוי וסיגוף אלא גם יום טוב: "אמר רבן שמעון בן גמליאל: לא היו ימים טובים לישראל כחמשה עשר באב וכיום הכפורים. שבהן בנות ירושלים יוצאות בכלי לבן שאולין שלא לבייש את מי שאין לו. ובנות ירושלים יוצאות וחולות בכרמים… "
    הצירוף הזה של חשבון נפש ויום טוב יוצרים ויברציות.

    • תודה מוישלה
      אני בפסטיבל ל 2 דקות אבל פיני אומר שהן דוקא חזקות , נראה…
      תודה על השעור הראשון שנתת לי.
      שאני אבין הן יצאו לכרמים וחוללו שם ?
      בגדים לבנים שאולים על הכיפק האם הם נשארו לבנים אחרי הגשם בכרמים?
      אפשר לקבל קישור ליום כיפור של מחולות?
      הוצאת אותי מהרצינות. או שזו פשוט שמחה לפגוש אותך פה!
      שנה טובה מוישלך

    • בהצלחה עם הסרט, מירי, העבודות יפות מאוד במיוחד הגלזורה האדומה ,כל כך אקספרסיבית ,הראיון מרתק ותשובותיך טובות ורהוטות, כמה יפה שהספרות נותנת לך השראת יצירה ,חשוב החיבור הזהב ,בהצלחה
      נוגעת בליבי בקשתך למאמרים בנושאי יהדות .חתימה טובה ושנת יצירה פוריה, מירי

      • החיבור הזה- תיקון טעות מלמעלה

      • תודה חנה
        מתנצלת בפנייך שנעדרת מבלוגך , אין לי כרגע סבלנות לטכסטים ארוכים יותר משיר. אבל קוראת את תגובותייך העדינות והרגישות לחברי הבלוגייה(זה קצר:))

        כן משום מה נוצר אצל חלק מהאמוניים שבינינו רושם שאין עניין, וטעות בידיהם. אין רצון להטפה אבל יש כמיהה לבית היהודי שלא היינו בו…

  7. מירי,

    לפני שנה ראיתי פעם ראשונה את העבודות שלך כשכתבתי על "דודי צח ואדום" בנצרות ונתת לי את הקישור, והן נראו לי כמו איור למה שכתבתי. אמרתי לך אז שאולי נעשה פעם משהו ביחד.

    ועכשיו שאני רוצה לערוך מחדש את החומר ולהעלות אותו פה, אני מדמיינת את הטקסט שלי סביב העבודות שלך – וזאת הצעה רצינית ותכליתית! מה דעתך?

    • ענת בכיף.
      כמה הערות . האחת – אמן מלווה , שווה, לא מאייר , לא את אותי ולא אני אותך. קשה אבל לא בלתי אפשרי.
      השנייה- כבר הסתפחתי עם עבודות אדומות לשיר של חביבה פדייה כאן http://blogs.bananot.co.il/showPost.php?itemID=1179&blogID=36
      לא בטוחה שהיא היתה מאושרת כי היא דיברה שם במושגים רוחניים יהודיים קבליים ואני פמיניסטיים חומריים דמיים,אבל די נהנתה מפרשנותי…

      יהיה מעניין לראות מוטיבים נוצריים
      שבמילא ליוו את העבודות לצערי יותר מיהודיים . הנצרות פשוט טבועה בתרבות והיהדות כויז"ואלס מצומצמת ביותר.
      אי לכך
      בכיף.
      האדום שלי קורבני להפליא
      ואף הזהב מקדש את הקורבן , והספל-צלחת המוזהבים נקראים אצלי THE HOLY GRALE לזכר הגביע שבו נאסף דמו של ישו ועל הצלחת חול ארצישראלי ומסמרים(!)
      אשמח שוב לראות את הטכסט ההוא. זוכרת רק במעומעם. אני עוד מחפשת טכסטים יהודיים שיתאימו גם הם אולי בקבלה …בשביל השייכות. כאמור הנצרות חזקה באמנות

  8. לעזאזל כמה שזה מוצלח!
    הדם הוא הרי הנפש – פעם כתבתי על זה אז הנה מקבץ:
    כנראה יש משהו ושך בדם אם צריך להזהיר עליו כ"F הרבה פעמים.

    • כָּל-נֶפֶשׁ, אֲשֶׁר-תֹּאכַל כָּל-דָּם–וְנִכְרְתָה הַנֶּפֶשׁ הַהִוא, מֵעַמֶּיהָ. (ויקרא, ז, כז)

    • כִּי נֶפֶשׁ הַבָּשָׂר, בַּדָּם הִוא, וַאֲנִי נְתַתִּיו לָכֶם עַל-הַמִּזְבֵּחַ, לְכַפֵּר עַל-נַפְשֹׁתֵיכֶם: כִּי-הַדָּם הוּא, בַּנֶּפֶשׁ יְכַפֵּר. (ויקרא, יז, יא)

    • עַל-כֵּן אָמַרְתִּי לִבְנֵי יִשְׂרָאֵל, כָּל-נֶפֶשׁ מִכֶּם לֹא-תֹאכַל דָּם; וְהַגֵּר הַגָּר בְּתוֹכְכֶם, לֹא-יֹאכַל
    דָּם. (ויקרא, יז, יב)

    • כִּי-נֶפֶשׁ כָּל-בָּשָׂר, דָּמוֹ בְנַפְשׁוֹ הוּא, וָאֹמַר לִבְנֵי יִשְׂרָאֵל, דַּם כָּל-בָּשָׂר לֹא תֹאכֵלוּ: כִּי נֶפֶשׁ כָּל-בָּשָׂר דָּמוֹ הִוא, כָּל-אֹכְלָיו יִכָּרֵת.. (ויקרא, יז, יד)

    • רַק חֲזַק, לְבִלְתִּי אֲכֹל הַדָּם, כִּי הַדָּם, הוּא הַנָּפֶשׁ; וְלֹא-תֹאכַל הַנֶּפֶשׁ, עִם-הַבָּשָׂר.
    (דברים, יב, כג)

    • מירי פליישר

      וואו מיכל קישור מצויין ואני הרי רציתי להדגיש בדיוק את זה שזה קדוש. אולי בגלל זה חביבה פדיה שהיא מומחית במדעי היהדות והקבלה וגם בת למשפחת מקובלים לא דחתה את פרשנותי.

      כמובן שאם הדם הוא הנפש . כל חודש אנחנו מגירות קצת נפש…אבל זה בטח שייך למשהו אחר ואני רציתי שהדם ו ה א ש ה ייחשבו יותר ממאומה…יש לך איזה פסוק ? או שסתם התקלתי אותך ואוי סליחה …טוב זה היה בצחוק.

      • הי מירי
        נו כל ענייני נידה את יודעת – האם זה בגלל שהאישה נראית יתר על המידה? הכוונה להשפילה או דווקא לרומם את כוח החיות שבה? –
        ויכוח ארוך….

        אגב – עם גם גברים טבלו (בעקבות קרי לילה. ) גם שנים רבות אחרי שבית המקדש חרב. מתישהו נו, כנראה המי היו קרים נורא. אז השאירו את זה לנשים…

        בשנים האחרונות קמו כמה אמיצות ואמיצים ואמרו – מה כל העניין הזה? מהתורה צריך להיות נידה 7 ימים ושאר 7 הימים הם חומרה בלבד! כמה עקרות יש בגלל זה! כמה ניכור ובעיות בין בני הזוג! תבטלו!
        והשמחה רבה – הרי לא מבטלים כלום, מקסימום מוסיפים איזו חומרה ככה בשביל הצדיקות.
        מגילות אפשר לכתוב על הנושא.

  9. מגוון קישורים ליום הכפורים:
    …………….
    סיור בוידאו ב"בית המקדש"
    http://www.machonmeir.org.il/Hebrew/main_id.asp?id=2482
    …………………
    http://kaye7.school.org.il/yom_kippur.htm#11
    …………………

    http://www.zooloo.co.il/hagim/yom_kipur/yom_kipur.asp
    …………………………
    מאמר:

    http://www.e-mago.co.il/Editor/judaism-1879.htm
    ………………………….
    כאן מומלץ לשוטט ולחפש מאמרים שונים כולל וידאו:

    http://www.yeshiva.org.il/midrash/Shiur.asp?id=553
    …………………
    באתר העצום "הזמנה לפיוט" אלפי
    טקסטים, פירושים ומוסיקה מוקלטת:
    [את יכולה למצא אותה במחשב שלך בארכיון של
    http://www.piyut.org.il/cgi-bin/search.pl?Expression=%E9%E5%ED+%E4%EB%F4%E5%F8%E9%ED
    ………………………………

  10. מירי,
    בהצלחה רבה עם הסרט,
    עדנה

    • מירי פליישר

      הי עדנה
      שנה טובה ותודה . זה פיני שצריך להצליח ואני מקווה להצליח לראות את עצמי מעט שם.
      חייבת לך עדיין ביקור בפוסט האחרון. ביום כיפור…
      גמר חתימה טובה עדנה

    • הי מירי,יפה להתחיל ככה את השנה החדשה. קראתי את הראיון יופי של פתיחת שנה, הצלחה בפסטיבל, וחידוש האנרגיות להמשך היצירה.

  11. מירי את באמת כוכבת מבוקשת, כל הכבוד, או כמו שמוישלה כתב ישר כוח!! העבודות מדהימות ומיוחדות, לא ראיתי דבר דומה לזה, בהצלחה וגמר חתימה טובה!!

    • מירי פליישר

      חני תודה , יש בטח אמנים שהושפעתי מהם,השימוש בפורצלן ככה די נדיר, בעיקר כי נקודת המוצא אמנותית ולא שימושית
      גמר חתימה טובה לך חני יקרה לי מאוד

  12. מרשים, מרשים! כל מה שאת עושה. עבודות המחזור מצמררות — לא ראיתי אותן קודם.

  13. בהצלחה מירי !!!!!
    את המאמר באנגלית כבר קראתי וגם הגבתי לך שם.
    מופלאה בעיני דרכה של הרשת.. ככה מגיעה אליך החשיפה בחיבוק שאני זוכרת בתמצית תחושת הבטו שלי עד כמה חשובה ומבוקשת ומוצדקת..וכך המין צדק פואטי נענית!
    נהדר.

  14. למירי,

    אני מאד מתנצלת אם המלה איור נשמעה מזלזלת, כי הכוונה היתה ההיפך הגמור: הרי העבודות שלך היו שלמות ומוגמרות לפני שבכלל היכרנו, ומה שהתכוונתי זה לטוות את הטקסטים שלי, שעדיין מתהווים, מסביבן, מה שיאפשר לתת פרשנות פמיניסטית לטקסטים תיאולוגיים מאד גבריים, כמו למשל, ברנאר מקלירוו:

    "הנה את האבן הגדולה מאד, שם בדקו אותן נשים מסורות האם כבר קם האדון לתחייה, גלל המלאך וחזר וישב עליה, כמו שכתוב. מכאן ברור שגופו הקם לתחייה, שבהיולדו יצא מרחמה החתום של הבתולה אל החיים, יצא מן הקבר החתום, ונכנס בדלתות נעולות אל תלמידיו למסתור. אך ישנו מקום שממנו לא רצה לצאת בדלתות נעולות, כלומר מכלא הגיהנום. לכן שבר את מוטות הברזל, ניפץ את הבריח, כדי להוציא לחופשי את הללו שהצילם מיד אויב, ובשערים רבים יצאו טורי המלבינים, הרוחצים את גלימותיהם ומלבינים אותן בדם הטלה: לבנות מדם, אשר יצא עמו ובו גם מים מלבינים, ויעיד בעצמו הרואה. או בוודאי לבנות מדם, מדם טלה חלב חדש, מצח ואדום, כמו שיש לנו בשיר השירים: דודי, אומרת הכלה, צח ואדום, דגול מרבבה. מכאן שהתחייה מתגלה לעד בגלימה לבנה ובפנים סמוקות."

    והנה עוד אחד:

    בספרו Lo cunto de li Cunti, "סיפור הסיפורים", ששמו רומז שלא במקרה לשיר השירים, בסיפור האחרון הקרוי "שלושת הלימונים", מספר ג"אנבטיסטה בזילה Giambattista Basile כדברים הבאים:
    "קרה באחד הימים שהנסיך מצא את עצמו לגמרי לבדו ליד השולחן, ורצה לחתוך גבינת ריקוטה לשניים, אך דעתו הוסחה בשל עוף פורח והוא חתך לרוע המזל את אצבעו, כך שנפלו שתי טיפות דם על הריקוטה, ויצרו עירוב צבעים כה נאה וחינני, שנפל עליו עונשה של אהבה – שהוא דימה לראות בו מעשה או רצון השמיים כדי לנחם את אביו הטוב, שעופות הבית לא הטרידוהו כמו שעינהו הסייח הסורר – ותקפתהו הגחמה למצוא אשה כה צחה ואדומה בדיוק כפי שהיתה אותה גבינת ריקוטה הצבועה בדמו."
    בזילה משחק כאן עם הדימוי משיר השירים ה, פסוק י", "דודי צח ואדום" – והרי לנו המקור לסיפור היד הנחתכת ומזילה דם אדום על פני משטח לבן שמעלה תשוקה לפני אדם הדומים למראה זה – אצל בזילה תשוקה לאשה אהובה, שהופכת אצל האחים גרים החסודים לתשוקה לילד, שמעלה בתודעתנו מיד את האמהות התנ"כיות שרה, רחל וחנה. בסיפור שלושת הלימונים נוטף הדם על גבינה צחורה, כמובן לא על השלג, שהרי סיפוריו של בזילה, בן העיר נפולי, מתרחשים לחופו שטוף השמש של הים התיכון. בזילה הסתפק בשתי טיפות דם: בניגוד לאחים גרים היה יחסו לדת הנוצרית ספקני למדי, והוא אף הירשה לעצמו להשתעשע בפסוק שמיוחס הן במסורת היהודית והן במסורת הנוצרית לדיוקנו של האל, במסורת היהודית בדרך משל, ובמסורת הנוצרית באופן מוחשי יותר, כדיוקנו של ישו המגלם את האל עלי אדמות. האחים גרים החליפו את שתי הטיפות של בזילה בשלוש טיפות הדם המזוהות עם עלילת הדם.

    ושוב מתנצלת אם פגעתי שלא בכוונה.

    • מירי פליישר

      הי ענת נפלא נפלא. מוזמנת להשתמש בכל עבודה שלי שתחפצי. מוכנה לשלוח לך למייל בצורה קלה דימויים.
      כמובן שצריך להיות ברור שזו הפרשנות שלך המועשרת ביידע רב מאוד על "הדוד הצח והאדום" הנוצרי , לעבודות שהן רב שכבתיות מבחינת השפעות תרבותיות. עבודות האמנות הן קומבינציה אישית מתוך עולם התרבות ותמיד מכילות עוד משהו …
      לא פגעת בכלל! פשוט עידכנתי אותך לשינוי בטרמינולוגיה. אין איור מבחינתי, יש עבודות זו ליד זו עם קשר כלשהו.האיור הרבה פעמים מזמין חפיף כי הוא כפיף לטכסט. אסור שזה ייקרה. סיל וו פלה מאדאם
      וגמר חתימה טובה!

      • תודה מירי,

        מאד משתוקקת לראות עוד עבודות מסוג זה. ולמרות שעסקתי בעיקר בפרשנות הנוצרית, בכל זאת המקור בשיר השירים שלנו, וגם הפרשנות הרבנית השפיעה, במיוחד רבי עקיבא, על אוריגנס.

        ואני מתעסקת כבר שנים בטקסטים האלה שאת כולם כתבו גברים במבט מאד גברי, שהאשה בו היא תמיד אובייקט, ומרגישה שיש בפנים צד נשי שאני מאד רוצה להוציא החוצה, ולא כל כך יוצא לי, כי בטקסטים עצמם איננו קיים, ואני יודעת רק ליצור במלים, ומצאתי בעבודות שלך דרך פלסטית להוציא את הצד הנשי החבוי הזה, שפותח דרך גם למבט אחר על הטקסטים, או אם לומר אחרת, אפשרות לתת ביטוי גם לתחושות שלי כאשה, דרך מדיום אחר.

        • מירי פליישר

          בדיוק ענת אישה בתרבות הזו או באחרת ,מאוד קשה לחלץ את קולה.
          אם את רוצה אשלח לך דימויים או שתיכנסי לבלוג -עבודות שלי
          http://mirifleisher.blogspot.com/
          ותראי .
          איך להשתמש בזה . נראה .
          פה בבלוגייה עם ציון היוצרת אין בעיה , וכמובן ציון שהפרשנות שלך לעבודות היא שלך .
          מקומות אחרים. דורש אישור שלי . בטוחה שאת ערה לזכויות יוצרים.
          מירי

          • המחשבות שלי בשלב כל כך ראשוני וגולמי ומגשש, ואני לא מציגה תערוכות וכותבת בעיקר רשימות שנמחקות, לכל היותר בבלוג שלי, אז נראה לי שלדאוג שמא אעשה שימוש לרעה זה קצת מרחיק לכת.

            הרעיון היחיד שחשבתי עליו בעקבות עבודה שלך שהוא מגובש זה הפסוקים מחזון יוחנן, פרק ז, פסוקים י"ג- י"ד:

            "ויען אחד מן הזקנים ויאמר אליי אלה המלובשים בגדי לבן מי המה ומאין באו: ואומר אליו אדוני, אתה ידעת, ויאמר אליי: אלה הם הבאים מן הצרה הגדולה ויכבסו את שמלותם וילבינום בדם השה:

            שרציתי לשים אותו ליד העבודה שלך שנראית כמו בד לבן עם כתמי דם.

            והכונה שלי בזה היתה לערער קצת על מושגי הטמא והטהור שכל כך קשורים בתרבות שלנו עם כתמי דם.

            ומכיוון שהזכויות של האפוסטול המנוח, אני תורמת לך אותו בחינם.

            בכל מקרה לא התכוונתי לקחת כלום, רק להציע טקסטים נלווים. הטקסטים שלי ארוכים ובלי תמונות.

          • מירי פליישר

            ענת יקרה יום אחד תוציאי ספר מבטיחה לך והנושא של הנצרות מסקרן אותי מאוד ומעט כותבים עליה במחוזותינו. אני אקנה אותו ! .אז התכוננתי לבאות …:))))))
            אני ממש חושבת כמוך , בפרשנות שלי על השיר היהודי קבלי של חביבה פדיה שמופיע בקישור השני :עברני זכר הקיום הקדוש(!)
            הקדושה של הדם והמפגש של האדום והלבן . ב ד י ו ק
            והנה מיכל נידבה פסוקים יהודיים בדיוק על הדם הוא הנפש . והנה חילצתן מן הכתבים הקדושים עקבות דם קדוש ואם כך גם כולל את דם המחזור הנשי .
            אני צריכה לקבץ את שתי התגובות , כי מבחינתי אני צריכה איזון .
            זאת אעשה בקרוב.
            ואם את עדיין מעוניינת לעשות זאת אחרת את עדיין מוזמנת. זכויות יוצרים לרעיון שלך :) . ותסלחי לי אם נפגעת מלשוני המדייקת בהלכות כבוד וזכויות , זה פשוט ליתר בטחון ומתוך נסיון עגום , לא תמיד בכוונה מהצד השני.זמן סליחות לא?

  15. מקורמיק מתעניין בקרמיקאים.
    מעניין מה שמו של הבימאי שמתעניין באופן ספציפי בפורצלן…

    כל הכבוד, מירי, ושנה טובה

    • מירי פליישר

      הדס יקרה כתבתי את שם הבמאי בתחילת דברי – פיני שץ היקר. הוא לא התעניין בפורצלן , הוא התעניין בדימוי הדם על הפורצלן. ובכלל הסרט לא עלי אלא על נוזל החיים , כפי שכתבתי,הדם.
      ולי בטח יהיו שם 2-3 דקות …
      גמר חתימה טובה ושנה נפלאה הדס!

  16. איזה יופי, מירי
    ביקרתי בעבודות הדמים ו"אמא שלי היתה מלאך". הן מדהימות. המון יופי, עומק ועוצמה שלובים בכל יצירותייך.

    נהניתי לקרוא את דברייך אצל כריס מקורמיק. הוא מלא אהבה והערכה ליצירתך, ועבודותייך יפהפיות.
    מקווה שתוכלי לקבל עותק מהראיון המצולם ולהעלות לרשת.

    זו פתיחה נהדרת לשנה החדשה
    גמר חתימה טובה, מירי

    • מירי פליישר

      תודה סמדר יקרה!
      יש לי את כל מה שצילמו והקליטו באותו יום החברה הנהדרים של פיני שץ שעבדו כולם בהתנדבות,אבל מביך אותי להעלות לרשת . בינתיים.

      גם אני אוהבת את עבודותייך הויזואליות מאוד אבל את ממעטת מידי להעלותן , כנראה בגלל שאת "דוגרת" על המילים :))) בהצלחה עם תוכניותייך וגמר חתימה טובה!

  17. שנה טובה
    ובהצלחה עם הסרט.
    גם קראתי את הראיון באנגלית.

    באמת בהצלחה

    • מירי פליישר

      ווג"דאן הנה הצלחת להגיע למחשב!
      מזל טוב שוב להולדת סלמא ! האם משמעות השם שלום? כי אם כן גם לי יש שלומית בת.
      את חסרה בפורום הקרמיקה. הוא עבר דירה לכאן.
      http://potters.co.il/forum/1
      מנהל אותו ישראל שמואלי ודפנה קסטנבאום. אני התפטרתי , נעשיתי אמנית…:) אבל אני עוד שם. חיים שאל עלייך ולא ידענו מה הולך איתך.
      חג שמח גם לך יקירה
      ושנה טובה

      • מירי….אתם חסרים לי ,וגם הפורום
        מזמן לא הייתי ליד המחשב וגם כשהייתי היה לרגע ולרוץ לתפקיד החדש
        סלמא יושבת איתי ליד המחשב ונהנית מהצבעים..מצחיקה.
        סלמה פירושה בריאה אבל גם נהשורש שך סלאם (שלום).
        אשלח מייל לחיים עם תמונות
        וגם מדגדג לי בידיים…

        • אגב, אני עוד הייתי שם כשהתפטרת…והצדקתי אותך איכשהו.
          אחר כך לא ידעתי איך לכנס לפורום, וזה היה לפני חודש.
          אנסה לחזור לעניינים
          חג שמח

          • מירי פליישר

            ווג"דאן אם קשה להיכנס תתקשרי לישראל הוא עוזר בכיף.
            שם נהדר לסלמה . שתהיה בריאה חכמה מוכשרת ויפה לפחות כמו אימה :))))))))))
            כל טוב
            מירי

  18. כל הכבוד על הראיונות ותודה לברכות. וגם ממני גמר חתימה טובה. אומי.

  19. שלום מירי יקרה
    ראשית ברכות חמות מאד גם לסרט (גם 2-3 דקות נחשב !) וגם לכתבה באינטרנט. העבודה שם של כוס הדמים הרעידה אותי ממש. עבודה חזקה מאד מאד , השילוב בין המלל הכמוס והחומר הקיים נפלא ממש!
    בהזדמנות חגיגית זו גלשתי ללינקים ושוב התרשמתי מאד מהעבודות שלך.
    המון ישר כוח מירי ושתהיה לך שנה מלאה שמחה ויצירה.

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

© כל הזכויות שמורות למירי פליישר