בננות - בלוגים / / ציפור רבת יופי – דינה ולירון לינדמן, מופע משותף
שחרחורת
  • איריס אליה כהן

    איריס אליה-כהן, סופרת ומשוררת, כלת פרס ראש הממשלה ליצירה לשנת 2015. "מַכְּתוּבּ" (הקיבוץ המאוחד, 2011), זכה בפרס שרת התרבות ובפרס רמת גן 2012; ספריה "דושינקָא, נשמה" (הקיבוץ המאוחד, 2013), ו"גלבי" (ידיעות ספרים, 2016) נמנו שניהם עם תריסר המועמדים לפרס ספיר. שירים מתוך ספרי שיריה "שחרחורת" (הוצאה עצמית, 2014) ו״פלא״ (ידיעות ספרים 2017) תורגמו לאנגלית, צרפתית וספרדית, פורסמו בעיתונות, בכתבי עת ובבמות אחרות בארץ ובעולם, רבים מהם הולחנו ומבוצעים על ידי אומנים שונים ולאחרונה נכנסו שניים מהם לתוכנית הלימודים הארצית בספרות. המופע "פלא – משירי איריס אליה-כהן" ובו שירים שהלחין אמיר עמרמי למילותיה של אליה-כהן, בביצוע מורן קשרו-עקרבי, עולה בימים אלה על הבמות ברחבי הארץ.

ציפור רבת יופי – דינה ולירון לינדמן, מופע משותף

"אבל גם על ההרצאה אתמול אמרת שהיה מדהים," אספי תפס אותי על חם, ובאמת גם אתמול, מול אולם מלא מפה לפה בעשרות יועצות חינוכיות מאזור המרכז, היה מדהים. יצאתי מאושרת. מברכת את הנס הזה שקרה לי. את זה שיש קוראים שאשכרה רוצים לשמוע את הקול שמאחורי המילים. "אז היום היה מדהים בריבוע," אמרתי לו, "היה מדהים בחזקת 3. בגלל דינה ולירון." דינה ולירון הפלאיות האלה. באמת אין מילים. כלומר, יש הרבה. אבל אני לא יודעת מאיפה להתחיל.
הודיה עמוקה.
ואם אומרים שחלומות צריך להגיד בקול, אז אני צועקת פה, בקולי קולות: תזמינו אותנו למופע הזה, המשותף! "ראיתי ציפור רבת יופי."
כל הפרטים אצלי או אצל דינה בתיבת ההודעות.

ושוב תודה ענקית לכל הקוראים, הקונים, המחליפים, המזמינים, המחבבים, הכותבים. תודה מעומק עומקו של הלב. שלא יגמר לעולם, אמן.

התמונה של ‏איריס אליה כהן‏.
התמונה של ‏איריס אליה כהן‏.
התמונה של ‏איריס אליה כהן‏.
התמונה של ‏איריס אליה כהן‏.
IMG-20180702-WA0061 IMG-20180702-WA0074

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות לאיריס אליה כהן