נולד 1954
נפטר מהרבה שטויות
חרש מילים ומוזיקאי .
ספר שירה "מרחק ומידות אחרות "
"Birds of the Mind and Chamelions of the Heart "
שיריו פורסמו פה... ושם
כל השאר ראה הרבי מגוגל והרבנית ויקפדיה
נוהג לצטט את שתיקתו בנושאים כואבים .
-
נוהג להקיש בפחי נפש במקל השיר או מקל דת עד שהרעש מגרש את העצב.
אח, התפוח מִשיח הדעת.. יפה המשחק בין הדעת והדעות, ובין השיח והמשיח (והמשיכה). לא הבנתי את הריץ' רץ' (מפריע קצת לנגיסה, לא?) וגם לא את ה'משיכה' שלאחר שאלת השאלות.
האמת שביקשו להסביר את השיר ניסיתי וראיתי שיש המון דרכים .
כתבתי כיון שלא מצאתי שיר ישן שלי
שקראו לו "דעתי ושיח הורדים "
כיון שלא מצאתי כתבתי חדש.
סמכתי
על כך
שהאוזן שומעת מסיח גם בשיח
ושומעת נשיכה גם במשיכה.
בכל זאת כשקוראים
לעיתים גם הקול הפנימי מדבר בגרון..
זהו בין המילים יש שלדים בגרון.
שוחחתי עם נוגסת תפוחים…
אמרתי
אצלי לא תמצאי שלדים בארון
קניבלית ענתה לי
אצלי
לא תמצא שלדים בגרון
🙂
אהבתי את השיר
הוא נע בין שני הקטבים במערכת היחסים שבינו לבינה: בין המשיכה הגופנית שענינה הפיתוי והיצר וסמלה המיתי הוא התפוח ,לבין ההצצה פנימה אל תוך הנפש ,המתאפשרת על ידי הריצ'רצ' המטפורי הזה, אני אישית לא הייתי יכולה בלי הריצ'רצ'
המצאה מעולה 🙂
שיר מתוחכם ורגיש בעיני, אבנר
תמיד מעניין לשמוע ניתוחים של השיר שמאירים צדדים שבאותו רגע לא חשבתי עליהם,
כן אחרי שתפרו לעלה חגורה
היה צריך כפתורים כפתור ופרח 🙂
אחר כך שיכללו את זה לסרט נע
הרבה תודה
🙂
הזכרת לי אולי אביא שיר ילדים בפוסט הבא
"אם לבננה היה ריץ' רץ'"
תודה
אבנר
היי אבנר
ראיתי שיש לך פוסט חדש… בדיוק קיבלתי כזה תפוח מקיבוץ ברעם , אכלתי אותו לאיטי, וחשבתי שאני מבינה את חוה, למה למה אסור להינות מתפוח.
השיר שלך משדר את ההוה ואת העבר.
והצילום הזה סוגר את המחשבות בתיבה של ללכת על עצמי או על החוקים.
להתראות טובה
היה כיף להיפגש…
דווקא לא ראיתי את חוה מגיבה:-)
בברעם הייתי קטפן
בימים ושומר בלילות
עד שמרוב עלילות גורשתי מגן עדן
בגלל ק4וטפת טיפוכים
אחר כך היא היתה מוכרת תקליטים באוסטריה
ואני נשארתי שרוט.
–
תודה 🙂
מאת: ריקי
שבת שלום
לא מצליחה להגיב באתר עצמו אז מגיבה לך באישית לוחצת 🙂
כיף לקרוא אותך , אוהבת את מה שאתה עושה לשפה ואת הריץ' שרץ
וגם את משיח הדעת ולא מעץ הדעת 🙂
כשהשיח גדל הוא הופך לעץ …
ולהפך 🙂
משיחים אפשר גדר חיה
מסביב לאוניברסיטה או במקומות ציבוריים אחרים.:-)
מעניין אם אפשר היה להחליף את ה"גדר" שהיא חומה בגובה 7 מטר בכאלה
ברגרסיה מבגרות לילדות כאן העץ נהיה שיח וענף זית הופך מקל…
ויונה הופכת עורב.
ומאחור… וּבלילי שבתות, כשיוצאים היהודים בבגדי משי ובכובעי סמט מבית-המדרש ועוברים דרך המבוי – מלוים אותם לכל אורך הגדר שמימין שלשה כאחד: שני מלאכי-השרת ונבחת …
–
כשחומה היא גדר, גדר היא חומה
ועצים נקראים שיחים
שיחים קרואים עצים.
–
טוב סליחה לא אמרתי כלום…
אח, התפוח מִשיח הדעת.. יפה המשחק בין הדעת והדעות, ובין השיח והמשיח (והמשיכה). לא הבנתי את הריץ' רץ' (מפריע קצת לנגיסה, לא?) וגם לא את ה'משיכה' שלאחר שאלת השאלות.
האמת שביקשו להסביר את השיר ניסיתי וראיתי שיש המון דרכים .
כתבתי כיון שלא מצאתי שיר ישן שלי
שקראו לו "דעתי ושיח הורדים "
כיון שלא מצאתי כתבתי חדש.
סמכתי
על כך
שהאוזן שומעת מסיח גם בשיח
ושומעת נשיכה גם במשיכה.
בכל זאת כשקוראים
לעיתים גם הקול הפנימי מדבר בגרון..
זהו בין המילים יש שלדים בגרון.
שוחחתי עם נוגסת תפוחים…
אמרתי
אצלי לא תמצאי שלדים בארון
קניבלית ענתה לי
אצלי
לא תמצא שלדים בגרון
🙂
אהבתי את השיר
הוא נע בין שני הקטבים במערכת היחסים שבינו לבינה: בין המשיכה הגופנית שענינה הפיתוי והיצר וסמלה המיתי הוא התפוח ,לבין ההצצה פנימה אל תוך הנפש ,המתאפשרת על ידי הריצ'רצ' המטפורי הזה, אני אישית לא הייתי יכולה בלי הריצ'רצ'
המצאה מעולה 🙂
שיר מתוחכם ורגיש בעיני, אבנר
תמיד מעניין לשמוע ניתוחים של השיר שמאירים צדדים שבאותו רגע לא חשבתי עליהם,
כן אחרי שתפרו לעלה חגורה
היה צריך כפתורים כפתור ופרח 🙂
אחר כך שיכללו את זה לסרט נע
הרבה תודה
🙂
הזכרת לי אולי אביא שיר ילדים בפוסט הבא
"אם לבננה היה ריץ' רץ'"
תודה
אבנר
רבים משירך עוסקים ביחסים בינו לבינה, אתה טוב בתיאור המורכבות הזו.
כן וכנראה איני הראשון או האחרון .
תודה על התמיכה והחיזוק. אבנר
משיח יבוא בהיסח הדעת;כשלא מצפים לו,
///:-(
היי אבנר
ראיתי שיש לך פוסט חדש… בדיוק קיבלתי כזה תפוח מקיבוץ ברעם , אכלתי אותו לאיטי, וחשבתי שאני מבינה את חוה, למה למה אסור להינות מתפוח.
השיר שלך משדר את ההוה ואת העבר.
והצילום הזה סוגר את המחשבות בתיבה של ללכת על עצמי או על החוקים.
להתראות טובה
המון תודה אחר-כך אתייחס בפירוט,
🙂
היה כיף להיפגש…
דווקא לא ראיתי את חוה מגיבה:-)
בברעם הייתי קטפן
בימים ושומר בלילות
עד שמרוב עלילות גורשתי מגן עדן
בגלל ק4וטפת טיפוכים
אחר כך היא היתה מוכרת תקליטים באוסטריה
ואני נשארתי שרוט.
–
תודה 🙂
מאת: ריקי
שבת שלום
לא מצליחה להגיב באתר עצמו אז מגיבה לך באישית לוחצת 🙂
כיף לקרוא אותך , אוהבת את מה שאתה עושה לשפה ואת הריץ' שרץ
וגם את משיח הדעת ולא מעץ הדעת 🙂
כשהשיח גדל הוא הופך לעץ …
ולהפך 🙂
משיחים אפשר גדר חיה
מסביב לאוניברסיטה או במקומות ציבוריים אחרים.:-)
מעניין אם אפשר היה להחליף את ה"גדר" שהיא חומה בגובה 7 מטר בכאלה
ברגרסיה מבגרות לילדות כאן העץ נהיה שיח וענף זית הופך מקל…
ויונה הופכת עורב.
ומאחור… וּבלילי שבתות, כשיוצאים היהודים בבגדי משי ובכובעי סמט מבית-המדרש ועוברים דרך המבוי – מלוים אותם לכל אורך הגדר שמימין שלשה כאחד: שני מלאכי-השרת ונבחת …
–
כשחומה היא גדר, גדר היא חומה
ועצים נקראים שיחים
שיחים קרואים עצים.
–
טוב סליחה לא אמרתי כלום…
הי אבנר, השחת דעת אירוטית שכזו, לעת משיכה לא יקהו שיניה…מקסימום יכהו קצת מהיין של אחרי:)
התקבל … כאן
… חבל שהריץ' רץ' מסיח את הדעת ..
לכיוון …
–
ועונה
זה הסיפור פעם היה נחש אחר כך בא ריץ רץ תמיד משהו מסיח דעת לכיוון הזה
חוה חוותה את זה 🙂 ואבנר רק מאבנר את זה .