זורע מילים
  • אבנר אריה שטראוס

      נולד 1954 נפטר מהרבה שטויות  חרש מילים ומוזיקאי .  ספר שירה "מרחק ומידות אחרות " "Birds of the Mind and Chamelions of the Heart "  שיריו פורסמו פה... ושם כל השאר ראה הרבי מגוגל והרבנית ויקפדיה נוהג לצטט את שתיקתו בנושאים כואבים . - נוהג להקיש בפחי נפש במקל השיר או מקל דת עד שהרעש מגרש את העצב.

שיר אקדח,

 

 

שִׁיר אֶקְדָּח *

 

יַרְאֶה לָה מַה זֶּה צֶדֶק

תִּלְחֲצִי לו עַל הָהֶדֶק

הוּא יְזַיֵּן אוֹתָךְ

כִּי שִׁירָה

מֻכְרָחָה

גַּם שִׁירַת הַיֵּשׁ

גַּם שִׁירַת הָאֵין

גַּם שִׁירָה

מֻכְרָחָה

לְזַיֵּן.

 

  

שיר אקדח

  

זֶה טוֹב

אֲנִי מָאֳשָׁם

בִּנְשִׂיאַת אֶקְדָח

אַז אֶשְׁלַח,

זֶה טוֹב אֲנַחְנוּ טוֹבִים,

קָם עִם מִכְנָסַיִים רְטֻבִּים

הַלֵּב מִתְכַּוֵּץ הַמִּכְנָסַיִים מִתְרַחֲבִים,

לֹא הַלֵּב מִתְרָחֵב הַמִּכְנָסַיִים מִתְכַּוְּצִים,

זֶה לַח אֲנִי מֻכְרָח

 זֶה שִׁיר אֶקְדָּח.

הוא יוֹצִיא מִמִּכְנָסַיו

פִּתְקָה מְגֻלְגֶּלֶת

"זֶה שׁוֹד הֲרִימִי יָדַיִים "

יָגִיד תּוֹרִידִי חֻלְצָה

תַּרְאִי אֶת הַלֵּב

גַּם אם כּוֹאֵב

זֶה מְשַׁנֶּה

הַחֲזִיקִי בַּקָּנֶה

תַּרְאִי אֶת הַלֹע

אִם אַתְּ יְכוֹלָה לִבְלֹע

הוּא יִשְׁדֹּד

אֶת אַהֲבָתֵךְ

וְיֵשׁ עוֹד זֶה שׁוֹד

 מְזֻיָּן

לְאור הַחֲלוֹם

אֶשְׁלַח שִׁיר אֶקְדָּח

אַרְסְפּוֹאֶטִי 

זֶה צֶדֶק

תְּלְחֲצִי לוֹ עַל הָהֶדֶק

הוּא יְזַיֵן אוֹתָך

כִּי שִׁירָה

מֻכְרָחָה

גַּם שִירַת הַיֵּש

גַּם שִירַת הָאֵין

גַּם שִׁירָה

מֻכְרָחָה

לְזַיֵּן.

 

 

 *לפעמים אחריי עיסוק בשירים על מוות או מפגש איתו צריך להרגיש חי לשדוד מהחיים את לשדם
להיות משודד לפעמים בשביל קצת אושר צריך לבצע שוד מזויין.  זה אביב וזה חג :-) אולי נראה פעם את החיים שמתחת .את הלחם ולא את הפרורים. כדי לחסוך התלבטות  הבאתי אחד קצוץ קנה ואחד ארוך .  
אם יש לכם העדפה לגבי אחד מהם  אימרו ונמקו . 

  Is that a gun in your pocket or are you just happy to see me? 

 

 

"אני  בעד שוד מזויין" , בוני לקלייד 

 
Bonnie and Clyde in March 1933, in a photo found

 by police at the Joplin, Missouri hideout

 

 

 

62 תגובות

  1. איריס אליה

    אבנר יקר, למרות שהייתי בדרך לריצה שלי (זה תמיד הג'וגינג של חיי) הייתי חייבת להציץ ולראות על איזה אקדח דיברת בתגובה אצלי, ורק רוצה להגיד לך, אני לא אוהבת להגיב בקריאה ראשונה, אלא אם כן זה ממש מדגדג לי(אויש אלוהים. זה יכול להשמע בוטה, אבל באמת שלא מתכוונת)שזה נקרא לי מאד חזק, קודם כל מבחינת הקצב, באמת קצב של זיון, וגם מבחינת המסר. אבל עוד אחזור בלילה שלי. (טוב, גם זה נשמע רע. אבל נו. אני כנראה מקרה אבוד)
    לילה טוב טוב.

    • איריס אליה

      אבנר הי, חזרתי. לא היו עוד?

      • לא ,ודווקא הרבה צפיות , תגידי זה אתר שמרני :-)) או שכדאי לנקד:))?

        • איריס אליה

          אני בעד לנקד, ולא בגלל שאני שמרנית. אני חושבת שזה יותר נכון ויותר מדוייק, אבל לצערי אני נקדנית גרועה ביותר, אז לא יכולה לענות לך על השאלה.
          ועדיין מתכוונת לחזור לכאן בלילה שלי,
          נשתמע.

          • גם אני בדרך כלל בעד אז הוספתי.
            תודה. ההערה הצינית למעלה אולי לא היתה במקום אבל האם ניקוד הופך משהו ליותר 'שירה' זו שאלה בכלל רלבנטית ?
            מן הסתם לא.

    • זה מצויין, תודה, זה בסדר איך שאת לא מתכוונת , אני מגיב לאט פעם ראשונה.

  2. חני ליבנה

    אני אוהבת יותר את הראשון, יותר רוק פחות אמירות, מתאים לנושא ולמזג.

  3. לי עברון-ועקנין

    היי אבנר. אני אוהבת את שני השירים. איריס אליה ציינה בצדק את הקצב המעולה.
    השורה על שירת היש ושירת האין היא מבריקה.
    "תראי את הלב/ זה לא כואב" לא כל כך שכנע אותי (מצד שני מי אמר ששודדים אומרים אמת?). תראי את הלב/גם אם כואב, הייתי כותבת… אבל זו אני.

    • קיבלתי , תודה שיניתי זה אכן היתה שורה שנכתבה בשלוף. צדקת וגם צדקה איריס זה נכון יותר בקצב…כיף שיש מי שמעיר הערות טובות עד תיקון :-)

  4. גיורא פישר

    שבת שלום אבנר
    קפצתי רק לשניה. אני עסוק מאד בימים האלה אך אחזור בקרוב.
    הגרסה הראשונה יותר "פיוטית" בעוד השניה יותר "פזמונאית".
    הנה הגרסה הארס פואטית שלי:

    http://www.blogs.bananot.co.il/showPost.php?blogID=236&itemID=12696#post12696

    גיורא

    • עד שתחזור סחבתי את זה עד כאן להרהור
      אתה יודע פה גם על חינם רוצים הנחה :-)

      שיר זול / גיורא פישר
      בְּזוֹל אֲנִי קוֹנֶה אֶתְכֶם.

      שִׁירַי חֲשׂוּפִים וְקַלִּים לְמִשּׁוּשׁ
      וְאֵין בָּם מֶטָפוֹרוֹת וּמִינֵי תַּרְגִּימָה
      שֶׁיַּסְתִּירוּ אֶת חַלְצֵי שִׁירַי.

      לֹא אִכְפַּת לִי אִם אָחוּשׁ אֶת הֶבֶל פִּיכֶם
      וְאֶת יֶרְכֵיכֶם מוּל מִלַּי רַק לְכַמָּה שְׁנִיּוֹת.
      גַּם אִם תִּקְרְאוּ וְתִזְרְקוּ
      אֶעֱצֹם אֶת עֵינַי
      וְאַאֲמִין שֶׁיֵּשׁ בֵּינֵנוּ אַהֲבָה גְּדוֹלָה.
      וּכְשֶׁתִּגְמְרוּ וְתָזוּזּו הָלְאָה
      אוּלַי לֹא תִּזְכְּרוּ דָּבָר מִשִּׁירַי –
      אֲבָל אֲנִי אַשְׁלֶה אֶת עַצְמִי
      שֶׁמַּשֶּׁהוּ שֶׁלִּי דָּבַק
      וְנִזְרַע בְּצַלֶּקֶת רַחְמְכֶם.

    • גיורא פה עוד מחכים לך שתשוב
      חיכינו עד בוש

  5. לי עברון-ועקנין

    נ"ב – ומיי ווסט לא ציפתה לתשובה כזו כששאלה:
    Is that a gun in your pocket or are you just happy to see me?

  6. לי עברון-ועקנין

    נ"ב – ומיי ווסט לא ציפתה לתשובה כזו כששאלה:
    Is that a gun in your pocket or are you just happy to see me?

  7. אמיר אור

    קשה להסכים לחלוקה של 'פיוטית' ו'פזמונאית' פה. במקום שיש קצב ואמירה, ה'פזמונאיות' רק מוסיפה אירוניה.
    חושב שכדאי להעביר הכל לדיבור ישיר (בלי "הוא") ולערוך כך שסדר הפעולות יחשוף את הקישקעס של הרגשות המעורבים (ולא רק משחק בין שתי המשמעויות של האקדח והמין).
    אגב אי אפשר להוריד חולצה אחרי שמרימים ידיים, ואני מתכוון לשורות החזקות דלהלן, שמהן אפשר להתחיל הכל:

    'זה שוד. / תורידי חולצה, תרימי ידיים. / תראי את הלב / זה לא כואב'

    • איריס אליה

      אז חזרתי. בפעם השלישית! וזה בטוח אומר שהשיר עשה לי את זה. אני מצטרפת להערות של לי ואמיר, השורה שלי הציעה גם יושבת יותר טוב מבחינת המשקל,(שהוא מצוין, כבר אמרנו) ושוב, "עושה" גם לי, יותר היגיון. אבל אתה יודע, לך תבין נשים.
      וההערה של אמיר, בטח ובטח נכונה, אי אפשר להריד חולצה עם ידיים מורמות, אלא אם כן הוא מוריד לה את החולצה.וגם בעניין ה"הוא" מסכימה, אבל לא הבנתי למה אמיר דיבר על חלוקה פיוטית, פזמונאית… או שזה מדיונים קודמים שלא השתתפתי בהם.
      בוקר קודש בארץ הקודש!

    • הערות מצויינות עדיין מדסקס ובוחן עם עצמי אם זאת לא היתה הפיכה שלי לשיר אלא האנשה של שירה לשיר עם ז
      לגבי הכתיבה גם צריך לבדוק את זה.

    • קשה להסכים לחלוקה של 'פיוטית' ו'פזמונאית' פה. במקום שיש קצב ואמירה, ה'פזמונאיות' רק מוסיפה אירוניה.
      החריזה של לב וכאב באה בדיוק מהמקום הזה האירוני … זה דק מן הדק , עין נץ יש לך :-)

    • אמיר הערות מאד לעיניין עדיין בודק אותן ! תודה !

    • אמיר ממש לא כי זה לא אני זה שיר אקדח ארספואטי ,אני לא מדבר כך שיר שודד יכול, זה חלק מסדרת שירי כלים, שמתי לשירה נשק חם ביד והיא הפכה לשיר עם כלי, בגלל הממד הארספואטי
      יש שיר בתוך שיר, גם הפתקה המצוטטת וה'תסריט' הקולנועי שמדבר בתמונות והכול, תורמים . אם נעביר את השיר הפנימי להתחלה תאבד את זה… , ניסיתי זה לא עובד לפתוח כך למרות שברגע ראשון חשבתי שאתה צודק .
      סדר הזמנים חולצה ידיים יכול להשתנות ממחשבה למעשה ולהפך מה עוד שפה דבר אחד כתוב בפתקה ודבר אחר הוא אומר תורידי תראי את… הלב.
      הרבה הרבה תודה אתה גורם לי לחשוב ולפעמים גם לערוך הפעם אני חושב אשאיר אותם שניהם כזוג אחד לשמאל אחד לי מין. וכשהשמש תשקע השיר יהיה מוכן לדו-קרב.
      אולי בהזדמנות אתן גם לנשדדת אחד ביד וימשיכו , נקרא למשטרת השירה :-)
      ( או משטרת הבלוז )

  8. אני דווקא אהבתי יותר את הגרסא השניה יש בה יותר פרטים, והיה לי צורך בפרטים.
    לא חובה לנקד, בעיקר אם הניקוד מסבך אותך.

    • תודה גליה , יש בה יותר 'עלילה' ו'סרט' בסופו של דבר לאחר מחשבה ,
      אני חושב שלעיתים אפשר להניח שתי גירסאות לשיר זו לצד זו ,
      ראיתי ספר מאד יפה עכשיו בהוצאת אבני החושן
      הספר כולו עשוי מ 3 גירסאות שונות לכל שיר
      ותרגומים שלהם . השירים אינם מאד ארוכים , דומים אך שונים וכל אחד מוסיף פן אחר , לצערי שכחתי את שם המשורר , השירים נגעו בנושא השואה,
      חלק היו עם יותר ' קרונות ' חלק עם פחות .
      בשיר הזה שפה להבדיל אפשר היה לחשוב על הראשון כקטר ועל השני כקטר עם קרונות .
      ( לראשון אולי יש יותר אור וקרונית פחמים מאחור לשני יותר חשיכה פילם נואר…)

  9. אפרופו סקס ומוות וגם ג'ים מוריסון – נזכרתי במשפט מתוך הסרט על ה Doors (נדמה לי שזה היה עם ואל קילמר) שאומר תוך כדי (או לפני) סקס עם בת הזוג שלו – Let's fuck death away

  10. תַּלְמָה פרויד

    שיר-סרט הבאת פה, אבנר.
    גם אני כמו לי עברון-ועקנין, נזכרתי בקריאה ראשונה באימרתה האלמותית של מיי ווסט (בלונדינית וחכמה, מעניין :))

    והשירים התלבשו לי על מקצב ראפ.

    • שיר-סרט הבאת פה, אבנר.
      גם אני כמו לי עברון-ועקנין, נזכרתי בקריאה ראשונה באימרתה האלמותית של מיי ווסט (בלונדינית וחכמה, מעניין :))
      והשירים התלבשו לי על מקצב ראפ.
      אויש מה זה קלעת למטרה , אפילו אני שכחתי אני הייתי הבמאי וחיפשתי שחקן צעיר יפה ונועז, לא איזה משורר ביישן מאחורי תחמושת מילים, אז השרתי אותו על משקל האנשה ושמתי לו ז ביד, בסרט המקורי הוא נשלח כאקדח לנוטר שתפס שועלה מחבלת בכרמים, לשחקנית בסרט היה חזה יפה היא כסתה אותו בידיה בכלל לא ידע מאיפה הגיעה החולצה והשחקן שולף ואומר לה תרימי ידיים זה שוד.
      הלכתי היום ליוטיוב בעקבות מה שלי אמרה ( ראית מה יש לקנגרו בכיס ? )
      וראיתי את WILLIE IN THE VALLEY שלה היא גם שרה טוב לא רק בלונדינית וחשבתי שמייחסים לה את המשפט האלמותי אבל זה בעצם היה מחזאי שכתב אותו :-)))תהילת עולם על משהו ש"לא אמרה" סך הכל תפקיד , נו אז אני לא השחקן בסרט הזה, רק כתבתי לו את התפקיד. וזה בזריזות …

      • תַּלְמָה פרויד

        עוד לא נכנסתי לקישור, אכנס ואולי אדע יותר במה מדובר. אבל, אל תהרוס לי ש'כתבו לה את זה'. היא הייתה ידועה בשנינותה, או שגם זה מיתוס.
        נו, כבר יש בלונדינית חכמה אז 'כתבו לה'?

        אבנר, צא מהסרט :))

        • טוב יצאתי , יש פופקורן ? יש לי משהו להגיד,רגע, את לא בלונדינית במקרה ?

          • תַּלְמָה פרויד

            במקרה.

            אין.
            מותר לא לאהוב פופקורן??

            הייתי בסרט שבאולם שלמעלה.

          • גמני לא פופקורן זה מתנפח קופץ ומתפוצייץ ,קלח תירס חם עדיף, פה נקרע הסליל המקרין יצא להביא דבק אני הולך לחלום את המשך הסרט 'בחזרה לעתיד' .

          • תַּלְמָה פרויד

            עדיף כבר לאכול קלקר. לא מתנפייח, לא קופייץ ולא מתפוצייץ. וגם אין בקולנוע רייח של שיימן שרוף איחחחחחחח.

            מומלץ מאוד לחלום את 'בחזרה לעתיד'. לילה טוףףףף.

          • יפה ההשוואה בין קל קר ופופ קורן
            והטעם לפעמים דומה . תמיד עדיף כבד חם על קל קר.

          • תַּלְמָה פרויד

            הפופ קורן כי הכבד חם.

            והכבד חם כי הקל קר.

          • כן קצת כבד פה ,
            האקדח מת מצחוק,
            כשהתותח רועם המוזה שותקת :-)

          • טוב שירדת,
            תגידי בסרט הזה היית
            הסרט הטוב הרע והמכוער

            when you need to shoot

            shoot don't talk
            http://www.youtube.com/watch?v=VUslGSoEH8I

          • תַּלְמָה פרויד

            אני מטיילת פה מסרט לסרט. בטח הייתי. יש לי מנוי. הסתכלתי על המכוער.

            לא קל עם הכבד. צודק.

          • כבד ? זה כלום …
            לרגע היא חשבה שהוא גנרל אם תותח והיא ארץ שרה לו http://www.youtube.com/watch?v=sG8DfXxS1tE&feature=player_embedded
            אל תכבוש אותי הכיבוש משחית

            גנרל

            לֹא, לֹא, אַל תִּירָא, גֶּנֵּרָל

            מִשְּמוּעָה עַל שָׁלוֹם מְאַיֵּם

            לֹא מֵתָה חֲיַת הַמִּלְחָמָה

            קְצַת שְׂבֵעָה וְרַק תְּנַמְנֵם

            וֵלֹא, אַל תִּירֶה, גֶּנֵּרָל

            יֵשׁ טוּרָאי מְאֻמָּן לַתַּפְקִיד

            אִם חַס וְשָלוֹם הוּא יַפְסִיד, גֶּנֵּרָל

            אֱמֹר: רַק מִלֵּאתִי תַּפְקִיד

            כֵּן, אִם הָעוֹלָם הָיָה כֶּלֶב

            הָיִיתָ יוֹרֶה מֵרַחֲמִים

            אַך לֹא, אַל תִּירֶה, גֶּנֵּרָל

            זֶה עָלוּל לְהַשְׁאִיר פֹּה כְּתָמִים

            וְלֹא, לֹא, אַל תִּירֶה, גֶּנֵּרָל

            יֵש טוּרָאי מְאֻמָּן לַתַּפְקִיד

            אִם חַס וְשָׁלוֹם הוֹא יַפְסִיד, גֶּנֵּרָל

            אֱמֹר: רַק מִלֵּאתִי תַּפְקִיד

            אַל תִּירָא מֵחֲלוֹם, גֶּנֵּרָל

            הַמְּבָעֵת אֶת שְׁנַתְּך וְיָמֵיךָ

            אֵין זֶה אֶלָּא חֲלוֹם בִּעוּתִים

            אַל תִּירָא, אַל תִּפְשֹט מַדֵּיךּ

            וְלֹא, אַל תֵּעָצֵב, גֶּנֵּרָל

            מּלְחָמָה עוֹד אוֹתְךָ תְּנָחֵם

            עוֹד תַּעֲמֹד בִּּשְׁעָרֵי הַגּוֹרָל, גֶּנֵּרָל

            בִּשְׁבִיל שָׁלוֹם צָרִיךְ לְהִלָּחֵם

            אבל אחר כך אמרה נו טוב השחיתות כובשת .

          • תַּלְמָה פרויד

            כל-כך כל-כך כל-כך יפה!!!!

            תודה!!!!!!!!!!!

            היה יכול להתאים גם למלחמת האזרחים בספרד (שמעתי גם ספרד בשיר). גם. לא רק.

          • תודה לך כיף שיש אוזן שומעת ,
            פה תותחים מסוג פרץ כל כך רועמים שקשה לשמוע שירים, אבל לעיתים יש גליץ' של איזה אוזן.
            ואגב מאד נכון מלחמת האזרחים אבל לפי פרק ז פסוק חטא מישיבת הרב על לוף מלחמת האזרחיות גם היא אופאציה.

          • ציטוט: "שם יוכלו משוררים מקבוצת אני כותב שיר במקום לאמר "אני מת לזיין אותך " ויכתבו להן משוררות מקבוצת "לא חשוב מה אתה אומר, אמרת נפלא , העיקר תאהב אותי ותזיין אותי חזק עד שאשכח את כל מה שהדחקתי"

            כן לא קל עם הצדק יש רגל כבדה
            ראי פרק זין פסוק חטא מגנרל(פרק ד שם
            http://cafe.themarker.com/view.php?t=1381283
            פה אבידניסטים מוחים כותבים לי שירים עם בתים מחבלים שמים לי מקלות בשרשרות המרכבה
            אני גנרל בשם יהוה
            מתכנן לכם מעשה מרכבה
            גם אליהו שחט 40 10x (שוב הקנה מידה הזה) נביאי בעל
            והכל מתוך אהבה
            יש לי יש לי תקוה
            ואני תכף ממשיך
            יחידת תקשורת שתדון בכל מה שלא חשוב ותביא חדשות כמו רשתות הסוואה לאמת
            יחידה לקידום הדפוס הספרות הרומן הרומנטי ספרי עצות ורוח וכלמה שיש בשוק
            ויחידה להקמת אתרי הכרויות ברשת בה יעסקו בעיניינים שבינו לבינה בתבונה ובבגדים שונים
            שם יוכלו משוררים מקבוצת אני כותב שיר במקום לאמר "אני מת לזיין אותך "
            ויכתבו להן משוררות מקבוצת "לא חשוב מה אתה אומר אמרת נפלא
            העיקר תאהב אותי ותזיין אותי חזק עד שאשכח את כל מה שהדחקתי"

      • השירה עברה אצלך שינוי מין ?
        בלי ניתוח.

      • לי עברון-ועקנין

        מיי וסט כתבה לעצמה! היא בכלל הייתה מחזאית! :)

        • את רואה , טוב שאמרת גם אני נפלתי למלכודת …מקווה שהיו לה גם שורות שוות יותר, מאידך אף פעם לא חשדתי באוסקר ווילד שהוא בלונדינית.
          רגע שאני אמחק את עצמי לדעת?:-)

          • לי עברון-ועקנין

            אולי אוסקר הוא וויילד, אבל אני מעדיפה את מיי…
            כפי שאמרה –
            It's not the men in my life, it's the life in my men!

          • I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it
            מרלין…

          • היום הזכירו לי את ג'והן לנון , אלוף משפטי המפתח,
            HAPPINESS IS A WARM GUN
            איגוד הנזירות הבריטי הכריז על שביתה כללית כמחאה אז.

    • אם אני חושב על זה באמת ראפ מאד מתאים , והמשפט שהזכרת פיבורייט
      של הרבה ראפרים לפי התוצאות ביוטיוב.

    • "אני בעד שוד מזויין "
      בוני לקלייד
      מרץ 1933
      http://en.wikipedia.org/wiki/Bonnie_and_Clyde

  11. זו תחמושת מילים או תחמושת חיה?
    שלא ייפלט כדור. אקדח, במערכה ראשונה יורה במערכה שלישית ?

  12. הייתי לוקחת את שניהם ועושה מיקס..:) בשני יש חלקים טובים שישבחו את הראשון. כך או כך, שירך מתאר יפה את העוצמה התסכול האהבה והחולשה שהיא מצליחה להוציא
    ובעיקר את האנרגיות שלא פעם היא סוחטת.
    הזכיר לי משהו שרוני סומק, כתב,
    "השירה היא נערת פושעים
    במושב האחורי של מכונית אמריקאית" .(מתוך בלאדי מארי)
    מעניין שהרבה שירים מתארים את "השירה"
    ממקום אפל או בוטה, ולרוב היא תלווה במסרים מינים.
    האם השירה (אם נאניש אותה לרגע) היא סוג של קורבן או קדוש מעונה?

    .

    כהרגלך אבנר, אחלה פוסט הבאת לנו….:)

    • תודה ליידי , תמיד אהבתי את רוני סומק,
      השירה היא לא קורבן ולא קדוש
      רק עם נעניש אותה, היא אישה והשיר הוא איש :-) יש כל מיני מינים.
      בינתיים נתראה בשיר הבא :-)

  13. הראשון כי יותר .. מהודק.

  14. אַל תְּהַדֵּק

    אִם אֵין יֵשׁ בֵּינֵיהֶן.

    אל תהדק שיניך
    אם יש אין ביניהן

    אל תהדק שיניך
    אל תהדק
    אל

    תודה חורקת שן מהשיר קנאה,http://www.blogs.bananot.co.il/showPost.php?itemID=14614&blogID=295 זה ממש
    התאים לי פה.

    • דוברת גילדת הזברות

      אדון שטראוס הנכבד,
      ברצוננו למחות על העדר אזכורי זברות בשיריך האחרונים. עקב האבטלה הסמויה נאלצנו לחפש עבודה אחרת. פנינו לשטראוס מהוואלסים והוא לא היה מעוניין, פנינו לשטראוס מהגלידות וכשהבנו מה הוא רוצה – ברחנו.
      חבל על הפספוס.
      בכבוד רב,
      ז.ברה

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

© כל הזכויות שמורות לאבנר אריה שטראוס