נָחוּץ מוֹרֵה נְבוֹכִים
אֲנִי מוֹדָה
לֹא קַל לִהְיוֹת נֶחְמָדָה
בְּעוֹלָם שֶׁל
לֹא נֶחְמָדִים
אֲנִי מִסְתַּדֶּרֶת עִם זֶה
אַךְ מָה אוֹמְרִים לַיְּלָדִים:
תַּחְזִיר מַכָּה!
אוֹ תַּבְלִיג וְתָבִין לְלִבּוֹ ?
תִּשָּׁאֵר כָּאן מוּל פְּנֵי הַחֲזָקָה ?
אוֹ רֵד בַּיָּם וּמְצָא לְךָ מַחְבּוֹא?
כְּבֹשׁ לְךָ מָקוֹם
אוֹ כְּבֹשׁ אֶת יִצְרְךָ?
תָּרִים נִיצוֹצוֹת שֶׁנָּפְלוּ
אוֹ
תָּרִים אֶת אַפְּךָ?
תִּרְכֹּן אֶל הַנּוֹפֵל,
תָּרִים אוֹתוֹ בְּרֹךְ
אוֹ תִּדְרֹךְ בְּלִי לְהַבְחִין עַל מִי וּמָה ?
הַחַיִּים הֵם מַתָּת-אֵל
אוֹ
הַחַיִּים הֵם מִלְחָמָה?!
גם וגם… העולם מורכב מניגודים
צריך מורה מבוכים
הכל מסובך נורא במיוחד אם אתה ילד בן 14 וחצי
השאלות היו תמיד קשות
נראה לי באמת ובתמים שכיום הן אף יותר
אוהבת את שירך שמזהה זאת בצורה מדויקת ותמה
גמח"ט סבינה
ריקי, כדי להיות בטוחה שהחתימה תהיה טובה, אני עולה היום עם משפחתי אל קבר רבי עקיבא לסליחות בקול שירה ובשופר!
מזדהה!
האמת שאיני רואה אותם כמלחמה, אך כאן הפכו לכאלה.
שאלות שבאמת עולות וגרמו לי לעשות תשובה.חיפשתי תשובות לילדיי.
אם כי הן לא מסתימות.אולי רק מתחילות באמת להציק.
זה לא שלא נלחמים, אך כן חושבים לאחר מעשה.
אולי הנהיגה אינה על אוטומט.
נתפלל לפיקחון מוחלט.
גמר- טוב
אביטל, אולי כבר כתבת על זה ולא ראיתי, אבל הייתי שמחה לשמוע כיצד חזרת בתשובה. גמר חתימה טובה.