בננות - בלוגים / / הפעם גם ילדים מספרים וסיפורי ילדים
לעת עתה אני כאן
  • לוסי אלקויטי

    ילידת אורוגואי (1958), בארץ משנת 1973. בוגרת תלמה ילין והמדרשה למורים לאמנות. קורסים שנתיים ב"בסיס- בי"ס לפיסול". www.lucy-elkivity.com

הפעם גם ילדים מספרים וסיפורי ילדים

 

 
בזמנו ספרתי לכם על "אנסמבל הפלייבק הישראלי". מופעי האנסמבל הם חוויה מיוחדת במינה. לגבי הטכניקה, נילי לוברני, מנהלת הלהקה, כתבה ספר שיצא לאור לאחרונה על חוויית הפלייבק : "חיים בתוך סיפור: תאטרון פלייבק ואמנות האימפרוביזציה"(קיבוץ מאוחד- מופת 2009),
 לו עשיתי כמה אייקונים שמלווים את ההסברים בספר.
החידוש הוא מופע שיהיה בסימן סיפורי ילדים. הפעם תינתן לילדים עצמם לספר ולהצטרף לצוות האנסמבל. מה שיהפוך את זה לחגיגה ממש ולאלטרנטיבה מקורית ומיוחדת לבילויי החופש הגדול.
שחקנים: ענת אליהו, דורון אמיתי, רון גדניר, עמי צביאלי, גוני קורן. מוזיקאים: יובל אברמן, דניאל קוסטר

 

המופע יתקיים בשבת ה 7 באוגוסט, בשעה- 11:00 בבוקר ומתאים לילדים מגיל 5 ומעלה.
כרטיס: 50 ש"ח 
רח' יחיאלי 5 תל אביב, מרכז סוזן דלל, בניין ירושלמי, סטודיו A

להזמנות:052-3664301, 054-4222180 

8 תגובות

  1. מירי פליישר

    רעיון נהדר! מתאים לך להיות קשורה לזה!
    חופש נעים לוסי!

  2. איריס אליה

    שמעתי על זה, אף פעם לא הצלחתי להבין מה קורה שם בדיוק. טוב, אולי אגיע לזה בארץ. בכל מקרה, בהצלחה! יש איזה ציור שלך שמותר להעלות מהספר?
    סופ"ש נפלא.

    • איריס, תודה שקראת. מה שקורה שם מבחינת ההתרחשות: יש הקדמה של המנחה, שחקנים איזה חימום, ואז המנחה מזמינה מהקהל מי שמוכן לבוא לבמה (יש כבא למספר) לספר סיפור אישי. המנחה שואלת שאלות, להבהיר, לפתוח דברים ומבקשת מהמספר לבחור מהשחקנים מי הוא/היא רוצה שיישחק איזה תפקיד מהסיפור. בכמה שניות של התארגנות ספונטנית (זה משהו מדהים כי זה החלפת מבטים, תנועות מינימליות ונוצרת הבנה כמעט טלפתית בין השחקנים)והסיפור יוצא לדרך. יש מוזיקה מלווה.את מקבלת את סיפורך מומחז, לא בהכרח 1:1, עם פרשנות, הבעה, קצת מופשט לפעמים. כמו שיר.
      מקסים וקסום.

  3. ראיתי אותם בהופעה והם מאוד טובים.

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות ללוסי אלקויטי