מוֹדָע מִזְּמָן אַחֵר
  • רות בלומרט

    ילידת חיפה תש"ג, מתגוררת בירושלים. למדתי מיקרוביולוגיה וביוכימיה, עברתי לספרות עברית ולשירת ימי הביניים. תקופה מסוימת שהיתי עם משפחתי בניו יורק ומ - 1979 מתגוררת בירושלים. ביקורת ספרים,עריכת במה רבעון לדרמה, תרגום ספרות, עיון ושירה; עריכה לשונית עסקתי בכתבי יד [מעט],פירסומים בעיתונות. שירים, סיפורים קצרים, רומנים, ספרי ילדים, שני ספרי שירה

עבר

עבר
 
כָּל רֶמֶז וְזֶכֶר הוֹפֵךְ לְפִגּוּם
הַתּוֹמֵךְ בְּמִבְנֶה מִתְפַּשֵׁט לְכָל עֵבֶר
– מָבוֹךְ אֵינְסוֹפִי.
 
לְשַׁחְזֵר, לָשׁוּב לָרֶגַע שֶׁקָּדַם לִכְתִיבַת הַמִּלִּים לְמָשָׁל,
לַנְּיָר הֶחָלָק –
הֲזָיָה מִתְרַחֶקֶת.
 
אַךְ זִכָּרוֹן הוּא כְּמֹו צַלֶּקֶת.

7 תגובות

  1. כל כך יפה רות איך רקמת במילים מדויקות את הארספואטיקה

    והשורה האחרונה – אין מדויקת ממנה !

  2. יפה מאוד הזכרון חרב פיפיות הוא ואת לכדת גם את טרום השיר

  3. רות, יפה הדימוי אלא שצלקות מגלידות. הזכרונות , לפעמים – לא ….

    • רות בלומרט

      נורית בוקר טוב, מרבית הצלקות אינן מגלידות. עובדה רפואית. מלבד זאת תודה על התגובה.
      רות

  4. צריך להשתהות ולשאוף פנימה את השורה"כל רמז,זכר,הופך לפיגום…"
    עפרה

  5. כמו תמיד בשיריה של רות, אני לא יודע מה לכתוב, כי כל "סיכום" יהיה פשטני, ורק ימזער את החוכמה והאיכות הפואטית של השיר.

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות לרות בלומרט