בננות - בלוגים / / קריאות ראשונות לסבתא טורבו!
שחרחורת
  • איריס אליה כהן

    איריס אליה-כהן, סופרת ומשוררת, כלת פרס ראש הממשלה ליצירה לשנת 2015. "מַכְּתוּבּ" (הקיבוץ המאוחד, 2011), זכה בפרס שרת התרבות ובפרס רמת גן 2012; ספריה "דושינקָא, נשמה" (הקיבוץ המאוחד, 2013), ו"גלבי" (ידיעות ספרים, 2016) נמנו שניהם עם תריסר המועמדים לפרס ספיר. שירים מתוך ספרי שיריה "שחרחורת" (הוצאה עצמית, 2014) ו״פלא״ (ידיעות ספרים 2017) תורגמו לאנגלית, צרפתית וספרדית, פורסמו בעיתונות, בכתבי עת ובבמות אחרות בארץ ובעולם, רבים מהם הולחנו ומבוצעים על ידי אומנים שונים ולאחרונה נכנסו שניים מהם לתוכנית הלימודים הארצית בספרות. המופע "פלא – משירי איריס אליה-כהן" ובו שירים שהלחין אמיר עמרמי למילותיה של אליה-כהן, בביצוע מורן קשרו-עקרבי, עולה בימים אלה על הבמות ברחבי הארץ.

קריאות ראשונות לסבתא טורבו!

קריאה שנייה של #סבתא_טורבו!

"זה עתה סיימתי לקרוא את "סבתא טורבו ואלפי התנינים הבכיינים". כמה מקסים. איזו סבתא מגזימנית בעלת תושיה, ואיזו קרן קרנינה עדינה וחדת מבט. הציורים רבי הבעה ונראים כמו חלק מסרט. דרך צלחה לספר הזה. קוראים קטנים וגדולים."

Navit Barel

איורים: Rami Tal

אין תיאור זמין לתמונה.

הקריאה הראשונה של #סבתא_טורבו!
"אחרי שקראנו אתמול בלילה את הפרק הראשון, היום סיימנו לקרוא, פטל, נכדתי ואני, בהקראה אחת את שמונת הפרקים שנשארו כי אי אפשר היה להפסיק… צחקנו המון וקצת פחדנו בהתחלה. פטל כבר מבקשת המשך… מנקודת המבט של מבוגר-יש כמה וכמה הברקות והרבה מקומות מצחיקים. בקטע שהתנין מושך לאלברט בחלוק, ממש ציפיתי שימשוך אותו וישאיר אותו בתחתונים… תודה על ספר נהדר!"

Irit Freedman

אין תיאור זמין לתמונה.

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות לאיריס אליה כהן