בננות - בלוגים / / אהבת חינם ופינות אפלות( שלי)
תשובת הלב
  • אביטל קשת

    אביטל ז'נט קשת כותבת כותבת אם לא כותבת חושבת שהיה עליה לכתוב או שהרעיון חיכה לרגע הנכון בו היה צריך להכתב מאמינה שכתיבה היא שליחות.   

אהבת חינם ופינות אפלות( שלי)

 

 

בררי עם עצמך, מה היא הפינה האפלה שלך, נאמר לי באחד האתרים העוסקים בבריאות.

ניסיתי לעשות כדברי היועץ.
וגיליתי.
כשהזולת עושה לי טוב, אני חושבת עליו טוב. אבל הרבה פעמים מתוך תחושת דחיה עמוקה, שאינה לחלוטין מציאותית, מבצבצות ועולות בי לגביו שלל מחשבות שליליות, גם אם אני לא מעלה אותן על דל שפתיי, הן קימות ובועטות וקשה לי להשכיבן על מיטת הטיפולים.

כשזה קורה, אני שונאת אותן ואת עצמי. אם כי לפעמים יצרי הרע גובר עלי ואני מצדיקה את המחשבות ואת עצמי. ובעצם גיליתי שהכל קשור לחוסר שביעות רצון עצמית שפתחתי מילדות, ושהביקורתיות שלי היא סוג של טבע שני.  והנה לאחרונה, אף אני, כמו מרים הנביאה, פיתחתי נגע מסוים על עורי.

אמרתי לעצמי, אביטל היקרה, בסדר על חטא לשון הרע שבפרסום הכפשות על הזולת, את עובדת ומשיגה תוצאות, אך מה עם סף הביקורת העצמית שלך, שגורר גם האחר אל סף תודעתך, ומוקרן כעת החוצה, וגורם לך בלי דעת טרדה?

וכאן מתחילה בעיתי המרה שעדין לא נפתרה.

פינות אפלות אמרתם?

מה שכן, לפעמים הפינות האפלות שלי או של הזולת מצחיקות אותי.
כמו מה שתחשבו על הפוסט המוזר הזה.
נגע? זה בסדר חברים, בסדר גמור, אני עדין יכולה לצאת אל הרחוב בלי לחוש בושה. אני פשוט טיפוס שמתענין במתרחש בגופו, גם מן הצד הפסיכולוגי.
 
אז עוד לא אבדה תקוותי לריפוי כולל.
מי אמר שאהבת חינם תבוא לי בקלות.

ומי שזה כן בא לו בקלות, שיקום!

אני רוצה ללמוד ממנו את הסוד ומהר.

 

 

 

4 תגובות

  1. בפינת יעוץ שאני קראתי, נאמר לי לעשות ספונג'ה, וזה מה שעשיתי ורווח לי.

  2. חני ליבנה

    לכולנו פינות אפלות, את אמיצה להודות בהן, ובקשר לקנאה עליה דברתי בפוסט שלי לדעתי זו לא פינה אפלה, זה רגש טבעי, הענין מה עושים בו.. מענין לקרוא את המחשבות ואת העבודה שלך עם עצמך, העבודה הכי מרתקת בעולם.

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות לאביטל קשת