בננות - בלוגים / / ריאיון אצל קרן נויבך בכאן רשת ב'
שחרחורת
  • איריס אליה כהן

    איריס אליה-כהן, סופרת ומשוררת, כלת פרס ראש הממשלה ליצירה לשנת 2015. "מַכְּתוּבּ" (הקיבוץ המאוחד, 2011), זכה בפרס שרת התרבות ובפרס רמת גן 2012; ספריה "דושינקָא, נשמה" (הקיבוץ המאוחד, 2013), ו"גלבי" (ידיעות ספרים, 2016) נמנו שניהם עם תריסר המועמדים לפרס ספיר. שירים מתוך ספרי שיריה "שחרחורת" (הוצאה עצמית, 2014) ו״פלא״ (ידיעות ספרים 2017) תורגמו לאנגלית, צרפתית וספרדית, פורסמו בעיתונות, בכתבי עת ובבמות אחרות בארץ ובעולם, רבים מהם הולחנו ומבוצעים על ידי אומנים שונים ולאחרונה נכנסו שניים מהם לתוכנית הלימודים הארצית בספרות. המופע "פלא – משירי איריס אליה-כהן" ובו שירים שהלחין אמיר עמרמי למילותיה של אליה-כהן, בביצוע מורן קשרו-עקרבי, עולה בימים אלה על הבמות ברחבי הארץ.

ריאיון אצל קרן נויבך בכאן רשת ב'

קטונתי מכל החסדים. הבוקר התבשרתי שזכיתי בפרס "מורשת" על שם הנשיא יצחק נבון ז"ל (שהעניק לי פרס על חיבור מצטיין כשהייתי בכיתה ג') עבור הספר "גלבי". אין מאושרת ממני ומלאת הכרת תודה.
תודה ואהבה לנוית בראל העורכת הגאונה של הספר. תודה לדובי איכנוולד המו"ל האהוב שלי, שתומך בי לאורך כל הדרך, תודה לאייל דדוש ולכל בית ידיעות ספרים, הבית הכי טוב בעולם. תודת עולם למשפחתי, לחברים שלי, לחברות שלי. תודה לחברי ועדת הפרס. ברוך אתה ה' שגמלתני כל טוב.

לינק

ריאיון אצל קרן נויבך

כדרכי בקודש התרגשתי מאד והתבלבל לי כל מה שרציתי לומר. אבל בלילה המשכנו לדבר אורלי פורטל, הזוכה בקטגוריית המחול, ואני. אורלי היא בת כיתתי מהתיכון, מי שהפכה ברבות השנים לרקדנית עילאית, יוצרת ייחודית ופורצת דרך שהקימה להקת מחול ואחראית לכמה יצירות מחול ענקיות, לא פחות, ומהשיחה המאלפת והמבכיאה איתה יצאתי עם הידיעה: נוע-ננוע, צור-ניצור, כתוב נכתוב, בזכות ובחסד, בצדק וברצון, בחמלה ובאהבה.
אוהבת אותך Orly Portal כה גאה להגיד, בת כיתתי, חברתי, אחותי.

כאן הריאיון אצל קרן נויבך, שאין-אין-אין שנייה לה. אחות אמיצה, חזקה וכה מעוררת השראה. (1:30) Keren Neubach

KAN.ORG.IL
קרן נויבך עם סדר יום. לתוכניות נוספות היכנסו לעמוד התוכנית באתר כאן או הורידו את אפליקציית כאן OD

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות לאיריס אליה כהן