בננות - בלוגים / / עצב מול שמחה גדולה
תשובת הלב
  • אביטל קשת

    אביטל ז'נט קשת כותבת כותבת אם לא כותבת חושבת שהיה עליה לכתוב או שהרעיון חיכה לרגע הנכון בו היה צריך להכתב מאמינה שכתיבה היא שליחות.   

עצב מול שמחה גדולה

ק' נפטרה מהמחלה, היא הייתה בת גילי ודמתה לכוכבת קולנוע זערורית, היו לה שפתיים מלאות עליהן הקפידה למשוח אודם לוהט, עיניים ירוקות ושיער בלונדיני, היא הייתה סופרת, למרות שהספר שכתבה על חייה לא התקבל לשום הוצאה, הם טענו שהוא טוב, אך קשה מידיי עבור הקורא הממוצע. היא הייתה גם ציירת ומטפלת אלטרנטיבית, בגיל שלושים שם הייתי במשבר נוראי וגם היא,כל אחת וסיבותיה היא, טיפלה בי טיפול חד פעמי ושוחחנו על הכל . בכף הרגל שלי היא קראה שאני אוהבת את בעלי אז משום מה הייתי מסובכת רגשית וראתה עוד בעיות בריאותיות בהן נתקלתי מאוחר יותר. וגם את הקונפליקט הנצחי. עצבות מול שמחה גדולה.
היא הייתה אנורקסית לשעבר עם עבר של דחייה אימהית מתמדת וכשזה קרה לה עם בן זוג, הוא מסיבותיו הוא, נטש אותה גם בגלל אומללותה הסמויה בתמורה הלכה ונסגרה מפני העולם.
אבל את השיחה ההיא בינינו בה התוודינו על הכל, בלי שום מחסומים במין תקווה צעירה, שלמילים יהיה כח להשכיח, שיש פתרון חד פעמי שסותם הכל בטיח ואז עליו אפשר לצבוע וזה נשכח.כמו לא היה. אותן אנצור תמיד.
אנסה להסביר לעצמי שזה שהמחלה אכלה אותה ועוד בקיבה זה בגלל…. ואולי זה בכלל לא בגלל זה .
אחרי כ' עקבתי מרחוק. היא חלק מאיזה חבורה בה אני מסתובבת, סובבת, גם מטפלת אלטרנטיבית , חוזרת בתשובה, בת חמישים ושלוש בסך הכל שהמחלה בלסה בה באזור אחר בגוף ואומרים שלא נלחמה. וכ' תמיד דיברה על האין זיווג הזה. כמה ציער אותה האין זיווג הזה, לכן צעקה על זה מול הרב מוטי שלפני שנה התעופף אף הוא.
אולי זה מה שגמר אותה. ואותה. ומה אתו?
שתי נשים צעירות באותו שבוע, ומולן כל השאיפות שלי.
עוד גומה בחול, אזור שקשה להכניס בו צעקה . כמו אתרוג , כל רכבת שתופשת את המבט, חולפת מול נוף מדהים, היופי וההלם הזה. ישכיח וגם לא.
עצב מול שמחה גדולה, ק' הגדירה בשתיקתה.

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות לאביטל קשת