בננות - בלוגים / / חוץ מהקשקושים הספרותיים, את עדיין פעילה מינית?
יעל ישראל עושה אהבה
  • יעל ישראל

    סופרת, עורכת ספרים, מבקרת ספרות וקולנוע, מנחת סדנאות כתיבה, מייסדת ומנהלת את "בננות בלוגס". זוכת פרס אס"י של איגוד סופרי ישראל לשנת 2009 על הרומן "אני ואימא בבית המשוגעות"

חוץ מהקשקושים הספרותיים, את עדיין פעילה מינית?

 

Normal
0

false
false
false

MicrosoftInternetExplorer4


/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:"טבלה רגילה";
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:"Times New Roman";
mso-ansi-language:#0400;
mso-fareast-language:#0400;
mso-bidi-language:#0400;}

למירינקה, קצת לשעשע אותך במיטת החלמתך!

בחיי, הורגים אותי לפעמים דברים שאנשים שלא מכירים זה את זה, מרשים לעצמם לכתוב למישהו ברשת, רק בגלל שאין זהות ואין הזדהות ואת פנים ואין בטיח והכול וירטואלי-מטאלי-ויראלי.

 

הנה למשל הודעה ששלח לי מישהו בקפה דה מרקר לאחרונה: " חוץ מהקשקושים הספרותיים, את עדיין פעילה מינית?"

 

מעת לעת אני מקבלת כל מיני הצעות מגונות, למרות שבבלוגיי "המכובדים" לא מרמזים על שאיפתי לאיזו פעילות מינית עם טיפוסים וירטואליים, ואפילו לא על כוונות השתדכות כלשהן.

 

יש כאלה, שלמרות שלא עונים להם בכלל, הם ממשיכים להתעקש ולהציף אותך בהודעות ובניסיונות לתקשר במסנג'ר של הדה מרקר. כאילו, רבק, זה לא אתר שידוכים, לכו ל"ג'יי דייט" אם אתם נורא מחפשים.

 

ונכון שזה מזכיר את ההתחלות ברחוב, מין פנייה אקראית, "בשרית" בעיקר, אבל ברחוב בכל אופן נוצרת איזו אינטראקציה, קשר עין, מבט חטוף על הגוף, על שפת הגוף, ואפשרות מיידית לחוש את מה שמשדר הצד השני, ולו רק כימית, באמצעות הריחות שאנחנו מריחים, ולפי זה כנראה בוחרים בבלי דעת – כך לפחות, על דעת החוקרים.

 

ואילו בהתחלות הוירטואליות אין מאום. מישהו דיפדף לו בתמונות של הדה מרקר או הפייסבוק, ראה תמונה שנראית לו, ויאללה, כותב משהו, איזו התחלה גסה או פיוטית או סתם סתמית, תלוי באישיותו של הקאווליר.

 

והלוא, לך דע מאיזו שנה התמונה ששמה עלמת החן או הגברבר החטוב. ואם זה מנערותם? והלוא אנשים תמיד שמים תמונות מחמיאות שלהם, אז למה שתאמין/י?

 

יש משהו נחמד בערוץ התקשורת הגלובלי הזה, כולם מתקשרים עם כולם, אבל יש בו גם הרבה רמייה והונאה עצמית, כאילו שזה באמת קשר, כאילו שזה יכול להיות קשר – ואני יודעת שכאן אין בעצם מה להגיד, כי תמיד יצוץ לי הזוג הזה או הזוג ההוא שנפגשו ברשת, והנה, עכשיו הם זוג יונים.

 

ובכל זאת אני לא מצליחה להשתחרר מתחושת "הכאילו" שעולה בי לגבי כל שידוכי הרשת, כולל באתרים המיועדים לכך, ובוודאי שבסתם אתרים, כמו בלוגיות.

 

וכמובן, מי שטבל פעם את הרגל באתר שידוכים, יוכל לספר לכם כמה קטעים ברמות, למרות שאני מניחה שאין צורך, בטח כולם כבר טעמו מזה…

 

פעם נרשמתי ל"ג'יי דייט". בחודש שהייתי רשומה שם הוצפתי פניות, כמו כולן. חלקן היו "נורמטיביות", מה שנקרא. נער פוגש נערה. אולי למטרה "רצינית", אולי סתם לסטוץ', אבל "נורמטיבי". אבל הקטע ההורס והמבדח היו הפניות התמוהות, כגון כמה שהציעו להיות עבדים שלי. ואני זוכרת ששאלתי את עצמי האם משהו בי משדר "אדונית מרשעת", או שסתם הם שולחים הצעה כזו לכל אחת ואחת, אולי מישהי תעלה בחכתם ותסכים לחבוט בהם בשעות הפנאי.

 

בצער מסוים ויתרתי על "שירותי העבדים", כי ידעתי שיש בזה גם צד פרקטי לא רע, כמו למשל שיעשו לי את כל הבית ספונג'ה, כולל פאנלים (היתה לי חברה שהיה לה עבד כזה איזה זמן, אז אני יודעת מה כלול ב"עסקה"). הצרה היא שכל הקטע שצריך לבוא מצדי בתור "המאדאם", להלקות את גבו של העובד בזמן שהוא רוחץ אצלי כלים או חובט את השטיחים, לקטע הזה, איך להגיד את זה בעדינות, לזה לא בדיוק נמשכתי.

 

וכך הפסדתי עוזר-בית בחינם, בהבנה ברורה שאין מה לעשות, אומנם ויתרתי על משהו שאפשר למדוד אותו בכסף (עוזר-בית טוב עולה 80 ₪ לשעה!), אבל מצד שני, לא השחתתי את מידותיי הטובות.

 

במהלך אותו חודש ב"ג'יי דייט", עברתי כמה חוויות וירטואליות אנושיות ביזאריות ביותר, לפחות מבחינת התפיסה שלי את העולם, אולי אחרים יחשבו שזה רגיל מאוד.

 

שלוש פעמים עניתי על פניית מסנג'ר, ובכל המקרים האלה זה היה מגברים שונאי נשים, שמטרתם כנראה להפיק הנאה סדיסטית מדו-שיח שבו הם ישפילו את האישה שאליה פנו. אחרי חלופת משפטים הזויה כזו, ניתקתי מיד את המסנג'ר בגועל. ושאלתי את עצמי, זו רק אני, שנטפלים אלי או עבדים או שונאי נשים, או שזה ככה אצל כולן???

 

והיה עוד קטע מגוחך. טוב, צריך להתחשב בעובדה שהייתי תמימה בכל ענייני שידוכי הרשת האלה.

 

קיבלתי מסנג'ר ממישהו מאמריקה. ראיתי את הפרופיל שלו. גבר יפה תואר, שנראה כמו דוגמן למרלבורו. וגם יהודי, וגם רווק, וגם רופא או עורך דין, הכול מושלם. טוב, אני לא עד כדי כך נאיבית, לא באמת האמנתי לסבך השקרים-כלשהם האלה, ובכל זאת החלטתי לענות על שיחת מסנג'ר.

 

בהתחלה זה הלך דווקא אלגנטי . ומיינד יו, עוד הייתי צריכה לעשות את כל ההתכתבות באנגלית, בגלל שלפחות הפרט הזה היה נכון, הוא באמת היה מארה"ב. אבל מהר מאוד זה הידרדר לכך שהוא תבע שנעבור לצ'ט וידיאו ואפתח את מצלמת הוידיאו (שאין לי בכלל), ורצה לחשוף את שלו, תרתי משמע…

 

אחרי חצי דקה של סמול טוק אלגנטי, ה"פלשר" כבר היה מוכן לערוך לי מופע חשפנות.

 

זה היה יום שבת, השעה היתה ארבע אחר הצהריים אצלי, ז"א, איזה שש בבוקר אצלו באמריקה. ודמיינתי איך זה אצלו: בטח חמק למחשב עם נעלי בית ותחתוני בוקסר ושיער פרוע ופה מסריח משינה, בשעה שאשתו עדיין נמה במיטה הזוגית, ועכשיו הוא מתכנן להגיע לאיזה פורקן פאתטי משיחת וידיאו עם מישהי בקצה האחר של העולם, שהוא מנסה לשכנע אותה שהוא עורך דין יהודי יפה תואר מברוקלין, חחחח…

 
ומירינקה, אם משעמם לך במיטה בבית החולים, תיכנסי ל"צ'טרולט", אולי יעלה בגורלך רווק יהודי רופא/עורך דין יפה תואר, או לפחות נערת גימנסיה מבלגרד.

 

 

15 תגובות

  1. יעל, נהדר ההומור טוב שיש אותך ,
    ה 'בשרית' זה מצויין במיוחד לשומרי כשרות, לא לערב חלב עם בשר, חלב שבוכים עליו לא נשפך,
    כמה חבל שכל כך דומים הסוכר והמלח
    (גם ברשת מירשתת קשקרשת)
    צריך לטעום כדי לדעת להבדיל ,
    ברוך המבדיל בין סוכר ומלח וקודש וחול
    ולמירינקה שתזכה להנות מכל הברכות הבריאות והאושר שיש בסוכר.
    שיהיה אביב מגניב בתל אביב
    אבנר

    • איריס אליה

      אבנר יקר, אתה שופע פנינים, ככה אני מגלה, "כמה חבל שהסוכר והמלח דומים?" פנינה $ ואתה גדול.
      ויעלה, את מקסימה שאת משעשעת את מירי שלנו על מיטת בריאותה… אבל רק תיידעי אותי, זאת הפרובינציאליות שלי?!? 80 ש"ח?!? או שאיפה את גרה, מותק? בסביון? קיסריה א'? הר סוף? ים סוף… ושידוכים? לי יש חצי מקום בגן עדן אחרי שחיתנתי שני זוגות ששידכתי ביניהם (אחד זה אני ומוש) אז את אינשאללה תהיי השלישית ושאלוהים ישמור לי מקום לידו.
      חג שמח, מתוקתי.

      • אמרתי עוזר בית טוב, מותק, עוזר בית טוב, זה מגיע כיום גם לשמונים ש"ח.
        חושבת שחבל שסירבתי לעבדים?

        • הנה הלינק לצ'טרולט:

          http://chatroulette.com/

          למי שמשתעמם בחג.

        • איריס אליה

          נו, יעלתי. ברור שחבל שסירבת… אחרי ככלות הכל עבדים זה ברוח החג העובר עלינו לטובה, לא? אני אביא את איתני לראות אותם, הוא לא הצליח להבין מה זה בדיוק עבדות…את חושבת שהוא יבין אחרי ההמחשה של אלה שלך?

          • מוטב שלא יידע מזה.. יש לו זמן, תוך שנים ספורות הוא יבין יפה מאוד.
            והחברה ההיא שלי, העבד שילם לה מאתיים דולר לחודש על ה"תענוג". יום אחד נמאס לה, והיא שאלה אותי אם אני רוצה לרשת אותו. גם אז ויתרתי בצער מסוים….

  2. יוסי וקסמן

    אוי, את גדולההההההההההה…
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח….
    אני עדיין נשנקנקנקנק…
    נשקוקית וחג שמח, יוסי

  3. אהוד פדרמן

    יעל, שתי הערות קישקושיות בעניני מין וירטואלי- אוראלי- ויזואלי
    1) יש יתרון בולט במין מהסוג הנ"ל – אין חשש לחטוף מחלות . מקסימום וירוס למחשב.

    2)גם הערה בנוסח :' את נראית לי אישה מענינת !' היא אוראליות עם כוונה בשרית מובהקת שכן אישה מענינת אינה נראית אלא נשמעת, אלא אם הכוונה היא : את מענינת לי את קצה ה..אות השביעית באלף-בית

    ברכת מועדים לשמחה לכל המועדים/ות בשמחה ובעצב ברשת שיווק הבשר הכשר והטרף

  4. תפני אלי את העבדים שלך?
    יופי של רשימה מצחיקה, יעל.
    ולמירי, החלמה מהירה.

  5. ," ה"פלשר" כבר היה מוכן לערוך לי מופע חשפנות."

    אם זה למירי אז כנראה מדובר ב"פליישר" ….

    80 ש"ח לשעה ????

    מה נהיה בת"א ????

  6. ראשית איחולי החלמה למירי!
    יעל כתבת מצחיק. מעולם לא חשבתי שאפשר להטריד במייל, ואני נותנת את כתובת המייל שלי חופשי. הייתי בשוק הזה עוד לפני האנטרנט וגם ממני בקשו מכות, דווקא מהכרות ברחוב או בחנות הספרים בה עבדתי. אולי דברים משתנים אבל העולם נשאר אותו דבר.

  7. יעל, איזה חוויות!!!
    בהקדשה שלך למירי, במחוות השעשוע הזאת הזכרת לי שכשהיינו קטנות היה מנהג כזה שאימא שלי יסדה שמי שחולה האחיות האחרות מבדרות אותה מפעם לפעם. אז היה מקובל שמי שחולה נשאר במיטה. אני זוכרת אדמת כזאת אצלי וצהבת כזאת אצל אחותי. זה מקסים.

  8. מירי פליישר

    יעלית תודה על ההקדשה באמת צחקתי,שם.וזה היה המון!

  9. מירי פליישר

    יעלית תודה על ההקדשה באמת צחקתי,שם.וזה היה המון!

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות ל