בננות - בלוגים / / באנו … לגרש!
תשובת הלב
  • אביטל קשת

    אביטל ז'נט קשת כותבת כותבת אם לא כותבת חושבת שהיה עליה לכתוב או שהרעיון חיכה לרגע הנכון בו היה צריך להכתב מאמינה שכתיבה היא שליחות.   

באנו … לגרש!

 

http://www.inn.co.il/News/News.aspx/231453

משום מה כל הגזענים נשמעים לי אותו הדבר, או שאני טועה? ואני יודעת שזה אתר ימני, אבל ממש לא מעניין אותי. מי שהוא שמאלן וגזען כלפי חרדים, או מי שהוא כזה נגד ערבים, מגלה כנראה תכונות סמויות משותפות.

שבוע טוב

 

10 תגובות

  1. אביטל אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק, אכן גזענות מכל סוג וגוון נשמעת זהה

  2. קטע טוב אכן אין הבדל בין גזענות לגזענות

  3. רקפת זיו-לי

    גזענות זו גזענות זו גזענות! וזה מביש ומחפיר. גם אני כתבתי בנושא לא מזמן

    http://www.blogs.bananot.co.il/showPost.php?blogID=352&itemID=22389#post22389

    רק טוב אביטל

    • תוד לכן חנה וחני, רקפת באמת עצוב. בקשה מפורשת כזו.

      המשך יום טוב.

      • צ"ל תודה.
        ודבר נוסף הוא שהייתי מייעצת לתומכי השמאל הנאור שבחלקו( אולי הקטן אך הקולני) רקח את כל המיזם הזה. חשבו הייטב לפני שהוא יצביע עבור אנטישמית מוצהרת כמו הגברת לבני, וכמובן לפיד שגרף קופה שלמה של בוחרים על גב הילדה המסכנה הזו.

        לטעמי שלי יחימוביץ היא הבחירה השפויה וההומנית ביותר. כל השאר זה לתת יד לסטרא אחרא. ולצערי אני משתמשת במילים חרדיות, אמוניות, כי מה לעשות שאני מצד ההוא של המפה.

  4. עקיבא קונונוביץ

    אביטל, המונח גזענות נפוץ מאד בימינו, אבל אין לו כל קשר אל הגזע אלא אל חוסר הסובלנות כלפי האחר.אבל סובלנות אין פירושה מתן לגיטימציה אוטומטית לדעותיו.הנושא מורכב מאד, ואני נזכר באמירה שרצוי להעמיק במשמעותה: השקר הכי מסוכן הוא לראות חלק מן האמת כאמת.

    • עקיבא, כה נעים לי בקורך ומילותיך איתן אני כה מסכימה, באשר לחוסר הסובלנות וראית חלק מן האמת. בכלל אתה משורר, ועדינותך והליכותיך אף תואמות את התואר.

      אבל לצערי ראית חלק מן האמת של התקשורת מגמתית היא ונוגעת בדברים היסטורים חשוכים שאכנה " אנטישמיות" אין לי מילה אחרת.

      אני משתדלת לדון לכף זכות, וסבלנותי גורסת כי עמנו עבר דברים נוראים, והתמלא שנאה לעצמו ולמורשתו, ובמקום טיפול שורש הוא מפיץ שנאה.

      אך הטוב שאתה וכמוך מגלמים ינצח. אין לי ספק בכך.

  5. חני שטרנברג

    היי אביטל,
    נראה לי שבאתר לאטמה התכוונו להגיד בדיוק את מה שאת אומרת – ששנאת האחר היא שנאת האחר ולא משנה אם הוא ערבי או חרדי.
    יחד עם זאת יש בעיות אמיתיות שצריכות להיפתר. שמעת את אלי ישי מסביר למה אי אפשר לחלק את בית שמש לשתי ערים חרדית וחילונית? זה מסביר הכל.

    • מבחינתי זה לא מסביר מה שאת מסבירה לעצמך. אבל הויכוח עקר מעקרו.

      לומדי התורה חיים בדחק, כדי שמידע של אלפיים שנה לא יעלם . והוא היה נעלם אם לא היו עושים זאת. כמובן שלמראיין של אלי ישי שזהות לא חשובה, רק רפואה, מדע, בחסות העם הצ'רקסי, שוודי, מה שיהייה.

      כאמור ויכוח שאי אפשר כל כך לנהל.
      נסכים ששוום הסתה לא מוצדקת, וכדי להבין את הצד השני צריך לחיות אותו. כפי שעשיתי אני.
      פעמיים כי טוב.
      כל טוב.

      • חני שטרנברג

        מסכימה לגמרי בעניין ההסתה, אביטל. ומעניין האופן שבו את רואה את הדברים. למה ויכוח עקר? אפשר גם לשוחח, שיחה שבה כל צד משתדל לראות גם את הצד השני. נראה לי שניסיון לשוחח כך, באופן הדדי, וללכת אחד ללקראת השני, יכול לפתור הרבה מאוד בעיות. הלואי שזה היה מתרחש ככה בחלונות הגבוהים 🙂

השאר תגובה ל רקפת זיו-לי ביטול תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות לאביטל קשת