בננות - בלוגים / / מילים הן, אבנר שטראוס
זורע מילים
  • אבנר אריה שטראוס

      נולד 1954 נפטר מהרבה שטויות  חרש מילים ומוזיקאי .  ספר שירה "מרחק ומידות אחרות " "Birds of the Mind and Chamelions of the Heart "  שיריו פורסמו פה... ושם כל השאר ראה הרבי מגוגל והרבנית ויקפדיה נוהג לצטט את שתיקתו בנושאים כואבים . - נוהג להקיש בפחי נפש במקל השיר או מקל דת עד שהרעש מגרש את העצב.

מילים הן, אבנר שטראוס

 

 

 

 

מִלִּים  הֵן

מִלִּים  הֵן בְּגָדִים

שֶׁל  מַּשְמָעוּת 

לִפְעָמִים  בְּגָדִים 

לִפְעָמִים  בּוֹגְדוֹת.

 

 

 

אֲנַחְנוּ לוֹבְשִים אֶת עַצְמְנוּ

תִּלְבַּש אוֹתִי הִיא אָמְרָה

אֲנִי לוֹבֵש אוֹתָה כְּאִלּוּ הָיְתָה טָעוּת

לִפְעָמִים לֹבְּגָדִים אֵין מַשְׁמָעוּת .

 

 

 

 

 

 

 

 Be the first of your friends (A.S.) .:-)

 

 

67 תגובות

  1. סיגל בן יאיר

    אוהבת מאז ומעולם את המילים
    והבלוז שלך
    ברוך הבא.

    • תודה על קבלת הפנים החמה והמפרגנת אזכור לך חסד ימי בראשיתי כאן 🙂

    • אוהבת מאז ומעולם את המילים
      והבלוז שלך
      ברוך הבא. סיגל בן יאיר
      סיגל,תודה, שמח להכיר, גם להגיב צריך ללמוד אז אני מתאמן בשש בש,
      בשח מרגיש מוכן,
      מלך, מלכה זה הבלוז פשוט שחור לבן
      תודה על האהבה הזו, אבנר שטראוס

      פעם אשתי היתה עושה קפה היום היא רק שמה מים, עכשיו אני כותב פעם אחת אבל מגיב פעמיים. :-))

      • סיגל בן יאיר

        מעולה שאתה מגיב פעמיים וזה כנראה בגלל שהבתים זה מעוגות
        והמים בנהר זה קוקה קולה
        (אחח.."על אש קטנה", הדיסק האהוב עלי בכל הזמנים)

        • "מעולה שאתה מגיב פעמיים וזה כנראה בגלל שהבתים זה מעוגות
          והמים בנהר זה קוקה קולה
          (אחח.."על אש קטנה", הדיסק האהוב עלי בכל הזמנים)" סיגל
          לגמרי , שיואו איזה שליטה בחומר, יש לך טעם משובח 🙂 האהוב עלי למרקר בצהוב , אפשר להשיג אותו באתר החושה שלי http://www.avnerstrauss.com
          טוב שהזכרת צריך יהיה להוסיך את זה בגיאוגרפיה הבירוגרפית.

  2. אכן כמו הבגדים המילים מנסות לכסות, לפעמים מצליחות לעיתים בוגדות. יפה השיר וברוך הבא!!

    • "אכן כמו הבגדים המילים מנסות לכסות, לפעמים מצליחות לעיתים בוגדות. יפה השיר וברוך הבא!! " חני ליבנה
      חני תודה אכן מנסות אך אחרי הכביסה
      מתכווצות משהו, מכסות פחות חושפות יותר, את מכבסת המילים שמו על רתיחה והרבה דהו איבדו לגמרי צבע,כך זה כשנותנים לגברים לכבס כביסה עדינה צריך להשגיח עליהם מקרוב וזה טוב ונעים להכיר, מאותה עיר אז בכלל, תודה על קבלת הפנים והמילים.
      אבנר שטראוס

  3. היי אבנר, מה שלומך?
    הכרנו לפני שנות דור בירושלים
    שמחה לפגוש אותך כאן

    ברוך הבא!!!

    • גבריאלה היקרה זה השעון שאת מסתכלת בו, זה שם על הפחים מול הכניסה לשוק?
      מול הקומה השניה איפה ששלמה היה מכניס לאחיו החרש את הגיטרה לפה שיגע בשיניים וישמע את הרגש, מתקן אותך זה היה שלשום והקפה ששלמה עשה לא התקרר, יקירתי האמת באמת חשבתי עלייך בחם תמול שלשום תהיתי היכן את, נדבר במילים ההן בקרוב . אבנר שטראוס

  4. תַּלְמָה פרויד

    שיר מעניין, אבנר. לא במקרה גם בֶּגד וגם בגידה באים מ:ב,ג,ד.

    ברוך בואך.

    • "שיר מעניין, אבנר. לא במקרה גם בֶּגד וגם בגידה באים מ:ב,ג,ד." ברוך בואך.
      תלמה פרויד
      תלמה אכן, כך לכל המילים הבנויות מאותן אותיות גם אם בהיפוך או החלפה
      באות זהה צלילית, קרבת-משמעות, קרבת- משפחה. שנים אני רודף כאלה מעין מילים רדופות כמו מילים נרדפות שמח שהצלחתי הערב בצייד. תודה על העיניין ההערה והאבחנה הדקה, כן לא במקרה לבוגדים אין פה ולב שווים הם מצויידים בשתי ערכות בגדים יוצאים באחת ומגיעים באחרת. אבנר שטראוס

      • אינני יודע אם המלים "בגד" ו"בגידה" הן מאותו השורש בעברית.
        באנגלית, מכל מקום, "TURN-COAT", כלומר "מי שהפך את מעילו" הוא בוגד.

  5. גיורא פישר

    ברוך הבא
    אני בטוח שהכתיבה המיוחדת שלך תכניס רוח מרעננת למסכי המחשבים.
    בהצלחה

    • "ברוך הבא
      אני בטוח שהכתיבה המיוחדת שלך תכניס רוח מרעננת למסכי המחשבים.
      בהצלחה " גיורא פישר
      גיורא תודה אני רואה שכדי להגיב לך בזמן אאלץ להשכים קום :-), כשהייתי ילד נתנה לי לאה גולדברג סוכריות אמת
      וגם כשגדלתי המשכתי לקבל הנה אחת נוספת משלה שזה עתה קיבלתי ובודאי תערב גם לחיכך,
      "…. אי שם מפוחית מקדמת בבכי
      את פני השעות העוברות,
      רק רגע אחד מן הזמן הנצחי
      נשאר בעיני הפרות". ל. גולדברג

      יש סוכריות שרבים יכולים לחלוק במתקן הן נמסות לאיטן כמילים עת תמולל אותן לאט על הלשון
      ותודה לך על המחמאה והרוח הטובה
      אבנר שטראוס

      • גיורא פישר

        לאבנר
        תודה.
        כמה הוראות הפעלה:
        אתה לא חייב להעתיק את דברי המגיב.
        2.אתה לא חייב להגיב מיד (יש לך זמן)
        3. מכיוון שאנחנו כמעט בני אותו גיל, לא נשאר לי אלא לקנא בך שאתה לא מוכרח לקום מוקדם בבוקר בגלל לחצים כאלה או אחרים.

        • גיורא המון תודה אם אני לא "יעתיק" איך אני אזכור מה אמרת ( טוב זה דורש שימוש במחברת או עכבר או עכברת ואני כבר מקליד בשתי ידיים )/ יש לי שתי חולשות האחת זה זיכרון חלש והשניה שכחתי/ איפה הייתי אה הוראות הפעלה
          אשתי מבקשת הוראות שימוש או הפעלה אם יש לך ספייר אשתי מבקשת כי הגעתי בלי אחריות או הוראות הפעלה"

          ותגיד אם זה לאט מותר להגיב פעמיים?
          כי אני תמיד נזכר מאוחר מה הייתי צריך להגיד לפעמים זה לוקח שנים.
          שלך אבנר שטראוס
          אופס גם את שמי אני לא צריך
          בחורף עדיף לי מעיל

  6. איריס אליה

    ברוך הבא. אתה כמה קומות מעלי… בטוח נתראה במדרגות. בהצלחה.

    • איריס תודה , פעם הייתי גר בקומה אחרונה ומעלי היה גר ההוא עכשיו כשאני לא בקומה אחרונה אני חושב פחות על השכינה ויותר על השכנים.
      תודה על הברכה , מעדיף במעלית תודה
      אבנר

    • אתה כמה קומות מעלי…
      בטוח נתראה במדרגות.
      בגיילי מעדיף במעלית
      לפעמים אני מרגיש מונח*
      כמו אבק
      אבל אפשר להסיר אותי במטלית

      *בבלוג

  7. ברוך הבא אבנר.
    בלוז מתנגן יפה בלבוש הזה, ואפשר להקשיב בעונג.

    • ברוך הבא אבנר.
      בלוז מתנגן יפה בלבוש הזה, ואפשר להקשיב בעונג.תודה לך תמי
      אך אם זה היה בלוז הייתי שר אותו כך:
      מילים הן בגדים
      משפטים הם רק קולב
      וסבתא אומרת שחלב
      לא נשפך אם מקדימים לבכות עליו

      מילים הן בגדים
      אין פה שום טעות
      אך שיר הוא לא תצוגת אופנה
      ויש לו משמעות

      נו טוב, מה לי כי אלין על קולבים עוברים בסך, תחתם פוסעת משמעות נשגבת
      המים לאוזן הם כמו האש לעין
      תודה על העונג ועל מה שאת חושבת

      ובבגד אחר, פשוט, תודה, אבנר

      • תצוגת אופנה – "הן לא רואותותי בלוז"
        ===
        אני מבין אותך אבנר
        אני לא סובל מסכיזופרניה
        דווקא נהנה,
        לא יודע מה זורם אצלך מתחת למילים
        (בקצה התחתון של המסך)
        אך פה זרם בלתי נלאה של
        בנות עם מעט מאד מילים :-)))

        תגיד אבנר זה אמיתי?
        אבנר : אני רואה אותן
        אבל הן לא רואות אותי

  8. טובה גרטנר

    היי אבנר
    נכון… זה ככה…
    הכל בעייני המתבונן.
    להתראות טובה

  9. איריס קובליו

    היי אבנר
    ברוך הבא לשכונה
    (אתה עדגיין בירושלים?)

  10. ברוך הבא אבנר. שמחה גדולה שאתה כאן.
    לפני אלף שנים בערך למדתי אצלך גיטרה. אני עוד זוכרת את ההתרגשות איתה הייתי מגיעה לכל שעור.

    • עוד לא "בן אלף" אבל עובד על זה 🙂
      אליענה אני זוכר וגם באתי לבקר בבלוג שלך ותודה שהזכרת אותי בפוסט "יופי יכול לשנות את חייך "
      זה נכון מן הקצה אל הקצה.
      תודה על השמחה ובמיוחד על הרגש .
      אבנר

  11. ברוך הבא אבנר!
    הצהרה מטפיסית כבדה הנחת פה לפתחנו.
    מי זו "היא" שבבית השני?

    • זאת שאמרה לי קודם תתפשט

      • 'זאת שאמרה לי קודם תתפשט'? זו אינפורמציה חשובה ביותר, אבנר 🙂 אולי לא היה מזיק להתחלק בה עם הקורא – מה שגם לא יותיר ספק ביחס לזהותה ומפעלותיה בעולם..

        • אמיר היקר, זהותה של היא וזהותו של הוא פה שונים מאד מהמשתמע , אך אני מכה על חטא הומור לוקח את הדברים לעיתים לדרך משעשעת אך סוטה מן הנושא 🙂
          בכלל יש משהו באנשים המדברים על עצמם בגוף שלישי שאינו תמיד קוסם לי .

    • הי אמיר שמח שביקרת ,
      כמו לכל שאלה יש לי כמה תשובות (גם הלא נכונות נחשבות)יש לי תחושה שאתה יודע יותר טוב ממני ץ
      וגם יכול להסביר יותר טוב קאנט אומר שאמן/ שגאון (יפה הכתר הא) לא יכול להסביר את יצירתו שאם לא כן היה לו מרשם על פיו היה יוצר וזו היתה הופכת אומנות-מלאכה,.
      כשאני לא רוצה להגיד אבל מוכרח
      אני כותב כך, עדיין שותק ומקיים את 'והמשכיל בעת ההיא יידום'.
      נו באמת תגיד לי אתה.

  12. ראה את קריאתו של יוסף לפוטיפרע או לאשת פוטיפר, לאחר שזו ניסתה להפשיטו ממלבושיו וחתיכה מכותנתו נותרה בידה, הוא כנראה אמר/שאל/ביקש/תהה: בגדי?!:)
    ברוך הבא

    • משה אכן בשיעור ההוא לא הייתי או שהייתי ילד ותודה על ששלחת ותודה על השיעור:
      והקריאה"בגדי" הוא מילוי פער בהתייחס לסיטואציה – מה יצעק אדם שבגדו נקרע מעליו ביד אשה.
      שבוע טוב
      משה

      א וְיוֹסֵף, הוּרַד מִצְרָיְמָה; וַיִּקְנֵהוּ פּוֹטִיפַר סְרִיס פַּרְעֹה שַׂר הַטַּבָּחִים, אִישׁ מִצְרִי, מִיַּד הַיִּשְׁמְעֵאלִים, אֲשֶׁר הוֹרִדֻהוּ שָׁמָּה. ב וַיְהִי יְהוָה אֶת-יוֹסֵף, וַיְהִי אִישׁ מַצְלִיחַ; וַיְהִי, בְּבֵית אֲדֹנָיו הַמִּצְרִי. ג וַיַּרְא אֲדֹנָיו, כִּי יְהוָה אִתּוֹ; וְכֹל אֲשֶׁר-הוּא עֹשֶׂה, יְהוָה מַצְלִיחַ בְּיָדוֹ. ד וַיִּמְצָא יוֹסֵף חֵן בְּעֵינָיו, וַיְשָׁרֶת אֹתוֹ; וַיַּפְקִדֵהוּ, עַל-בֵּיתוֹ, וְכָל-יֶשׁ-לוֹ, נָתַן בְּיָדוֹ. ה וַיְהִי מֵאָז הִפְקִיד אֹתוֹ בְּבֵיתוֹ, וְעַל כָּל-אֲשֶׁר יֶשׁ-לוֹ, וַיְבָרֶךְ יְהוָה אֶת-בֵּית הַמִּצְרִי, בִּגְלַל יוֹסֵף; וַיְהִי בִּרְכַּת יְהוָה, בְּכָל-אֲשֶׁר יֶשׁ-לוֹ–בַּבַּיִת, וּבַשָּׂדֶה. ו וַיַּעֲזֹב כָּל-אֲשֶׁר-לוֹ, בְּיַד-יוֹסֵף, וְלֹא-יָדַע אִתּוֹ מְאוּמָה, כִּי אִם-הַלֶּחֶם אֲשֶׁר-הוּא אוֹכֵל; וַיְהִי יוֹסֵף, יְפֵה-תֹאַר וִיפֵה מַרְאֶה. ז וַיְהִי, אַחַר הַדְּבָרִים הָאֵלֶּה, וַתִּשָּׂא אֵשֶׁת-אֲדֹנָיו אֶת-עֵינֶיהָ, אֶל-יוֹסֵף; וַתֹּאמֶר, שִׁכְבָה עִמִּי. ח וַיְמָאֵן–וַיֹּאמֶר אֶל-אֵשֶׁת אֲדֹנָיו, הֵן אֲדֹנִי לֹא-יָדַע אִתִּי מַה-בַּבָּיִת; וְכֹל אֲשֶׁר-יֶשׁ-לוֹ, נָתַן בְּיָדִי. ט אֵינֶנּוּ גָדוֹל בַּבַּיִת הַזֶּה, מִמֶּנִּי, וְלֹא-חָשַׂךְ מִמֶּנִּי מְאוּמָה, כִּי אִם-אוֹתָךְ בַּאֲשֶׁר אַתְּ-אִשְׁתּוֹ; וְאֵיךְ אֶעֱשֶׂה הָרָעָה הַגְּדֹלָה, הַזֹּאת, וְחָטָאתִי, לֵאלֹהִים. י וַיְהִי, כְּדַבְּרָהּ אֶל-יוֹסֵף יוֹם יוֹם; וְלֹא-שָׁמַע אֵלֶיהָ לִשְׁכַּב אֶצְלָהּ, לִהְיוֹת עִמָּהּ. יא וַיְהִי כְּהַיּוֹם הַזֶּה, וַיָּבֹא הַבַּיְתָה לַעֲשׂוֹת מְלַאכְתּוֹ; וְאֵין אִישׁ מֵאַנְשֵׁי הַבַּיִת, שָׁם–בַּבָּיִת. יב וַתִּתְפְּשֵׂהוּ בְּבִגְדוֹ לֵאמֹר, שִׁכְבָה עִמִּי; וַיַּעֲזֹב בִּגְדוֹ בְּיָדָהּ, וַיָּנָס וַיֵּצֵא הַחוּצָה. יג וַיְהִי, כִּרְאוֹתָהּ, כִּי-עָזַב בִּגְדוֹ, בְּיָדָהּ; וַיָּנָס, הַחוּצָה. יד וַתִּקְרָא לְאַנְשֵׁי בֵיתָהּ, וַתֹּאמֶר לָהֶם לֵאמֹר, רְאוּ הֵבִיא לָנוּ אִישׁ עִבְרִי, לְצַחֶק בָּנוּ: בָּא אֵלַי לִשְׁכַּב עִמִּי, וָאֶקְרָא בְּקוֹל גָּדוֹל. טו וַיְהִי כְשָׁמְעוֹ, כִּי-הֲרִימֹתִי קוֹלִי וָאֶקְרָא; וַיַּעֲזֹב בִּגְדוֹ אֶצְלִי, וַיָּנָס וַיֵּצֵא הַחוּצָה. טז וַתַּנַּח בִּגְדוֹ, אֶצְלָהּ, עַד-בּוֹא אֲדֹנָיו, אֶל-בֵּיתוֹ. יז וַתְּדַבֵּר אֵלָיו, כַּדְּבָרִים הָאֵלֶּה לֵאמֹר: בָּא-אֵלַי הָעֶבֶד הָעִבְרִי, אֲשֶׁר-הֵבֵאתָ לָּנוּ–לְצַחֶק בִּי. יח וַיְהִי, כַּהֲרִימִי קוֹלִי וָאֶקְרָא; וַיַּעֲזֹב בִּגְדוֹ אֶצְלִי, וַיָּנָס הַחוּצָה.
      —————
      מימדים ובגדים נוספים לשיר בזכותכם, תודה

      • לולי הניקוד היינו סבורים שזה פורסם היום בעתון כסיפור רגיל של עדות שקר.

        • אני מודיע בזה ברבים כי התגובה אינה שלי. מישהו זייף בשמי את התגובה שלמעלה.
          אינני יודע כיצד ניתן למנוע את התופעה הזאת שמישו מתחזה בשמו של אחר.

  13. בגדים?

    לפעמים הם בוגדים
    לפעמים הן לובשות.

    המשמעות היא יצירה
    ביצירה משמעות.

  14. שיר יפה. וברוך הבא.

  15. יפה שיחקת בשירך במשמעויות המקופלות במילה בגד , גם דליה רביקוביץ עושה זאת בשירה הבגד (זו אני הבוערת)
    אהבתי את שירך. וברוך הבא למטע ,זוכרת אותך מסל תרבות בבית הספר שבו לימדתי בעבר, יש לי אפילו דיסק שלך

    • תודה על שאהבת ועל הברכה והזכרון
      שיר נפלא של דליה ויפה שחדשת לי אני מצטט את סופו
      "אבל הבגד, אמרה, הבגד בוער באש.
      מה את אומרת, צעקתי, מה את אומרת?
      אין עלי בגד בכלל, הרי זאת אני הבוערת."

      לעיתים זו לא המלה בוערת אלא המשמעות .

  16. א-בג"ד והנה אנחנו פושטים ולובשים : זה ממש א"ב לא ?
    אא"ש ברוך הבא למטע המילים

    • תודה ריקי תגובה יפה הזכירה לי את הנקדן הותיק תנחום אבגר …הרבה זמן הייתי משוכנע ששמו אבגד וזה פסאודונים
      ———————————-
      ראית איזה בגד שמתאים לי בזמן האחרון ?
      ML , חורף נהיה קר 🙂 מעיל ?

    • ריקי יקרה, כתבה מיכל ברגמן בשיר "אמת הכל שקר" אצל אמירה הס "בעולם הקבלה ישנו דימוי חשוב של מלבושים – מהם יבוא התיקון לעולם למרות שהם גם כיסוי וצביעות ושקר.
      כי אי אפשר בלעדיהם וכי יש במצב של מלבוש גם בחירה שיש בה אמת – אם נגלה את כל האמיתות העולם ישבר ולעולם לא יבוא תיקון. "

      והתקשר לי לכאן ולמקום בו נפגשנו.

  17. א.אריה ש.
    שמך וחזותך עולים בקנה אחד.
    איזו רעמה…

    אתה לובש אריה, וזו לא טעות.
    יש לזה משמעות.

    ברוך הבא!

  18. הנה שיר שאני מבינה. קורה…
    כל מילה לחוד היא פשוטה, כמו לבנה של בניין, אבל החתונה ביניהן – טאג' מהאל

  19. נסעתי שמה וראיתי שיר http://cafe.themarker.com/view.php?t=1188522

    תוריד את הגרביים היא ביקשה,

    זו היתה בקשה קצת תמוהה אבל הוא עשה כרצונה

    את המכנסיים היא אמרה,

    נעתר לה שותק, אם כי מבטו נותר שואל

    עכשיו את החולצה דרשה

    שתיקה,פושט חולצה ללא מילה

    את התחתונים כבר הוריד מבלי שתאמר דבר.

    תלבש אותי ביקשה

    חיוך של הבנה,

    תחילה שירבב את ראשו דרך פִתְחַה

    אחר כךהכניס את ידיו

    ואז יישר אותה על גופו כמו שאהב.

    אנשים כמו בגדים, אם הם לא במידה שלנו

    הם לא נוחים ולא מחמיאים.

    ———————————–

    מתוך תגובה של הכותבת " משום מה ולמה אנשים מתעקשים להיות עם אחרים גם כשאינם מתאימים

    זה לא עושה להם טוב ולא מחמיא להם

    או למי שהם מתעקשים ללבוש."..

  20. הי אבנר, אל תבהל אבל אני מחטטת לך בבלוג:)
    כאן, אהבתי את השימוש במילים כאילו היו בגדים כאילו היו אנשים כאילו הן הנושא ותחתן יש משמעויות מתפצלות לכמה וכמה תובנות.
    תהיינה המילים אשר תהיינה, עדיין מעדיפה את הפוסט הזה על ההוא שאין בו מילים.

    • סיגל יקרה אני מאד שמח שאת מחטטת ופותחת קופסאות שירים
      זה עוזר
      מתחת או מאחורי כל מילה

      כמו וילון מסיטים אותו ומאחוריו
      ח ל ו ן

      נודיזם מילולי יחשוף הרבה דברים שהשתיקה מכוערת להם
      ויש עוד..

      • מאוד שמחה שאתה מאוד שמח, רק שאם התעוררת עכשיו זה אומר שתגיב איפה שהגבתי, ואז זה אומר שאני אגיב איפה שתגיב, ואז זה אומר שהלכה שנתי.
        אולי תגיב רק מחר?
        (שתבין, בתור המגיבה הקבועה של הבלוגיה אני זאת שמכבה את האור, וכאן ישנים בשעות האלה:)

        • תגיבי את מחר 🙂

          לכל מקרה המילים הן קופסאות פח שמחזיקות משמעות
          אני שומר את המשמעויות במדה והקופסאות יחליטו להעלם .

          • עבורי מלה היא נשא

            קופסא

            נושאת משמעות

            מילה היא סמל

            ורד* הוא מילה קופסת פח כזו מאותיות

            בתוכה יושב פרח

            לשפות שונות יש קופסאות בצורות שונות

            את הקופסאות אני מסדר כדי לבנות בתים קטנים שבתוכם גר השיר

            *
            לפעמים הרבה מילים גרות באותו בית

          • אני רואה שאתה מתייחס למילה כאל משהו ריק שמכיל בתוכו משמעות ואף שמה לב שמלבד השיר גם משקיע המון מחשבה על משמעות המילה עצמה, ואכן אנחנו השולטים בשפתנו, לא צריכים יותר משברירית השניה על מנת להבין את משמעות המילה, כשאנו נתקלים בכזו, אולם המחשבה העמוקה שלי וההתעסקות שלי במילים, שבהן גיליתי שאני מאוד תלויה, ובלעדיהן אני מתקשה לצערי לנשום, גיליתי שהדבר החשוב ביותר במילה, הוא הכוונה, ואם יוצקים כוונה כנה לתוך המילה בה בוחרים להשתמש, היא נפתחת במלוא המשמעות ומדייקת את אמירתה.

          • סיגל : "אני רואה שאתה מתייחס למילה כאל משהו ריק שמכיל בתוכו משמעות ואף שמה לב שמלבד השיר גם משקיע המון מחשבה על משמעות המילה עצמה, ואכן אנחנו השולטים בשפתנו, לא צריכים יותר משברירית השניה על מנת להבין את משמעות המילה, כשאנו נתקלים בכזו, אולם המחשבה העמוקה שלי וההתעסקות שלי במילים, שבהן גיליתי שאני מאוד תלויה, ובלעדיהן אני מתקשה לצערי לנשום, גיליתי שהדבר החשוב ביותר במילה, הוא הכוונה, ואם יוצקים כוונה כנה לתוך המילה בה בוחרים להשתמש, היא נפתחת במלוא המשמעות ומדייקת את אמירתה."

            סיגל למעט המשפט הראשון שהיפוכו הוא הנכון, כתבת מאד יפה , מעבר לזאת כשאומרים את המילה ברגש היא מחוללת
            רגש, והאמירה מאירה ומדייקת 🙂

          • אפשר להוציא את הורד מתוך הקופסא ?
            אהבתי מאד את השיר
            התלבש עלי טוב, קצת הדוק אבל מתאים .

  21. מקורי מיוחד חזק ומעורר למחשבות
    על המלתחה הפרטית שלי .

    • מקורי מיוחד חזק ומעורר למחשבות
      על המלתחה הפרטית שלי .
      אם מילים הן בגדים איזה מסכה לובשת המשמעות בפורים 🙂
      האם השיר יכול ללבוש מסכת מילים
      האם מילים יכולות להתחפש לשיר 🙂

      • כן בהחלט מילים יכולות להתחפש לשיר
        וצלילים למוזיקה

        אמשיל משל 🙂
        -כשביתי היתה בערך בת 5 וציירת מבריקה
        הביאה ציור חדש על דף גדול
        בצד היה ציור קטן בפינת הדף של אוטובוס
        קטנטן בפרטים
        היא הביאה להראות ואמרה
        אבא תראה את הציור פה יש אוטובוס
        ופה הראתה על כל השאר
        שהיו בו מרוחים צבעים
        " שמתי צבע שלא יראו שאין
        ציור "
        🙂

        יש אנשים שממלאים
        דפים במילים
        יש שממלאים דפי תוים בצלילים
        יש הממלאים
        בדים בצבע שלא יראו שאין
        ציור

        גם ערב רב של צלילים אינו תמיד מוזיקה
        יש הממלאים חייהם
        כדי שלא יראו
        שאין

        ויש החיים ברירת מחדל.
        ושתהיה
        שנה מלאת משמעות
        לכולנו
        באהבה
        ושנה לטובה
        כל שנה היא שן אבודה לביס הבא
        ואת שאתה שונא תשנה
        ואת שאתה אוטהב השקה.
        אבנר

השאר תגובה ל גבריאלה ביטול תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות לאבנר אריה שטראוס