בננות - בלוגים / / אירוח סופרים במלון פרימה רויאל בירושלים: הזמנה למפגש סופר
הבלוג של עדנה שמש
  • עדנה שמש

    סופרת, מתרגמת, מבקרת ספרים בעיתון הארץ ועורכת עצמאית מחברת הספרים: אמסטל (הוצאת הקיבוץ המאוחד 2007) דיונות החול של פריז (הוצאת הקיבוץ המאוחד 2013) הוטל מלטה (הוצאת הקיבוץ המאוחד 2015) לכי, רצפי את הים (הקיבוץ המאוחד 2018) מרצה בארץ ובחו"ל Edna Shemesh is the Author of: Amstel, stories, Hakibbutz Hameuchad Publishers, 2007 The Sand Dunes of Paris, Hakibbutz Hameuchad Publishers, 2013 Hotel Malta, Hakibbutz Hameuchad Publishres, 2015 Edna Shemesh is a translator, editor and literary reviewer at Haaretz daily Gives Lectures in Israel and abroad about the influence her being second generation to holocaust survivors has had on her life and writing

אירוח סופרים במלון פרימה רויאל בירושלים: הזמנה למפגש סופר

אני שמחה לכתוב לכם שזכיתי באירוח סופרים במלון פרימה רויאל בירושלים, בשכונת טלביה השקטה והוותיקה.

אני מתארחת במלון מהיום, למשך שבועיים. אנצל את הזמן לכתיבה ולתיקוני העריכה של ספרי החדש, שיראה אור במהלך השנה הקרובה, כך אני מקווה, בהוצאת הקיבוץ המאוחד.
בשני ימי רביעי הקרובים, (בתאריכים 20 ו-27 ביוני)בשעה שבע וחצי בערב יתקיים במלון מפגש עם אורחי המלון ואורחים אחרים, ובו אספר על כתיבתי, קצת עלי, על מקורות ההשראה שלי. 

אתם מוזמנים בחום.

5 תגובות

  1. שיהיה בהצלחה עדנה היקרה ,רומן חדש?
    ואיזה כיף לך אווירה של ירושלים מחכים

    • תודה רבה חנה, כן רומן חדש, סיפור פריזאי שמנקז אליו הרבה מהחוויות שחוויתי בחודשי השהיה שלי בפריז בארבע השנים האחרונות, ובניסיון לבחון את טיבה של ההגירה אל העיר, שהיא, כך אני מקווה, ראי לפן מסוים של ההגירה הגוברת לאירופה.
      בינתיים אני יכולה לומר שהסוויטה שקיבלתי (הכוללת חדר עבודה מקסים) מעוררת השראה…

      • גיורא פישר

        גם אני רוצה, גם אני רוצה, גם אני רוצה!!!
        אבל בינתיים תהני, את ,ובטח הרומן החדש ראויים. בהצלחה!

        • תודה-תודה גיורא…
          אני באמת נהנית מאוד, איך לא, ומי יודע, אולי זו תהיה תחילתה של ידידות מופלאה של המלון הנחמד הזה עם עולם הספרות – כותבות וכותבי פרוזה ושירה, כאחד.

          רק אפשר לעשות משהו נגד החמסין הזה?! בטח מחר יעבור.

        • אגב גיורא – רציתי שתדע שאחרַי יבואו לאירוח סופר/ת הסופרת נעה ידלין ולאחריה – המשורר אשר רייך, כך שבהחלט זה יכול להיקרא "אירוח משורר/ת" באותה מידה – וכמובן, הנה נפתח לך פתח להיות הבא בתור…
          אני מניחה שכשיהיה סבב חדש של אירוח, המלון – פרימה רויאל ירושלים – יודיע על כך ברבים.
          אני התוודעתי לאירוח הנדיב הזה דרך ידיעה בעיתון הארץ.
          בהצלחה רבה

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות לעדנה שמש