בננות - בלוגים / / שלושה בוואיינט
הבלוג של עדנה שמש
  • עדנה שמש

    סופרת, מתרגמת, מבקרת ספרים בעיתון הארץ ועורכת עצמאית מחברת הספרים: אמסטל (הוצאת הקיבוץ המאוחד 2007) דיונות החול של פריז (הוצאת הקיבוץ המאוחד 2013) הוטל מלטה (הוצאת הקיבוץ המאוחד 2015) לכי, רצפי את הים (הקיבוץ המאוחד 2018) מרצה בארץ ובחו"ל Edna Shemesh is the Author of: Amstel, stories, Hakibbutz Hameuchad Publishers, 2007 The Sand Dunes of Paris, Hakibbutz Hameuchad Publishers, 2013 Hotel Malta, Hakibbutz Hameuchad Publishres, 2015 Edna Shemesh is a translator, editor and literary reviewer at Haaretz daily Gives Lectures in Israel and abroad about the influence her being second generation to holocaust survivors has had on her life and writing

שלושה בוואיינט

 

אני שמחה להפנות אתכם למדור השירה של  וואינט, שם התפרסמו שלושה שירים שלי, אני חושבת שחלקכם מכיר אותם:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3788028,00.html

 

7 תגובות

  1. יפים השירים
    השיר השני מרגש במיוחד

  2. שיריך מרגשים ,עדנה, נוגעים בלב

  3. איריס אליה כהן

    חִיטְטוּ בְּךָ הַאֲחָיוֹת

    כְּאִילו הֲיּיתָּ עֲדָשּים שֶיֵש לּפְלות.

    דימוי יפה וחזק.ולא רק הזיקנה מחוטטת. גם נשים. בעיקר סביב הריונות ולידות. אני לא יכולה לשכוח את הכאב הפיזי והמטאפורי של החיטוט הזה.

    • איריס,
      כשכתבתי את השיר כלל לא עלה בדעתי הקישור הנשי הזה שאת כל כך צודקת בו, בייחוד בתקופות שבהן ליולדת לא בדיוק היתה אפשרות לבחור את תנוחת הלידה, את סגנונה – אני באמת חושבת שהיום אפשר ללדת אחרת – אפילו בים, לבד, עם השגחה ראויה כמובן ובלי החיטוט הזה, למרות שעל דעת הרופאות והרופאים הוא נחוץ, לטובת היולדת והנולד.

      • איריס אליה כהן

        כן, עדנה, יש לי חברות שעשו את זה.

        • כן, עם השגחה מרחוק אין סיבה שלא. בהולנד למשל זה מאוד מקובל ללדת עם דולה. אני מודה שאני אף פעם לא חשבתי על כך עם שלושת ילדי. ילדתי אותם בבית החולים, כאילו שרק ככה אפשר. מה שמוכיח את ערכו של שינוי מחשבתי, אפילו של אופנה..

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות לעדנה שמש