בננות - בלוגים / / בריאות ילדינו
תשובת הלב
  • אביטל קשת

    אביטל ז'נט קשת כותבת כותבת אם לא כותבת חושבת שהיה עליה לכתוב או שהרעיון חיכה לרגע הנכון בו היה צריך להכתב מאמינה שכתיבה היא שליחות.   

בריאות ילדינו

ראיתי את המייל של יעל ובקשתה ונזכרתי בכך שכתבתי כאן  שנעשו מחקרים שהוכיחו שיש קשר בין אוטיזם, הפרעות תקשורת ואולי אפילו הפרעות קשב למתן חיסונים לפני גיל שנה.

כמובן שהיו כאלה שטענו שאני מדברת מתוך מוחי הקודח.

בינתיים התארחו אצלינו קרובי משפחה מארצות – הברית שסיפרו לי שה"טיים- מגזין" הקדיש לעניין את עמוד השער שלו.

אלינו כמובן שום מידע לא מגיע, ואם כן טורחים להעלים אותו מאיתנו. אנחנו מדינה די אחורית . אם אספר לכם על עוד מחקרים שקראתי והתפרסמו בחו"ל וכאן לא תשובו וסתרו את דבריי.  האמינו לי אני עייפה מויכוחים רק רוצה למנוע סבל מיותר , אם לא מההורים לפחות מהילדים שלהם. כי ילד שמתקשה לתקשר סובל!

אני חוזרת ואומרת, אני לא מתנגדת לחיסונים, אך יש קשר כנראה מוכח (אחרת זה לא היה מתפרסם בטיים מגזין) בין ריבוי מקרי האוטיזם והפרעות תקשורת למינהן למתן חיסונים לפני גיל שנה .

זהו אשמח אם המידע יעבור הלאה.

את בני האחרון התחלתי לחסן בגיל שנה וחצי זאת למרות שהאחות של טיפת חלב לא הפסיקה לגעור בי , מה עשיתי, בלעתי אויר ועמדתי בפרץ. 

אמרתי לה: את מה שאני ראיתי , את לא ראית !ובכך חתמתי כל ויכוח.

וכבר סיפרתי לכם כאן על חלק מחויותי בעבודתי עם ילדים אוטיסטים .

באמת חברים קצת עצמאות מחשבתית לא תזיק לנו במיוחד לא ,כשמדובר בבריאות ילדינו.

                שבוע טוב לכולם!

 

10 תגובות

  1. אכן סוגיה מפחידה ביותר.

  2. היי אביטל
    שבוע טוב
    חשוב שאת מדברת על זה
    להתראות טובה

  3. אני ממש לא יודעת מה נכון רופא מומחה לענין אמר לי לא מזמן שאלו שלא נותנים חיסונים פשוט סומכים על אלו שנותנים, ונסמכים עליהם, ואם התופעה תגבר, יש סכנה לחידוש מחלות רבות, אני מאוד קונפורמיסטית, נתתי את כל החיסונים בזמן..חוץ מחיסון ללב שבןר שזה אני מקווה יבוא בעצמו.

  4. צודקת אביטל ,כל מיני דברים מגיעים למדינתנו האחורית באיחור של לפחות 10 שנים. אנחנו בוודאי לא יודעים הכל בעניין החיסונים ואין לנו לסמוך אלא על משרד הבריאות ושיקוליו מתוך אמונה שהם עושים הכל לטובת בריאות הציבור

    • לאלה שהם הורים בדרך, הייתי מיעצת להתעניין ופחות לסמוך , יש סיכוי שלאחד ל.. ואם חלילה האחד ל.. נופל אצלך , חייך וחיי ילדך הופכים למרים.

      מה גם שהפרעות התקשורת הן הפרעות שרק הולכות ומתגברות בעולם כך שהזה כבר לא חד ל.. כמו פעם.

      שבוע טוב!

  5. לפני שבועיים היתה תוכנית בערוץ עשר על הנושא הזה בדיוק, והראו שם את הקשר בין חיסונים לאוטיזים. היה מרתק.ובאמת כאן משתיקים את הבעיה.הם הראו את זה גם בכתבה. אנחנו ארץ עולם שלישי.

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות לאביטל קשת