בננות - בלוגים / / הטרדה אובסיסיבית באמצעות המחשב( גם בשמם של חברי בננות), קריאה לשיתוף ועזרה
תשובת הלב
  • אביטל קשת

    אביטל ז'נט קשת כותבת כותבת אם לא כותבת חושבת שהיה עליה לכתוב או שהרעיון חיכה לרגע הנכון בו היה צריך להכתב מאמינה שכתיבה היא שליחות.   

הטרדה אובסיסיבית באמצעות המחשב( גם בשמם של חברי בננות), קריאה לשיתוף ועזרה

 

 

 

 

 

 

 

אני סובלת זו תקופה ארוכה מהטרדה וירטואלית אובסיסיבית, שהחלה ביוני 2012


  אם אתם זוכרים את הפולש שפלש לבננות הוא לא פסח עלי אך לא בזה תם העניין.

מידי שבוע לערך נשלחות אלי הודעות שאני יודעת שהן מזויפות ( למייל האישי) גם מחברי הבלוגיה הזאת, שמבקשים ממני להכנס לכל מיני קישורים חשודים.

בין היתר התקבלו הודעות:  אורה ניזר, יוסי גרנובסקי, שירה ארד ועוד. ההודעות משירה ואורה היו ממילים שנפרצו, ונשאו וירוסים,  על השאר לא בררתי. אולם יש כאן שיטה. אין לי ספק בכך. 

מתקבלות גם הודעות אחרות. לפורץ ידע טוב ביהדות איתן הוא מנסה לשכנע אותי להכנס למקומות חשודים. אך כלל החיים הוירטואלים הפכו לסיוט. והרדיפה היא על רקע אישי, פוליטי, חברתי.

כי למשל נחסמה הגישה שלי לכל הגופים או החברים הדתיים שלי בפייס בוק.

לפייס בוק עצמו הודבקו בציר הזמן תמונות פורנוגרפיות של אתרי ליווי.אחר כך נחסמה גישתי אליו מהאקספלור.

המייל נפרץ ומייל נשלח בשמי לאימי ואולי לעוד אנשים, מיילים שקשורים למקום עבודתי התעכבו מלהגיע.

או לא הגיעו כלל.  ואני חושדת במעקב אחרי הוורד שלי. יש לנו חבר שיסייע לי לטפל בזה בקרוב. אולם אולי הבעיה משותפת והפורץ פועל מתוך  אותו מניע אצל עוד אנשים.

כפי שקרה אצל אורה, ודרך אגב באותה תקופה אני ואורה חמלנו בפייס בוק על תושבי דרום תל אביב. לכן סביר להניח שלפורץ השקפת חיים אותה אני יכולה לכבד, פחות את האלימות שהוא מפנה בעקבותיה.

תודה על שיתוף הפעולה

 

 

 

 

 

 

 

5 תגובות

  1. גיורא פישר

    אומרים שבמקרה כזה, שפרצו לך לחשבון הפייסבוק, עלייך להחליף את סיסמת הכניסה שלך.
    אצלי זה עבד
    בהצלחה
    גיורא

    • תודה גיורא, היא הוחלפה פעמיים, במשך התקופה הזו, זה האקר מאד מקצועי שהתביית עלי, אם כי לא בטוח שהוא רק עוסק במחשבים, ההאקרים הטובים עוסקים בתחומים שונים לחלוטין. לכן אני כותבת כאן. ויש לו סיבות. זה על בסיס יומיומי או לעיתים שבועי. אני אחליף, אבל תוך שניות הוא ימצא אותה ויתקיף מחדש ובדרך אחרת.

      אני כותבת על מנת להזהיר, כי יש כאן מגמה, ומעניין אותי לבדוק אותה. וגם אמשיך לדווח על הקורה איתי, אם כי יש סיכוי שאז גם הבלוג ינוטרל. שאף זה קרה. יהיו כל יום בעינייך כחדשים.

      • דרך אגב גיורא, אני כותבת פרוזה במהותי, נוטה בגלל הפרעת קשב לפיזור דעת, אך אוספת פרטים וזוכרת את הימים, כלומר הפיזור דעת הוא רגעי ותו לא.

        אני לא זכיתי להתקפה כזו מעודי. והמייל שלי די מאובטח, כלומר זה לא וואלה. זה כמעט מידי יום. כל מיני הצעות משונות, למשל אנימנויה על איזה חברת תהילים אז גם זייפו אותה ושלחו לי בשמה וירוס.

        זה משהו יומיומי. כלולל הפריצות למיל לפייס בוק שבהן לא טיפלתי כל הזמן בגלל הנטיה לפיזור הגעת. ואז הודבק פורנו, נותקו חברים, גופים ועוד. וגם כששינתי זה המשיך. כלומר יש כאן עניין מהותי מאד, שאף בני משפחתי כבר הפכו ערנים אליו. לכאן אני כותבת עליו.

        מתריעה על תופעת האלימות הוירטואלית. כמובן שלתת את כ.א לצורך כל שהוא דרך המחשב כבר לא אתן, אפילו חוששת מלתת תעודת הזהות.

        ועד יוני 20013
        לא זה היה המצב. ממש לא. וזה התחיל עם פרסומות קולניות ובוטות על הדפדפן שלי שתקעו אותו, ואז כשמצאתי מי שיוריד לי אותן ממשיך ועולה ופורץ.

        • סליחה על השגיאות. לכך התכונתי יש לי פיזור דעת, אך לא פיזור אינפורמציה, דבר והיפוכו.

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות לאביטל קשת