בננות - בלוגים / / דרוש סדר בט"ו בשבט
תשובת הלב
  • אביטל קשת

    אביטל ז'נט קשת כותבת כותבת אם לא כותבת חושבת שהיה עליה לכתוב או שהרעיון חיכה לרגע הנכון בו היה צריך להכתב מאמינה שכתיבה היא שליחות.   

דרוש סדר בט"ו בשבט

מחר יתקיים סדר ט"ו בשבט, ואכן כולי תקווה שבעקבותיו חיי הלא מסודרים יכנסו למסלול של סדר מסוים.

דבר ראשון, אין לי עדין את כל הפרות היבשים הדרושים לסדר. אני גרועה בלסדר פרות בסלסלות. זה התחום של אישי שגם הוא דוחה הכל לרגע האחרון. לי יש תירוץ, כי קודם לכך עלי לדאוג לחיים הפחות גשמיים.

עלי למצוא לבני הגדול ישיבה הולמת, לבני הקטן תלמוד תורה, בית ספר, כיתה משלבת, השד יודע מה?

בני הקטן עומד לעבור ניתוח ביום א' . ניתוח קטן. כבר עבר אחד באשך אחד ולצערנו הגיע תורו של השני. זה קורה רק בשלושים אחוז מן המקרים. זה קרה לו. ומחר אני בבית החולים. טרום ניתוח, וקודם לכל עלי לתרום פדיון נפש כל שהוא. ומספר חשבון הבנק מושלך איפה שהוא.

בנוסף, אחותי צריכה ללדת כל רגע נתון. ובן משפחה אהוב אחר נפל למשכב וזקוק לעזרה. שלא לדבר על כך שעלי לדווח לכל המבקש שבשבוע הבא לא אהייה בשום מקום שדרוש לשרותי. רק צמודה לבני. ומשום מה אני שוכחת להתקשר ולדווח. אני אחרי מחלה. עדין משתעלת. הבית נראה רע. ביתי האמצעית טרודה בבגרויות שלה. ביתי הבכורה דורשת את מקומה.

ובתוך כל זה עלי להאמין שדברים יסתדרו על הצד הטוב ביותר. לפני או אחרי ט"ו בשבט. שהראש שלי יחזור למצבו הטבעי, שאף הוא לא נראה מסודר ומושך להבנה.

טוב, אז ט"ו בשבט שמח לכולכם.

הרבה פריחה אישית וכללית. לכולכם.

תגובה אחת

  1. הי אביטל
    החיים לפעמים בבלאגן
    לאט לאט יסתדר הכל ! רפואה שלמה לבנך !

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות לאביטל קשת