בננות - בלוגים / / החרדיות
תשובת הלב
  • אביטל קשת

    אביטל ז'נט קשת כותבת כותבת אם לא כותבת חושבת שהיה עליה לכתוב או שהרעיון חיכה לרגע הנכון בו היה צריך להכתב מאמינה שכתיבה היא שליחות.   

החרדיות

משהו שרצית לומר על המושג המפחיד " חרדים" והמפחיד יותר " חרדיות" אני ככותבת לא ידועה, שהגיחה מאי שם, ובנוסף התגלתה כחוזרת בתשובה, כפי שאתם רואים נקודת ההתחלה שלי סבוכה, אני בהחלט מחפשת לכתוב על הסודות שלא מדברים עליהם, אולם כשאני עושה זאת לא דחייה או שנאה מלוים אותי אלא פשוט רצון לשוחח עם הקורא .ואני משתדלת להיות כמה שיותר אמינה וקרובה לשטח.

מאז שעברתי מגזר שמתי לב: יש מושגים שמעלים בציבור הכללי, חלחלה מסקרנת : והמושג הרלונטי ביותר הוא " חרדיות" על כל הטיותיו. אכן, לא יכול להיות שאישה חרדית קמה בבוקר, מצחצחת שיניים, יוצאת לעבודה, נכנסת להריון כי ככה היא רוצה, מתפללת, לפעמים מתרגזת ומרימה את קולה, כשמתחשק לה לפנק את עצמה קונה חולצה יפה בחנות, ועוד. מציאות כזו בלתי אפשרית ומומצאת. אם מישהו ימכור לכם אותה התעלמו ממנה בהחלטיות, עד הסיפור הבא.

אני מקווה שכמו שויקטור פרנקל חזה, מחשבה שחוזרת על עצמה מעייפת לבסוף את המוח ומשתנה. ודרך אגב אתם לא חושבים ככה, אתם מולעטים ככה. שבוע טוב.

השאר תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר. שדות חובה מסומנים ב *

*


*

© כל הזכויות שמורות לאביטל קשת