לידיה גורדון
  • לידיה גורדון-קנכט

    נולדתי במונטבידאו, אורוגואי. הגרתי לארץ והגעתי לקבוץ געתון. אני גרה בו עד היום. כתבתי כמה ספרים, ילדתי שלושה ילדים. סיימתי תאר שלישי באוניברסיטה העברית בירושלים, אלה הספרים שכתבתי: עוברת אורח-(2014) הוצאה פרדס La mujer que crió un unicornio en su cocina-Amazon El texto Lúdico-(2008)-Edit. Hispamerica- University of Maryland להיות ככל העולם- השינוי בקיבוץ (2008) הוצ. מערכת. קיבוץ דליה הסיפור של מרתה (2002) הוצ. גוונים טנגו למאחרים (1999) –סיפורים -ספרית פועלים תסריט דרומ אמריקנית (1988) ספרית פועלים לאטלנטיס ובחזרה (1978) ספרית פועלים. לעוד פרטים: http//www.freewebs.com/lidiagordon/hebreo.htm http//library.osu.edu/sites/users/galron.1/00617.php

חזרתי

אחרי המון זמן (כמעט שנתיים) פתאום הרצןן הזה לכתוב כמה מילים בבלוג, אולי להגיע למישהו, אולי הרצון לשתף, אני כותבת סיפור חדש שעוד לא החליט מה הוא בדיוק. אולי ספור תעלומה, אולי "סיפור מתח" כבר כמה זמן אני לא באמת כותבת.
יותר חושבת מה איך להמשיך, או אולי לעזוב בכלל. לעזוב את הכתיבה. כביכול "עשיתי מה שיכולתי, אולי זה מספיק".
אוהבת מאוד מה שכתב הנרי ג'יימס:We work in the dark – we do what we can – we give what we have. Our doubt is our passion and our passion is our task. The rest is the madness of art.Henry James. אז אולי כבר נתתי את כל מה שהיה בי וכדאי להפסיק.

 

 

 

תגובה אחת

  1. אומי לייסנר

    אני חייבת לומר שאני מקנאה בך אם הגעת למקום הזה. הציטוט מושלם. בהצלחה:)

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות ללידיה גורדון-קנכט