בננות - בלוגים / / שיר לאלונה
תשובת הלב
  • אביטל קשת

    אביטל ז'נט קשת כותבת כותבת אם לא כותבת חושבת שהיה עליה לכתוב או שהרעיון חיכה לרגע הנכון בו היה צריך להכתב מאמינה שכתיבה היא שליחות.   

שיר לאלונה

Normal
0

false
false
false

EN-US
X-NONE
HE

MicrosoftInternetExplorer4

שיר לאלונה.

 

כך אקרא למה שכתבתי כי אלונה תמיד אמרה שירה. שרתנו יחד בצריפין ואלונה הייתה המש"קית ת"ש  הכי לא צפויה. מי לא עלה אליה לרגל, כל מסכנים, האומללים, ואלונה תמיד קשובה, מייעצת,מעודדת, מלאת הומור, חסרת דיסטאנס עממית ושובבה.

החדר שלה הצפוף והבלתי מותנה, היה הפוך, זרוע באבנים שמצאה, שירים, דפים, מחברות, זיכרונות. אלונה, האלונה הייתה כולה נוסטלגיות ואנרגיות בלתי נגמרות.

הקצב שלה לראות, לדבר, לקלוט, היה מטורף, רצתה לאכול הכל ובגדול, ובפנים גם שכנה לה עצבות עמוקה, בלי תחתיות או חוף, עם הרבה נוף,  שגרם לך  לחבק אותה בלי להרפות. והיא הייתה טובה בשיחות, איך קלעה לנפש בדייקנות פלאית. כל כך צעירה, כל כך עקבית.

לא אשכח קול צרוד, שפתיים מלאות, נס קפה, שלצידו מוטלת סיגריה אכולה, ויופי אנושי שמציף אותך, שלא מתכלה. כמה שאמרתי לאלונה שהיא יפה, ככה הייתה יותר נבוכה, לא מוכנה לקבל, אבל רוצה עוד מילים טובות והרבה.

 

חצי שנה היינו חברות, הכי קרובות שיש, ואלונה הקדישה לי שיר. הייתה קשה אלונה כמו שהייתה טובה רחמנית, מילה אחת לא במקום והקצף הגלי שלה העיף הכל. ואני גם אני לא פשוטה, אלי שיסייע לי.

והיה רגע כזה, לצערי, ובכל זאת ערכה לי " שתייה" כשעזבתי והייתה עצובה. מי עוד היה לחגוג עבורי, אם לא היא. ואחר כך שוב נפגשנו בנות המשרד ואלונה הייתה כבר רחוקה, היא השתחררה, היו לא תובנות אחרות, ידעה לפגוע אלונה כמו שידעה להעמיד על הרגלים גדוד נידח וגונח צמא.

החיים חולפים נולדו לי ילדים, פגשתי את אלונה באיזה נסיעה באוטובוס, דברנו על הצגות בתיאטרון " בית צבי"  שיחה סתמית, לא אופיינית.

ובכל זאת כמו תמיד, שמורה הייתה לה פינה, רציתי שתהייה שם, מי יודע, אני תמיד מאמינה בניסים, ואולי האלונה ככה תצוץ, אבל היא עזבה.

ולא לכאן. לעולם מקביל. הקדישה לי פעם האלונה הזאת, את השיר" מילה טובה" כתבה לי אותו

על דף אולי היה שרוף בקצותיו,לא זוכרת, מי שומר דפים, ואני איזה שיר אקדיש לך אלונה, אקדיש לך את השיר" עגולים של שמחה" שכתבה ילדה צעירה שאף היא חלתה במחלה הנוראה, אני יודעת שמלאכים מהללים אותך, ורק אני בוכה כעת   

   לך טוב נשמה .

 

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:"טבלה רגילה";
mso-style-parent:"";
line-height:115%;
font-size:11.0pt;"Calibri","sans-serif";
mso-fareast-"Times New Roman";}

https://www.youtube.com/watch?v=7YIUyrtRBOohttps://www.youtube.com/watch?v=7YIUyrtRBOo

תגובה אחת

  1. https://www.youtube.com/watch?v=7YIUyrtRBOo

    זה השיר, מוקדש לאלונה ריעני- לוני. ז"ל.

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות לאביטל קשת