יעל ישראל עושה אהבה
  • יעל ישראל

    סופרת, עורכת ספרים, מבקרת ספרות וקולנוע, מנחת סדנאות כתיבה, מייסדת ומנהלת את "בננות בלוגס". זוכת פרס אס"י של איגוד סופרי ישראל לשנת 2009 על הרומן "אני ואימא בבית המשוגעות"

הודעה

ביומיים האחרונים מישהו מתחזה לי ושותל תגובות בפוסטים שלכם תחת שמי. לכן, מעתה והלאה לא אגיב עוד בפוסטים, אז אם אתם רואים תגובה בשמי, תדעו שאין זו אני. אם ארצה להגיב, אכתוב זאת במייל אישי.

אני מניחה שגם זה נעשה כדי לחבל בבלוגיה הזו, ובטח שבשמי הטוב, וכנראה גם כדי לגרום לי להפסיק כאן את פעילותי, אז אני שוב חוזרת  – אם תראו אצלכם תגובה בשמי, אין זו אני!

ובקשה: אם אתם רואים אצלכם תגובה בשמי, אנא מחקו אותה!!!!

3 תגובות

  1. יעל את צודקת במאת האחוזים. כך אעשה. רני.

  2. עצוב.
    מהמקום שבו אני נמצאת, כלומר אישה סגולה בחלון תגובות ירוק שנהנית לקרוא ולהגיב נראה לי שהרעים ניצחו את הבננות.
    מעבר לחיבור בין בעל הבלוג לבין המגיב אהבתי שנוצר דיון כלומר אם כמה אנשים היו ליד המחשב בו זמנית זה היה קורה. עכשיו אני מפרסמת תגובה ולכי תדעי מתי היא תפורסם ואין לי מה לשבת כאן יותר כי הכל נעול ומסונן וזה לא שאני לא מבינה את הצורך כי אם את זוכרת יעל גם לי זה קרה אצל ענת פרי שהתחזו לי וכתבו דברים מגעילים בשמי ולא הייתי חזקה מספיק להתמודד עם חוסר האונים הזה שחלילה יחשבו אנשים מתוך תמימותם שהתחרפנתי והתחלתי לכתוב כזה מגעיל אבל מהצד כשאחרים מתחזים למישהו שהוא לא הם ממש קל לראות את זה ויכול להיות שזה קרה גם כשאני הייתי תחת אש אבל אז לא ראיתי. לכן, אני חושבת שאפשר להלחם ברעים ואפשר לנצח אותם בלי להינעל ולהיסגר אבל זו רק דעתי
    והרוב שלכם קבע ועכשיו את גם נמנעת מלהגיב אצל אחרים וזה עוד יותר עצוב כי עכשיו יעשו את זה לכולם וכולם יפסיקו להגיב זה אצל זה וזאת הסיבה שכתבתי בהתחלה שיש לי הרגשה שהרעים ניצחו את הבננות.
    אגב שאלה יעל: למה אתם לא עושים שכדי לכתוב בבננות צריך להתחבר עם שם ומייל ואז אם יש מישהו שכותב מהמייל שלו דברים רשעיים פשוט לחסום אותו וזאת במקום לחסום את עצמכם? ככה אף אחד לא יוכל להתחזות לאף אחד ויהיה נעים וזורם .

  3. יעל, כתיבת תגובה תחת שם בדוי ועוד של חברת בלוגייה מוכרת, היא בפירוש עבירה ועילה לפנייה לעורך דין שיטפל בפרשה. אם את טוענת שכתבו בשמך תגובות והן אינן שלך, כדאי להתייעץ עם עורך דין בעניין זה כי זה דומה קצת להתחזות ואף לזיוף צ'ק. בכל אופן, אני מתכוון להיוועץ בנושא עם עו"ד העמותה שלי, צחי הרבון והרו"ח שלה, אבי שדאור.

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות ל